De 20-jarige vriendin van Tomic.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 10:51 schreef Norrage het volgende:
Het is wel duidelijk wie zijn vriendin is en wie zijn zus
quote:Op zondag 22 januari 2012 10:51 schreef Norrage het volgende:
Het is wel duidelijk wie zijn vriendin is en wie zijn zus
quote:Op zondag 22 januari 2012 10:53 schreef Federer-fan het volgende:
31e kwartfinale op rij op een GS (sinds Wimbldon 2004)?
Ja, die twee keer van Edberg heeft gewonnen in de finale van de AO.quote:
Ja, echt heel goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:56 schreef Bak_Beest het volgende:
Die interviews met Federer zijn eigenlijk altijd leuk om te zien
Blijft een stomme honkballer...quote:Op zondag 22 januari 2012 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, die twee keer van Edberg heeft gewonnen in de finale van de AO.Edberg heeft drie finales op de AO verloren. Tee dus van Courier en eentje van Lendl, toen hij beter was maar geblesseerd moest opgeven.
Ja, eigenlijk wel.quote:
Ja, heel strak altijd weer. en heel grappig. Was een relaxte man is het toch.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 10:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, echt heel goed.
Laatst ook: "Well, I would put my money on Tomic. Ehm, Well, we're not allowed to bet on matches."
1 van de weinige spelers die niet terugvalt op die verschrikkelijke cliché antwoordenquote:
Inderdaad. Hij is echt grappig Rodick is meestal ook leuk.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:01 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
[..]
1 van de weinige spelers die niet terugvalt op die verschrikkelijke cliché antwoorden
Oh no you didn'tquote:Op zondag 22 januari 2012 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij is echt grappig Rodick is meestal ook leuk.
Maar Nadal.Hoewel, hij zij wel laatst na een partij hier dat de Australian Open zijn favoriete toernooi is. Dat vind ik dan wel weer heel leuk.
Ze heeft echt wel een goed wapen! hoor! Haar ehm.. o nee ze speelt alleen alles terugquote:Op zondag 22 januari 2012 11:09 schreef Norrage het volgende:
De #1 bij de vrouwen op de baan! Wat een fenomeen! Wat een kampioen! Daar ga ik nou eens even voor zitten
Zal wel gebeuren ooit denk ik, kan dit toernooi ook best winnen als ze niet teveel op de heetste momenten van de dag zware partijen moet spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Azarenka moet de nieuwe nummer 1 worden.
Kvitovaquote:Op zondag 22 januari 2012 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ja, ik deed wel.quote:
Ik stem ermee in.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
- ze hadden dat interview aan het eind niet moeten doen, had het gewoon geschraptquote:Op zondag 22 januari 2012 11:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel gebeuren ooit denk ik, kan dit toernooi ook best winnen als ze niet teveel op de heetste momenten van de dag zware partijen moet spelen.
Trouwens:
Over slechte #1s gesproken: Jankovicquote:Op zondag 22 januari 2012 11:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik stem ermee in.
Nog nooit zo'n lethargische nummer 1 meegemaakt als Caroline Wozniacki...
Ik weet een betere: Safinaquote:Op zondag 22 januari 2012 11:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Over slechte #1s gesproken: Jankovic![]()
Safina heeft meer gepresteerd dan Janko wat mij betreft, en had het wel meer verdiend met 2 GS finales en heel veel grote titels. Jankovic tsja, dat was echt bij gebrek aan beterquote:
Vrouwentennisquote:Op zondag 22 januari 2012 11:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Safina heeft meer gepresteerd dan Janko wat mij betreft, en had het wel meer verdiend met 2 GS finales en heel veel grote titels. Jankovic tsja, dat was echt bij gebrek aan beterAlhoewel, die staat nu tenminste nog in de top 100
Dat Serena maar lekker het hele jaar fit is en alles en iedereen van de baan veegt. Dominantie in het damestennis vind ik nog wel te pruimen, want dan is er tenminste iemand die iets kan...Niet dit zoutloze "iedereen kan alles winnen en iedereen choket tenminste per jaar honderd zeges weg en winnen geen enkele wedstrijd meer na het winnen van een GS" gezeikquote:
Als ik Nadal Engels hoor praten haak ik af. Praat een beetje als Fez van de that 70's show.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij is echt grappig Rodick is meestal ook leuk.
Maar Nadal.Hoewel, hij zei wel laatst na een partij hier dat de Australian Open zijn favoriete toernooi is. Dat vind ik dan wel weer heel leuk.
Ach als dit bij een andere GS was gebeurd dan had je het publiek moeten horenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Berdych moet Almagro misschien een handje geven, maar dat publiek daar in Australië reageert ook wel zo verschrikkelijk primitief
Ik kan me er enigszins in vinden dat Berdych over de zeik is, want Almagro haalt wel fucking hard uit op zn lichaam. Tuurlijk mag dat en moet Berdych in principe niet zeiken, zeker omdat hij wint, maar kom op .... minuten lang joelen omdat er geen handje wordt gegeven. Daarmee laat je inderdaad zien waarom je regelmatig als beste tennispubliek wordt aangeduidt
In Frankrijk had Berdych moeten vrezen voor z'n leven bij zo'n actie.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach als dit bij een andere GS was gebeurd dan had je het publiek moeten horen
Zolang Kim niet geblesseerd is of moe van de vorige pot, wordt dat gewoon een regelmatige 6-4 6-4 of zo voor Kimquote:Op zondag 22 januari 2012 12:46 schreef Wrijfhout het volgende:
Ben benieuwd of Wozniacki het ook goed doet tegen Clijsters de volgende ronde als ze dit wint. Clijsters is imo wel een tandje beter dan Jankovic.
Wel morgenochtend even kijken hoe Djoko die vervelende Hewitt gaat vegen (sorry Norragequote:Op zondag 22 januari 2012 21:42 schreef truedestiny het volgende:
Vannacht geen spannende potjes denk ik.
Hopelijk wint Tsonga dat voor mijn XLtennisgamequote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef Tim86 het volgende:
En Tsonga-Nishikori is een erg leuk affiche imo..mooi tennis
Kans lijkt me vrij groot dat de avondsessie dinsdag bestaat uit Kim-Wozniacki en Federer-JMDP.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hopelijk wint Tsonga dat voor mijn XLtennisgame![]()
Zelf kijk ik erg uit naar Fed - DelPo en Nad - Berdych! Als de eerste onder schooltijd valt dan blijf ik thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |