Je zegt tegen mij dat ik moet onderbouwen, terwijl jij geen argumenten aanvoert en ik wel. Vervolgens reageer je ook op de minder belangrijke punten van mijn stuk en laat je de rest links liggen. So, geen dank voor mijn investering van tijd maar daar houdt het nu ook weer mee op.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat mag. Wel onderbouwen he?
[..]
Wat?![]()
Je hebt wel hele rare methoden om de PVV zwart te maken, danwel users als PVV'er weg te zetten.
[..]
Zeg ik, masturbeerder vervolgen omdat ze massamoorden plegen. Zelfde bullshit, als je het maar goed verkoopt. Nietwaar?
U is whiskers?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je zegt tegen mij dat ik moet onderbouwen, terwijl jij geen argumenten aanvoert en ik wel. Vervolgens reageer je ook op de minder belangrijke punten van mijn stuk en laat je de rest links liggen. So, geen dank voor mijn investering van tijd maar daar houdt het nu ook weer mee op.
Het is dan ook de regel hier dat 3-voud in principe wordt genegeerdquote:Op zondag 22 januari 2012 13:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je zegt tegen mij dat ik moet onderbouwen, terwijl jij geen argumenten aanvoert en ik wel. Vervolgens reageer je ook op de minder belangrijke punten van mijn stuk en laat je de rest links liggen. So, geen dank voor mijn investering van tijd maar daar houdt het nu ook weer mee op.
Welkom bij de club.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is dan ook de regel hier dat 3-voud in principe wordt genegeerd
Dat is allang bewezen, maar maakt het wat uit voor je standpunt?quote:
Mij lijkt het erg ongezond om mensen als karbonade te zien.. Daar zit iets extreems aan .quote:Maar mensen die een stuk karbonade knuffelen, die met wat handjes kan zwaaien, lijkt me niet gezond.
Je ziet die abortusverkrachtingen niet zitten? Dat valt dus mee.quote:Ik heb geen idee. Zwangere vrouwen oppakken en de vrucht eruit snijden onder dwang: neuh.
Dat vonden de nazi's ook. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, dat vind je. Dat is wat anders.
Je maakt van jouw mening een universele wet.
Ik vind het ziek de samenleving ermee op te zadelen omdat ouders het niet los kunnen laten en zo'n zielloos wezen in leven willen houden... veelal uit eigen belang.
Whats next? Moederkoek reanimeren? Masturbeerders vervolgen?
Uiteraard, dat had ik al aangegeven. Mijn hele mening in deze is gebasseerd op het missen van een menselijk bewustzijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is allang bewezen, maar maakt het wat uit voor je standpunt?
Accepteer je dan wel dat ze mensen zijn met een recht op een leven ?
Daar isie weer: links en de nazi-kaart.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat vonden de nazi's ook. Gefeliciteerd.
Die hadden ook een 'oplossing' voor dat probleem.
Het zou nog mooier zijn als ik die kaart niet hoefde te spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar isie weer: links en de nazi-kaart.
Zo mooi is het al. Die kaart is way off en uitgekauwd.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zou nog mooier zijn als ik die kaart niet hoefde te spelen.
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:44 schreef De_Nuance het volgende:
Sowieso mensen die zeggen dat 'de wetenschap' iets moét bewijzen
Het is nog steeds verknipt van je.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uiteraard, dat had ik al aangegeven. Mijn hele mening in deze is gebasseerd op het missen van een menselijk bewustzijn.
Maar vooralsnog vertel je het enkel. Daar zullen vast wel goede resultaten van zijn. Dus toon het aan en ik trek mijn woorden terug.
Dit is trouwens net als een Hitler poster boven je bed, een swastika op je arm tatoeëren en daarna klagen dat 'links' weer de nazi-kaart speelt.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zou nog mooier zijn als ik die kaart niet hoefde te spelen.
Neuh. Je hebt een geflipte mening die ontsprongen is jouw bijzonder kleine brein. Niet geheel toevallig komt die overeen met een van de meest zieke kunststukjes van de nazi's. Ik dacht ik neem de moeite effe je erop te wijzen.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo mooi is het al. Die kaart is way off en uitgekauwd.
Toevallig is jouw mening niet nieuw.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar isie weer: links en de nazi-kaart.
Sja, ik zie iets zielloos en zonder eigen bewustzijn niet als volwaardig leven. Ik ben daar heel rationeel in en laat emoties erbuiten.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is nog steeds verknipt van je.
Het recht op leven is niet gekoppeld aan zelfbewustzijn, maar blijkbaar wel voor jou.
Wat is jouw oplossing, 3-voud? Het kind een spuitje geven?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, ik zie iets zielloos en zonder eigen bewustzijn niet als volwaardig leven. Ik ben daar heel rationeel in en laat emoties erbuiten.
Maar kom je nog met onderzoeken/resultaten die me hierin tegen spreken? Krijg het idee dat je het blijft ontwijken.
Nazi's sloten mensen uit... doen linksen ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. Je hebt een geflipte mening die ontsprongen is jouw bijzonder kleine brein. Niet geheel toevallig komt die overeen met een van de meest zieke kunststukjes van de nazi's. Ik dacht ik neem de moeite effe je erop te wijzen.
Trouwens , darwin keert zich om in zijn graf bij sociaal-darwinisme, het komt uit de hoek van mensen die de evolutietheorie totaal niet hebben begrepen.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toevallig is jouw mening niet nieuw.
Het is sociaal-darwinisme en bij hoge nazi's populair.
Vandaar die grote moordpartijen op gehandicapten en psychiatrische patienten.
Natuurlijk ben je geen nazi... Je bent alleen maar een engerd.
Het zijn gewoon mensen, en mensen hebben een bewustzijn. Je kunt beweren dat er groepen zijn zonder bewustzijn, maar dan moet jij dat bewijzen. Niemand hoeft hier met bewijzen te komen, alleen jij. Jij claimt dat ze geen bewustzijn hebben.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, ik zie iets zielloos en zonder eigen bewustzijn niet als volwaardig leven. Ik ben daar heel rationeel in en laat emoties erbuiten.
Maar kom je nog met onderzoeken/resultaten die me hierin tegen spreken? Krijg het idee dat je het blijft ontwijken.
Oh, ik meet mijn niveau niet aan de hand van deze vergelijking.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nazi's sloten mensen uit... doen linksen ook.
Overeenkomst.
En voor zulke bullshit vergelijkingen meet je jezelf een niveau aan. Niet doen.
De nazi's waren ook heel 'rationeel' bezigtoen ze beslisten welke mensen wel echte mensen waren en welke mensen niet (of welke mensen een gevaar waren voor de maatschappij)quote:Op zondag 22 januari 2012 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |