Ja, die twee keer van Edberg heeft gewonnen in de finale van de AO.quote:
Ja, echt heel goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:56 schreef Bak_Beest het volgende:
Die interviews met Federer zijn eigenlijk altijd leuk om te zien
Blijft een stomme honkballer...quote:Op zondag 22 januari 2012 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, die twee keer van Edberg heeft gewonnen in de finale van de AO.Edberg heeft drie finales op de AO verloren. Tee dus van Courier en eentje van Lendl, toen hij beter was maar geblesseerd moest opgeven.
Ja, eigenlijk wel.quote:
Ja, heel strak altijd weer. en heel grappig. Was een relaxte man is het toch.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 10:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, echt heel goed.
Laatst ook: "Well, I would put my money on Tomic. Ehm, Well, we're not allowed to bet on matches."
1 van de weinige spelers die niet terugvalt op die verschrikkelijke cliché antwoordenquote:
Inderdaad. Hij is echt grappig Rodick is meestal ook leuk.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:01 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
[..]
1 van de weinige spelers die niet terugvalt op die verschrikkelijke cliché antwoorden
Oh no you didn'tquote:Op zondag 22 januari 2012 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij is echt grappig Rodick is meestal ook leuk.
Maar Nadal.Hoewel, hij zij wel laatst na een partij hier dat de Australian Open zijn favoriete toernooi is. Dat vind ik dan wel weer heel leuk.
Ze heeft echt wel een goed wapen! hoor! Haar ehm.. o nee ze speelt alleen alles terugquote:Op zondag 22 januari 2012 11:09 schreef Norrage het volgende:
De #1 bij de vrouwen op de baan! Wat een fenomeen! Wat een kampioen! Daar ga ik nou eens even voor zitten
Zal wel gebeuren ooit denk ik, kan dit toernooi ook best winnen als ze niet teveel op de heetste momenten van de dag zware partijen moet spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Azarenka moet de nieuwe nummer 1 worden.
Kvitovaquote:Op zondag 22 januari 2012 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ja, ik deed wel.quote:
Ik stem ermee in.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
- ze hadden dat interview aan het eind niet moeten doen, had het gewoon geschraptquote:Op zondag 22 januari 2012 11:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel gebeuren ooit denk ik, kan dit toernooi ook best winnen als ze niet teveel op de heetste momenten van de dag zware partijen moet spelen.
Trouwens:
Over slechte #1s gesproken: Jankovicquote:Op zondag 22 januari 2012 11:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik stem ermee in.
Nog nooit zo'n lethargische nummer 1 meegemaakt als Caroline Wozniacki...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |