Zodra je wetenschappelijk aan kunt tonen dat geestelijk gehandicapten volledig mens zijn met een volwaardig zelfbesef of bewustzijn, herzie ik mijn standpunt.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het recht om te leven van bepaalde mensen maakt je ondergeschikt (aan je eigen portemonnee of) aan de portemonnee van het collectief. Dat is anti-democratisch
Je hoeft je verknipte standpunt niet te herzien , het past prima bij je.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zodra je wetenschappelijk aan kunt tonen dat geestelijk gehandicapten volledig mens zijn met een volwaardig zelfbesef of bewustzijn, herzie ik mijn standpunt.
Behoorlijk ziek ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:20 schreef De_Nuance het volgende:
Het voorstel om gehandicapte kinderen te verbieden is ziek en zuur.
Maar goed gelukkig staat dat ver buiten onze realiteit.
Nee, dat vind je. Dat is wat anders.quote:
Sorry hoor, maar IK vind het goed ziek ja om iemand te laten bepalen wanneer een kind nog wel of niet kan kiezen. Ouders zijn daar verantwoordelijk voor, en als je dit wilt gaan doen, zullen er sowieso veel minder kinderen komen, ook wanneer kinderen gewoon gezond zijn. Zo'n test is niet 100% betrouwbaar namelijk, net als de pil.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, dat vind je. Dat is wat anders.
Je maakt van jouw mening een universele wet.
Ik vind het ziek de samenleving ermee op te zadelen omdat ouders het niet los kunnen laten en zo'n zielloos wezen in leven willen houden... veelal uit eigen belang.
Whats next? Moederkoek reanimeren? Masturbeerders vervolgen?
Normaal gesproken reageer ik ook niet met zo'n woord. Maar gehandicapte kinderen verbieden, dat zijn bijna Hitler praktijken. Zo van; ik wil alleen gezond, mooi volk. Ongeveer hetzelfde maar dan zonder bijzondere kenmerken als blauwe ogen en blond haar.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:24 schreef von_Preussen het volgende:
Het is behoorlijk ziek om alles wat buiten je referentiekader valt als "ziek" te betitelen, dat deed de kerk namelijk een paar honderd jaar terug ook met homo's, heksen en wetenschappers.
Spartaanse praktijken.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Normaal gesproken reageer ik ook niet met zo'n woord. Maar gehandicapte kinderen verbieden, dat zijn bijna Hitler praktijken. Zo van; ik wil alleen gezond, mooi volk. Ongeveer hetzelfde maar dan zonder bijzondere kenmerken als blauwe ogen en blond haar.
onbehoorlijk ziek van jequote:Op zondag 22 januari 2012 13:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zodra je wetenschappelijk aan kunt tonen dat geestelijk gehandicapten volledig mens zijn met een volwaardig zelfbesef of bewustzijn, herzie ik mijn standpunt.
Er wordt zoveel voor ons bepaald. Das geen argument.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar IK vind het goed ziek ja om iemand te laten bepalen wanneer een kind nog wel of niet kan kiezen. Ouders zijn daar verantwoordelijk voor, en als je dit wilt gaan doen, zullen er sowieso veel minder kinderen komen,
Ofcourse. Zon test moet 100% betrouwbaar zijn. Ik ben geen monster.quote:ook wanneer kinderen gewoon gezond zijn. Zo'n test is niet 100% betrouwbaar namelijk, net als de pil.
Dat jij de overeenkomsten ziet wil niet zeggen dat ze de grondslag ervoor zijn. Misschien ben je wel gewoon hysterisch en belet je jezelf helder na te denken.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Normaal gesproken reageer ik ook niet met zo'n woord. Maar gehandicapte kinderen verbieden, dat zijn bijna Hitler praktijken. Zo van; ik wil alleen gezond, mooi volk. Ongeveer hetzelfde maar dan zonder bijzondere kenmerken als blauwe ogen en blond haar.
Idd, ik heb nu een CDA stempel op mijn hand.quote:
No. En anders: bewijs het maar.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
onbehoorlijk ziek van je
geestelijk gehandicapten hebben zeer zeker een zelfbewustzijn..
Sja, de "dwang" is een nare in deze.quote:dat jij dat niet weet is niet erg... erger is dat je het niet wilt weten.
zij hebben net als andere mensen recht op een eigen leven en hun moeders hebben recht gevrijwaard te zijn van een overheid die hen dwingt tot een abortus.
Ik heb geen idee. Zwangere vrouwen oppakken en de vrucht eruit snijden onder dwang: neuh.quote:Maar hoe zie je die abortusdwang in de praktijk ?
Moeder wordt opgepakt en geboeid naar het ziekenhuis gebracht ?
Wut?quote:En je wilt vrouwen verkrachten tot in welke week van de zwangerschap ?
Ja. Datzelfde kan ik ook voor jou zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat jij de overeenkomsten ziet wil niet zeggen dat ze de grondslag ervoor zijn. Misschien ben je wel gewoon hysterisch en belet je jezelf helder na te denken.
Leuk voor de kerk en leuk voor een paar honderd jaar geleden.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:24 schreef von_Preussen het volgende:
Het is behoorlijk ziek om alles wat buiten je referentiekader valt als "ziek" te betitelen, dat deed de kerk namelijk een paar honderd jaar terug ook met homo's, heksen en wetenschappers.
Dat mag. Wel onderbouwen he?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Datzelfde kan ik ook voor jou zeggen.
Wat?quote:Het is heel makkelijk om te zeggen, verbied die kinderen maar. Veel mensen, PVVers, zullen het er ook vast mee eens zijn, want het speelt zo lekker in op die onderbuikgevoelens.
Zeg ik, masturbeerder vervolgen omdat ze massamoorden plegen. Zelfde bullshit, als je het maar goed verkoopt. Nietwaar?quote:Maar de vrijheid om keuzes te maken wbt je eigen kind, lijkt mij normaal voor een land als Nederland. Als jij zo'n kind wilt opvoeden, zelfs zo'n Dexter of Brandon, dan moet je dat doen. Als jij je leven daar voor wilt opgeven als ouder, dan moet je dat doen. Die keuze heb je namelijk, want het is je eigen kind. En niemand anders moet zeggen, joh dat kind is zo kut voor deze samenleving, die mag niet geboren worden. Want wat is het volgende? Die is te dom? Die is te lelijk? Die heeft geen bla.......
Allright, punt gemaakt.
What the fuck, bewijs jij eens dat je gevoel hebt. Wat is dit nou voor onzin, het lijkt me een schier onmogelijke taak. Alleen van mezelf weet ik dat ik gevoelens heb, alle andere zijn misschien wel poppen weet ik veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |