SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe oud ben je geworden dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 05:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Ahahah, die eeuwige leeftijdgrapjes, ik kom er nooit meer vanaf.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op zondag 22 januari 2012 01:41 schreef mschol het volgende:
Clannad is gerewatcheddie laatste episode
hij eindigd wel wat, euhm, "mild"; ik dacht dat dat anders liep..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar blijft een favoriet die serie..
morgen maar aan after story beginnen...
enige wat ik niet 100% kan plaatsen zijn het meisje en de robot..iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerdquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 22-01-2012 11:44:54 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 januari 2012 05:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Ahahah, die eeuwige leeftijdgrapjes, ik kom er nooit meer vanaf.
Ze vroeg iets van Sasuke tokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ze vroeg iets van Sasuke tokOf van een aardbei......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
dus stuur jij een ichigo (aardbei) zo jammer van mij als ik uitleg nodigheb om iets te snappenquote:
quote:
en bedanktquote:Op zondag 22 januari 2012 11:50 schreef hexje het volgende:
Ik heb het niveau hier te hoog ingeschat blijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:05 schreef Frag_adder het volgende:
jaja jullie nerderigheid met betrekking tot japansfandom is mij inmiddels wel duidelijk
jij moet toch nii-san genoemd worden?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:43 schreef robin007bond het volgende:
Neeeee, waar gaat dit heen?!
Mijn zusje noemt me sinds kort "Onee-chan!". Daarnet vroeg ze aan me: "Wat is zusje dan in het Japans?". Toen zei ik: "Imouto".
Vervolgens: "Waarom noem je me dan niet zo?", met een verontwaardigde blik.
Klopt, maar ze begrijpt het concept van de achtervoegsels achter namen niet echt.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
jij moet toch nii-san genoemd worden?
whahahahaquote:Op zondag 22 januari 2012 12:43 schreef robin007bond het volgende:
Mijn zusje noemt me sinds kort "Onee-chan!". Daarnet vroeg ze aan me: "Wat is zusje dan in het Japans?". Toen zei ik: "Imouto".
Mijn broer heeft het alleen over Star Wars en auto'squote:Op zondag 22 januari 2012 12:43 schreef robin007bond het volgende:
Misschien moet je nii-san ook anime laten kijken.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn broer heeft het alleen over Star Wars en auto's
Nee, hij vindt dat raar ofzo. Vooroordelen heh.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien moet je nii-san ook anime laten kijken.
had je liever dat hij het alleen over sasuke en segways had dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn broer heeft het alleen over Star Wars en auto's
Nee okequote:Op zondag 22 januari 2012 13:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
had je liever dat hij het alleen over sasuke en segways had dan?
Ahwwquote:Op zondag 22 januari 2012 13:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, hij vindt dat raar ofzo. Vooroordelen heh.
En hij heeft het al druk genoeg met zijn Star Wars MMORPG waar hij zich elke maand blauw aan betaalt...
dat en je broer mag je vervelend vindenquote:
Ze verwennen met mooie plaatjes.quote:
nou uhmmm bedankt?quote:
watquote:Op zondag 22 januari 2012 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vader gebruikt Death Note in zijn ethieklessen
Moet hij nog aan beginnenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:16 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
wat
Trouwens, heeft je pa LotGH al geprobeerd? Kon me herinneren dat hij 't zou proberen.
Graag gedaan.quote:
SPOILER: Kijk eens naar dit Legend of the Galactic Heroes café wat gisteren geopend isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeveer 17 jaar nadat de laatste episode on-air is gegaan, en nú pas begint het bekendheid te genieten. Ik had gráág geziend dat het café uit twee helften zou bestaan met aan de ene kant een LotGH stijl pruissische inrichting, en een meer casual stijl FPA inrichting aan de andere kant. In de gang zou altijd plek/ruimte zijn voor de dingen die hier in showcase liggen. In ieder geval: het is wel heel mooi dat er eindelijk wat gebeurd. De inboedel is wel deels gelijk aan LotGH, let maar op de 80's stijl stoelen en tafels."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:45 schreef Chavez_ het volgende:
Ondanks dat er geen animo voor is ga ik gewoon door:Dat zou heel mooi zijn inderdaad! Een deel FPA en een deel The Galactic Empire.SPOILER: Kijk eens naar dit Legend of the Galactic Heroes café wat gisteren geopend isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeveer 17 jaar nadat de laatste episode on-air is gegaan, en nú pas begint het bekendheid te genieten. Ik had gráág geziend dat het café uit twee helften zou bestaan met aan de ene kant een LotGH stijl pruissische inrichting, en een meer casual stijl FPA inrichting aan de andere kant. In de gang zou altijd plek/ruimte zijn voor de dingen die hier in showcase liggen. In ieder geval: het is wel heel mooi dat er eindelijk wat gebeurd. De inboedel is wel deels gelijk aan LotGH, let maar op de 80's stijl stoelen en tafels.
Inderdaad, het is nét niet wat ik er van verwacht had. Maar iets is toch meer dan niets. Het is nog geen reis naar Japan waard, maar wie weet hoe de dingen gaan lopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:48 schreef Sinji het volgende:
Ik vind het maar klein ogen. Niet epic genoeg
Ja, zoiets had ik verwacht. Aan de andere kant, het zou wel een héél duur grapje zijn om een pand te hebben waar twee huisstijlen in passen, en beide dan in detail uit te werken.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn inderdaad! Een deel FPA en een deel The Galactic Empire.
Ze moeten er gewoon een franchiseketen van maken en naar de beurs gaan. Vanuit daaruit kunnen ze andere horecagelegenheden opzetten, in andere landen en met andere thema's. Het hoeft zich niet te beperken tot anime.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:56 schreef Chavez_ het volgende:
Ja, zoiets had ik verwacht. Aan de andere kant, het zou wel een héél duur grapje zijn om een pand te hebben waar twee huisstijlen in passen, en beide dan in detail uit te werken.
Oei, dat weet ik nog zo net niet. Het is wel een gok waar ik een misbaar bedrag op kan zetten, maar meer ook niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon een franchiseketen van maken en naar de beurs gaan. Vanuit daaruit kunnen ze andere horecagelegenheden opzetten, in andere landen en met andere thema's. Het hoeft zich niet te beperken tot anime.
Ik ben de eerste die aandelen koopt.
quote:Op zondag 22 januari 2012 10:36 schreef Frag_adder het volgende:
Gefeliciteerd!5 jaar ouder dan in de TT staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hoe oud ben je geworden dan?
Je vader is een held.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Clever.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:14 schreef Xaryna het volgende:
Gefeliciteerd, Strawbs!
[ afbeelding ]
Ik geloof dat dit Sasuke is.
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ze vroeg iets van Sasuke tokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het mogelijk.quote:![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens een paar uur terug de eerste aflevering van LotGH gekeken. Als er al animatie hergebruikt is heb ik het niet als storend ervaren en er werd genoeg beloofd voor mij om door te kijken. Al had ik dit eigenlijk wel liever in het Duits of Engels of zelfs Nederlands gezien zoals ik Michiko to Hachin liever in het Portugees of zelfs Spaans had gezien.“An interesting thing is a good thing.”
Daar komt bij dat de animatie gelukkig per aflevering beter wordt. Het is 10 jaar on-air geweest, dus tussen aflevering 1 en bijvoorbeeld aflevering 80 zit een hoop verschil.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Trouwens een paar uur terug de eerste aflevering van LotGH gekeken. Als er al animatie hergebruikt is heb ik het niet als storend ervaren en er werd genoeg beloofd voor mij om door te kijken. Al had ik dit eigenlijk wel liever in het Duits of Engels of zelfs Nederlands gezien zoals ik Michiko to Hachin liever in het Portugees of zelfs Spaans had gezien.
Ja, Nausicaa of the Valley of the Wind.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:47 schreef Qunix het volgende:
Mijn beide ouders hebben ook anime gekeken... Spirited Away. Japanse audio met Nederlandse ondertiteling omdat ze geen Engels kunnen.
Ze vonden het erg vermakelijk, dus...... Wat moet ik nu ze laten zien? Nog een Studio Ghibli film?
Nee... Het liefst humor of beetje spanning.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, Nausicaa of the Valley of the Wind.
Geen The Grave of the Fireflies though, tenzij ze in een de mood zijn voor een zeer tragisch verhaal
princess mononokequote:Op zondag 22 januari 2012 17:47 schreef Qunix het volgende:
Mijn beide ouders hebben ook anime gekeken... Spirited Away. Japanse audio met Nederlandse ondertiteling omdat ze geen Engels kunnen.
Ze vonden het erg vermakelijk, dus...... Wat moet ik nu ze laten zien? Nog een Studio Ghibli film?
die filmquote:Op zondag 22 januari 2012 17:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, Nausicaa of the Valley of the Wind.
Geen The Grave of the Fireflies though, tenzij ze in een de mood zijn voor een zeer tragisch verhaal
Ik word altijd zo ontoepasselijk van die vent, vreselijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:57 schreef robin007bond het volgende:
Oh en voordat ik het vergeet. Een nieuwe unboxing video van die coole gast:
In het "Engels"
WTF am I watchingquote:
Waarom?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:59 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik word altijd zo ontoepasselijk van die vent, vreselijk.
Omdat dit:quote:
Neergekeken? Op anime/manga liefhebbers bedoel je? Vind dat de laatste jaren nogal meevallen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:07 schreef Chavez_ het volgende:
De reden is dat er neergekeken wordt op ons in het algemeen. Ongeacht wat je smaak is.
als we niet reageren betekent niet dat we laat wakker zijn hoorquote:
The Borrower Arriety. En die nieuwe, Children That Chase Voices From The Stars Below (ofzo), ook goed te doen. Ghibliesque.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:47 schreef Qunix het volgende:
Bedoel je The Secret World of Arrietty? Wist niet dat het ook onder die naam bekend was.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
The Borrower Arriety. En die nieuwe, Children That Chase Voices From The Stars Below (ofzo), ook goed te doen. Ghibliesque.
Ik heb het over de nieuwste Ghibli, bij mij staat ie als The Borrower Arriety bekend. Maar kan zijn dat ze er nu een andere naam aan hebben gegeven? Kan goed zijn dat we het over dezelfde film hebben hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 14:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bedoel je The Secret World of Arrietty? Wist niet dat het ook onder die naam bekend was.
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:26 schreef Sinji het volgende:
Die bedoel ik ja. Maar ik heb m hier vorig jaar al in de bios gekeken? Heb er zelfs een dvd van Howl's Moving Castle mee gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iig, toen stond ie bekend als The Borrower Arriety.
Waarschijnlijk snapt Amerika dat niet.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Maakt verder niet zoveel though. Arietty zegt genoeg.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja. Maar ik heb m hier vorig jaar al in de bios gekeken? Heb er zelfs een dvd van Howl's Moving Castle mee gewonnenIig, toen stond ie bekend als The Borrower Arriety.
Waarschijnlijk snapt Amerika dat niet.
Ik had tentamen, was al om half 8 op!quote:
quote:The Secret World of Arrietty, known in Japan as The Borrower Arrietty (借りぐらしのアリエッティ Kari-gurashi no Arietti?) and in the UK and Australia as Arrietty, is a 2010 Japanese animated fantasy film based on Mary Norton's juvenile fantasy novel The Borrowers.
bijna goed: Children Who Chase Lost Voices from Deep Belowquote:Op maandag 23 januari 2012 14:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
The Borrower Arriety. En die nieuwe, Children That Chase Voices From The Stars Below (ofzo), ook goed te doen. Ghibliesque.
why?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:42 schreef Klipnap het volgende:
Als je maar geen Vampire Knight gaat kijken
Sword of the Stranger voor actiequote:Op maandag 23 januari 2012 15:42 schreef Qunix het volgende:
Doe maar geen random suggesties
Liefst humor of actie, geen serie maar een film, en moet ergens een Nederlandse ondertiteling te vinden zijn.
Een meisje had mij die aangeraden. Leuk denk ik.quote:
ik vond em best vermakelijk, terwijl ik twilight echt tenenkrommend vindquote:Op maandag 23 januari 2012 15:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een meisje had mij die aangeraden. Leuk denk ik.
Nou dus niet. Het is net Twilight maar dan nog erger.
Doe dan Hellsing Ultimate als je voor een goede vampier wilt gaanquote:Op maandag 23 januari 2012 15:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee episodes gezien, gek genoeg ook op aanraden van een meisje.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Datzelfde meisje had een afbeelding van Kaname in haar portemonneequote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee episodes gezien, gek genoeg ook op aanraden van een meisje.
Vreselijke serie.
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Datzelfde meisje had een afbeelding van Kaname in haar portemonnee![]()
Wtf een eckte brief ook?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:53 schreef robin007bond het volgende:
Bij een torrent van Shrek The Third kregen we zo'n brief thuis. Dat ik de torrent Shrek 3 DvdRip blabla zat te downloaden en te seeden. Als ze ons nog een keer zouden betrappen op content delen, dan zou internet afgesloten kunnen worden. Dit was bij InterNLNet trouwens
Toen zijn we maar gelijk overgestapt. Sindsdien ben ik wat meer huiverig met torrents. Mijn ouders schrokken zich dood met die brief. Net als ik natuurlijk
quote:
Het is gewoon een korte OVA met een prototype van Fate/Stay Night:quote:Op maandag 23 januari 2012 17:15 schreef .Cake. het volgende:
Net gezien op TT: Fate/Prototype.
What's Prototype, precious?
quote:Fate/Prototype is a digest version of Kinoko Nasu's original version of Fate/stay night that he developed as a novel in high school before completely redesigning it as a visual novel. It is a twelve minute anime segment released with Carnival Phantasm Season 3, and included the Prototype Material databook. There are no current plans to develop any more pieces of media based on the concept.
Ah oké, tenks. Luie Cake is lui, dus bedanktquote:Op maandag 23 januari 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is gewoon een korte OVA met een prototype van Fate/Stay Night:
[..]
Ik heb hem net gekeken.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ah oké, tenks. Luie Cake is lui, dus bedankt![]()
Ik lees nu een boek waarin Cake een analogie voor seks wordt. Hopelijk gaat dit in het echte leven ook nog eens gebeuren.![]()
/emo off.
wtfquote:Op maandag 23 januari 2012 16:53 schreef robin007bond het volgende:
Bij een torrent van Shrek The Third kregen we zo'n brief thuis. Dat ik de torrent Shrek 3 DvdRip blabla zat te downloaden en te seeden. Als ze ons nog een keer zouden betrappen op content delen, dan zou internet afgesloten kunnen worden. Dit was bij InterNLNet trouwens
Toen zijn we maar gelijk overgestapt. Sindsdien ben ik wat meer huiverig met torrents. Mijn ouders schrokken zich dood met die brief. Net als ik natuurlijk
En ik maar denken dat dat soort dingen nooit echt gebeuren.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:53 schreef robin007bond het volgende:
In de download zelf zat een trailer van 4 GB. Waarschijnlijk dus een door Universal geplaatste torrent, om mij hard te nemen.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat soort dingen nooit echt gebeuren.
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In de download zelf zat een trailer van 4 GB. Waarschijnlijk dus een door Universal geplaatste torrent, om mij hard te nemen.
Tof.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef Frag_adder het volgende:
El Psy Congroo!
nou ik heb steins gate uit hoorhij werd inderdaad beter na alf 12, hij werd niet briljant maar het einde (wat niet bagger was zoals bij veel japanse series) was opmerkelijk goed
Ik geef em mijn seal of approval!
leest iemand de manga trouwens? Ik zag dat die nog ongoing was
quote:
ja dat was ie welquote:
quote:
Hij was in het algemeen gewoon erg goed!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef Frag_adder het volgende:
El Psy Congroo!
nou ik heb steins gate uit hoorhij werd inderdaad beter na alf 12, hij werd niet briljant maar het einde (wat niet bagger was zoals bij veel japanse series) was opmerkelijk goed
Ik geef em mijn seal of approval!
leest iemand de manga trouwens? Ik zag dat die nog ongoing was
Ik heb altijd het gevoel dat je een filosofiestudent bent, geen idee waaromquote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Lichte spoilers
Ik ben bedrogen door Mouretsu Uchuu Kaizoku. Eerst toen ik dacht dat het nog MINIROK RUIMTE PIRATEN zou heten hoopte ik nog op een overdreven en gedurfde serie over piraten en... weetikveel minirokjes. Later bleek het ineens LINKE RUIMTE PIRATEN te heten daar ging mijn hoop voor iets geks en weetikveel. Daarna bleek dat de titulaire ruimte piraten moreel superieur zijn aan gewone piraten omdat ze een kapersbrief hebben want in opdracht van een land (of planeet) moorden en plunderen is totaal niet immoreel. En tenslotte is een derde van de derde aflevering zweverige lacherige scholieren in veel te strakke ruimtepakjes waar hun vormen heel goed in uit komen. BRAVE RUIMTE ZEILERS met de nodige ecchi scènes en ijlhoofdige meisjes, zou een veel toepasselijkere titel geweest zijn. Ah ik ben zo stom! Ik had dit al door moeten hebben toen ze lieten zien dat de hoofdpersoon zich voor haar werk moet kleden als een Frans dienstmeisje van een paar eeuwen terug, kanker maido fetisjisten.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die screensaver nu. Best vet al wordt het na vijf keer irritantquote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Hij was in het algemeen gewoon erg goed!![]()
Wat is Touhou toch heerlijk om te spelen. Dit ben ik, een beetje falend in stage 1![]()
Oeh, die moet ik ook nog instellen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb die screensaver nu. Best vet al wordt het na vijf keer irritant
screensavers? gewoon na een uur scherm uit en na 4 uur systeem uitquote:Op maandag 23 januari 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, die moet ik ook nog instellen.![]()
Momenteel geen screensaver ingesteld. Het is trouwens sowieso niet meer van deze tijd. Het bespaard geen energie en origineel was het om inbranding tegen te gaan in oude monitoren.
Je systeem na 4 uur uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
screensavers? gewoon na een uur scherm uit en na 4 uur systeem uit
m'n download programma (µtorrent) voorkomt in dat geval dattie uitvaltquote:Op maandag 23 januari 2012 23:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je systeem na 4 uur uit.![]()
Erg handig als je zit te downloaden terwijl je naar school/werk gaat, of bijvoorbeeld de pc 's nachts aan laat staan om te downloaden.
Oh, duidelijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
m'n download programma (µtorrent) voorkomt in dat geval dattie uitvalt
en na 4 uur uit heeft puur een kostentechnische reden.. tis een redelijke powerhorse die wel wat energie lust... en dus niet teveel zinloos energie hoeft staat te verbruiken..
Omdat het een combinatie is van schattig, sexy, onschuld en gehoorzaamheid denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat je een filosofiestudent bent, geen idee waarom![]()
Rare fetish is het inderdaad. Ben benieuwd hoe zo'n fetish ontwikkeld. Misschien door vroeger nooit echt bediend te zijn? Dat ze bijvoorbeeld als peuter zelf aan voedsel moesten komen, waardoor ze nu compenseren en helemaal bediend willen worden.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het een combinatie is van schattig, sexy, onschuld en gehoorzaamheid denk ik.
En stockings.Stockings zijn inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pff, ik kan niet slapen.
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:45 schreef robin007bond het volgende:
Ik neuk Mio.
Gr gr de rest van de K-ON!-crew
Ok.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:45 schreef robin007bond het volgende:
Ik neuk Mio.
Gr gr de rest van de K-ON!-crew
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Lichte spoilers
Ik ben bedrogen door Mouretsu Uchuu Kaizoku. Eerst toen ik dacht dat het nog MINIROK RUIMTE PIRATEN zou heten hoopte ik nog op een overdreven en gedurfde serie over piraten en... weetikveel minirokjes. Later bleek het ineens LINKE RUIMTE PIRATEN te heten daar ging mijn hoop voor iets geks en weetikveel. Daarna bleek dat de titulaire ruimte piraten moreel superieur zijn aan gewone piraten omdat ze een kapersbrief hebben want in opdracht van een land (of planeet) moorden en plunderen is totaal niet immoreel. En tenslotte is een derde van de derde aflevering zweverige lacherige scholieren in veel te strakke ruimtepakjes waar hun vormen heel goed in uit komen. BRAVE RUIMTE ZEILERS met de nodige ecchi scènes en ijlhoofdige meisjes, zou een veel toepasselijkere titel geweest zijn. Ah ik ben zo stom! Ik had dit al door moeten hebben toen ze lieten zien dat de hoofdpersoon zich voor haar werk moet kleden als een Frans dienstmeisje van een paar eeuwen terug, kanker maido fetisjisten.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, ik was het ook niet van planquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:19 schreef Sabata het volgende:
Dan maar geen "fairy tail" volgen Cake, stellar spirit Virgo "vermomt" zich vaak als maid.
Ben ook aan code geass; lelouch of the rebellion begonnen. Verrassend goede serie (en ik weet meteen waar frag-adder zijn avatar vandaan heeft)
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:19 schreef Sabata het volgende:
Ben ook aan code geass; lelouch of the rebellion begonnen. Verrassend goede serie
quote:
Een leuke serie om mee te beginnen, maar eigenlijk niet veel meer dan een generieke mecha-serie.quote:
NGE, heb ik geprobeerd, tjesses wat een depressieve bui kreeg ik daarvan zeg. Heb het met de rebuild-films (You are (not) alone en You can(not) advance) opnieuw geprobeerd en die zijn best te pruimen. Ben benieuwd wat ze van You can(not) redo brouwenquote:Een leuke serie om mee te beginnen, maar eigenlijk niet veel meer dan een generieke mecha-serie. Neon Genesis Evangelion
quote:
Ik heb nog het hele seizoen om naar uit te kijken, zodra m'n tentamens klaar zijn begin ik eraanquote:
Ah jawel, niet zo negatief joh! Het verhaal was misschien krom (vooral in R2) maar verder was het een goeie!quote:
Je went er wel aanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:43 schreef Klipnap het volgende:
Eerste episode gezien van Steins;Gate.
Ik erger me aan die vetzak.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij drinkt trouwens Coca Cola Zero, maar dat mocht dus niet baten.![]()
Fate/Zero is fantastisch!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:52 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand of Fate/Zero of Stay Night leuk is?
En welke moet ik dan als eerst kijken
Fate/Zero is trouwens nog bezig, dus je kan alleen de eerste 13 afleveringen kijken. De rest komt in het Spring seizoen rond April weer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:52 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand of Fate/Zero of Stay Night leuk is?
En welke moet ik dan als eerst kijken
Schandalig!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:40 schreef .Cake. het volgende:
Fate/Stay Night hoef je wat mij betreft niet te kijken voordat je Fate/Zero hebt gekeken, over de VN kan ik niet zoveel vertellen. Heb dat nog maar één uurtje gespeeldsorry robin.
De protagonist gebruikt zijn hersens niet, en hij is ook niet bepaald goed in strategie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ah jawel, niet zo negatief joh! Het verhaal was misschien krom (vooral in R2) maar verder was het een goeie!
Mooie designs wat betreft mechs (als je je niet stoort aan de spaghettimensen van CLAMP, waar ik persoonlijk geen probleem mee heb, dan zijn de mensen ook best oké), goeie actie en een antagonist die eens géén lulletje rozenwater of een spierbundel is met superkrachten maar daadwerkelijk zijn hersens gebruikt.
Het is misschien niet de meest diepgaande serie, maar hij is desondanks zeker wel goed te genieten.
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:43 schreef robin007bond het volgende:
Hahaha, ja joh, je hebt het in ieder geval goed onderbouwt dus dan kán ik al niet echt boos worden. Dat laat het zien dat je een echte mening hebt en niet gewoon een hatende fanboy bent die alleen Naruto ofzo (in jouw geval gok ik LotGHquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:52 schreef Chavez_ het volgende:
Voordat dit weer als ruzie geidentificeerd word: all's good, niet?![]()
omg, een vervolg op die onbegrijpelijke warboelquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
omg, een vervolg op die onbegrijpelijke warboel
Ligt er ook aan hoe snel je leest. Je moet het echt zien als een interactief boekquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:07 schreef Klipnap het volgende:
Zijn visual novels altijd zo traag?
Vandaar dat er in het westen geen markt voor is.
Maar ja, ik heb nog niet eens de proloog uit
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe snel je leest. Je moet het echt zien als een interactief boek
Ik deed denk ik ~2 uur over het proloog.
Nou, het proloog legt de fundamenten uit van The Holy Grail War.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]Nee toch?!? Kan ik dat niet gewoon skippen?!?
Ctrl? Bedankt!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, het proloog legt de fundamenten uit van The Holy Grail War.
Je kan skippen met CTRL, maar ik vond het heel prettig om het proloog gelezen te hebben.
Geduld is het sleutelwoord
In de settings kan je autoread sneller zetten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ctrl? Bedankt!
Dat gedoe met dat ze om zeven uur (wtf) de klaspresident tegen komt boeit me geen ene flikker. Als die hele proloog daarmee vol zit zal ik het snel skippen.
En autoread gaat me te langzaam
Wat heb jij wel een levenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In de settings kan je autoread sneller zetten.
Dit is de totale tijd die ik in het "spel" heb gestoken:
[ afbeelding ]
Met alle verhaallijnen uitgespeeld.
MBO ICT, spelen onder de "lessen".quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat heb jij wel een leven![]()
Ik zet de autoread wel wat sneller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nieuwe aflevering kijken.![]()
Anime e yōkoso! CG is een serie over Super Robots en oude Druïdekrachten en shizzle, dus het is een drogreden om te beweren dat CG slecht is omdat er antimaterie kanonnen en dergelijke in voorkomen. Het is geen "ware" serie (als je begrijpt wat ik bedoel) en zo moet het ook niet beoordeeld worden naar mijn mening.quote:En toen ineens vliegende kastelen met antimaterie kanonnen en, en, en...
1) Die laatste bijzin is een manier van retoriek waar ik een hekel aan heb. Op die manier zou je elke serie wel de grond in kunnen relativeren. Wou ik even kwijt.quote:Jammergenoeg werkt het niet zo, onze jonge protagonist laat duidelijk zien dat hij nog niet volwassen is en begint een kinderlijke guerilla oorlog om de erkenning van zijn papi te krijgen*.
SPOILER: mirai nikki 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijt mequote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Vet.wow dat iemand dat nog kijkt...SPOILER: mirai nikki 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
yuki is geen bedass yuki is een loser die maar net doet alsofquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yuki is een badass geworden, eindelijk. En er is meer bekend over de lijken.
Dat 'schaakmat' is bezwaarlijker. Het is niet verwonderlijk gezien de alternatieve loop van de geschiedenis in Code Geass dat de schaakregels daar anders zijn of het kan zo zijn dat Lelouch een (impopulaire) variant van het spel speelt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:52 schreef Chavez_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zet is niet toegestaan met schaken, tenzij je zoonlief van de keizer bent, dan mag alles.
Daar is niets mis mee.quote:Het plot is wel heel makkelijk in elkaar is gezet.
Valt mee.quote:Zo is die geass natuurlijk wel heel overpowered.
Het probleem daarmee is dat een opdracht als 'jij handelt nu in mijn belang' dubbelzinnig is en tot onvoorspelbare situaties kan leiden. Zoals de 'dood alle Japanners' en 'leef' opdrachten wel bewezen.quote:Je kijkt iemand aan je ze doen precies wat je wilt, het feit dat je dat maar eenmaal kan doen is natuurlijk niet relevant als je de goede opdracht geeft: 'jij handelt nu in mijn belang'.
En de wereld veroveren, en al zijn vrienden beschermen en zijn zusje het leven geven wat ze volgens hem verdient en oh wereldvrede leek hem ook wel iets. Hij is gewoon een multidimensionale theatrale anti-held die alles wil.quote:Maargoed, de bedoeling is dus voor Lelouch om z'n pa even om het leven te brengen,
Maar papa had geen interesse in die guerrillaoorlog en onze jonge protagonist verschool zich achter zijn Zero persona. Niet iets dat je doet als je de aandacht van je vader wilt.quote:onze jonge protagonist laat duidelijk zien dat hij nog niet volwassen is en begint een kinderlijke guerilla oorlog om de erkenning van zijn papi te krijgen*.
CC (niet te verwarren met Carl2) en Kallen waren wel erg leuk.quote:Dan hebben we de andere karakters. Ik hoef niet te vertellen dat de meeste vrouwelijke onderdelen van de cast gewoon vreselijk zijn.
Volgens eeuwenoud anime gebruik viel hij praktisch in de cockpit.quote:Maar nu we het toch over die mechs hebben: wat doet Spinzaku in godsnaam in een miljardenproject? Hij is een buitenlander (in een land waar ze zwaar gediscrimineerd worden omdat geen reden) zonder enige ervaring met het besturen van die dingen, en hij heeft totaal geen connecties. Als er iemand is die die dingen zou mogen besturen, dan is Spinzaku wel de laatste.
Dat is een retorische vraag, is het niet?quote:En de strategie, daar schijnt LeDouche goed in te zijn, maar ik moet dat nog terug zien. Hij maakt vijanden met facties die duidelijk goede allies kunnen zijn, en het lijkt hem handig om de Chinese keizerin te ontvoeren omdat.
Welkom in de nieuwe en spannende wereld van anime. Als je blijft hangen zul je deze nog vele malen terug zien.quote:En toen ineens vliegende kastelen met antimaterie kanonnen en, en, en...
is zodat japanners zich er beter mee kunnen identificerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:30 schreef Sinji het volgende:
Sowieso, die extreem pussy characters altijd bij anime [ afbeelding ]. Tuurlijk, niet iedereen is een superheld, maar die beunhaas mentaliteit mag wel wat subtieler.
Verzuurd!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
yuki is geen bedass yuki is een loser die maar net doet alsof
En yuno is nog 1000 keer enger
ach gewoon niet mijn serie, ik had er veel meer van verwacht en ben daarom nog steeds zuur!
dat zeg ik zelfquote:
Je hebt gehapt....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Epic bitchslap.
[..]
Ja het is nog leuk.
ze zijn niet allemaal zo paranoide scherp als jijquote:
Dat kan ik nooit laten. Naast dat ik een spuitelf ben, moet ik ook altijd happen. Maar happer als ondertitel klinkt zo raar.quote:
Nou zeg, hoe durf je in mijn naamtopic!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ze zijn niet allemaal zo paranoide scherp als jij
je weet dat de naam van het naamtopic jou ook in de zeik neemt?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou zeg, hoe durf je in mijn naamtopic!
O_W neemt mij nooit in de zeik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je weet dat de naam van het naamtopic jou ook in de zeik neemt?
ik heb nog nooit een naam topic gehad dus niet zeuren
weet je het zeker?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O_W neemt mij nooit in de zeik.
die kan ik ook maar hijs dan ook engelsquote:
Weet je het antwoord?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:54 schreef Frag_adder het volgende:
ik schaam me kapot dat ik deze shit gewoon kenJapanse eurodance...
ik vind het altijd een hoog venga boys gehalte hebben maar ik weet het verder nietquote:
Ding ding!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Jordy-B het volgende:
het intro is nogal venga boys-achtig, hè...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:53 schreef Qunix het volgende:
Ike Ike
Van welke anime? En wat is de originele groep die de melodie heeft gemaakt. Tip: het is een Nederlandse dance groep.
ik was eerstquote:
Niet zonder te google'enquote:
nope ook niet zonder te googelenquote:
ik kwamquote:
meh, ik hou niet van trailers die bijna de hele film verklappen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:01 schreef Frag_adder het volgende:
ik kwamgodsanne wat ga ik daar hard op
ik heb de manga al gelezenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
meh, ik hou niet van trailers die bijna de hele film verklappen.
De meesten die hier hyped voor zijn kennen het verhaal al jarenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
meh, ik hou niet van trailers die bijna de hele film verklappen.
Fixedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb ben de manga al gelezen nog aan het lezenen het mooie is als je het verhaal niet kent zeggen de scenes je toch niets. Maar damn wat is die mooi gemaakt, al zie je wel heel goed wat CGI is
Doet me denken aan Strawberry Panicquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:03 schreef Qunix het volgende:
100% aardbei
(100% Ichigo)
Leuke serie. Een serie waar een jongen verliefd wordt op een meisje wat een aardbeien slipje draagt.
mwa de CGI doet er niet onder voor, en nou met maar 1 nieuwe toevoeging per jaar vind ik dat ik hem al heb gelezenquote:
4 februari meen ikquote:
Eigenlijk had ik veel liever een vordering gezien van de anime met als studio Bones als animator /fapfapfapquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
mwa de CGI doet er niet onder voor, en nou met maar 1 nieuwe toevoeging per jaar vind ik dat ik hem al heb gelezen
De reden is logisch. Scheelt ontiegelijk veel tijd en geld jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Geen CGI, geen goedkope grootschalige gevechten.
Yep, 3 filmsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
Berserk heeft echt wel veel CGI. Het is duidelijk te zien.
Ook Warner Bros die meedoet, dus het komt ook uit in Amerika? Ik zou het wel hier in de bios willen zien.
Oh, en er komt dus ook een Berserk 2 en 3.
Not a clue, ik ben niet zo geïnteresseerd, maar mijn vriend linkte de trailer.quote:
Ja, maar toch. Aiiiii.quote:
Over een paar jaar in animator in de Melkweg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
Ook Warner Bros die meedoet, dus het komt ook uit in Amerika? Ik zou het wel hier in de bios willen zien.
ja, er komen dit jaar 3 films uit van Berserk, en aangezien Warner Bross medeproducent is is er inderdaad hoop dat het een beetje snel komt. Een bioscoop release zou ik niet verwachten want er is 0,0 marketing voor geweestquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
Pathé Imaxquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Over een paar jaar in animator in de Melkweg.
is toch al ooit gedaan of niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Pathé Imax![]()
Eigenlijk moeten wij met z'n alle meeten in een bios om samen een anime film te kijken.
Geen idee. Ik kom nooit naar meets.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is toch al ooit gedaan of niet?
Lijkt me wel lachen, maar de kans is vrij gering dat we dan ook een leuke anime kunnen zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Pathé Imax![]()
Eigenlijk moeten wij met z'n alle meeten in een bios om samen een anime film te kijken.
Zo'n geconfisqueerde 102 inch tv van Kim Dotcom zou wel handig zijn in dit gevalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, maar de kans is vrij gering dat we dan ook een leuke anime kunnen zien
Eigenlijk zouden we bij iemand met een heel grote tv moeten meeten
ja kende we maar zo iemandquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, maar de kans is vrij gering dat we dan ook een leuke anime kunnen zien
Eigenlijk zouden we bij iemand met een heel grote tv moeten meeten
Neuh, ik ren toch harder dan hemquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ben je niet bang voor wraak acties dan? Dotcom is een zware crimineel die de vermaaksindustrie zeker wel een half miljard ontvreemd heeft.
Dat bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:29 schreef Frag_adder het volgende:
nou niet in dit tempo doorgaan, ik wil topic 200 nog meemaken
In eenvandaag kwam hij nog aan bod.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zo'n geconfisqueerde 102 inch tv van Kim Dotcom zou wel handig zijn in dit geval
Voor!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Pathé Imax![]()
Arriety heeft al in de melkweg gedraaid.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Voor!
Maar bioscopen draaien over het algemeen geen anime
De enige die eventueel binnen afzienbare tijd in een bioscoop zou draaien lijkt me Arriety, omdat Disney en Engels gesproken
Maar ik bedoelde de wat meer mainstream bioscopen, geen filmhuis. Of valt Melkweg daar niet onder, want dat idee heb ik welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Arriety heeft al in de melkweg gedraaid.
Mooi detail ook, bij de arrestatie zat hij op de autoriteiten te wachten met een sawed-off shotgun. Very Devil May Cry-esquequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In eenvandaag kwam hij nog aan bod.
Hier het fragment:
http://www.eenvandaag.nl/(...)_kim_dotcom_schmitz_
Is het ook. Je idee is goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde de wat meer mainstream bioscopen, geen filmhuis. Of valt Melkweg daar niet onder, want dat idee heb ik wel
Krijg je spijt vanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:44 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Nu maar eens even aan Vampire Knight beginnen.
Hoezo?quote:
Morgen draait: One Piece; Strong World Munehisa Sakaiquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:43 schreef .Cake. het volgende:
Melkweg is filmhuis ja, maar Animator is al een hele tijd niet meer![]()
Wij hadden hier in de filmschuur Arriety draaien, maar die is dus ook al weer dr uit.
Hoeveel kost het eigenlijk? Nog nooit iets van One Piece gezien thoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Morgen draait: One Piece; Strong World Munehisa Sakai
Een ticket kost ¤ 7,-quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoeveel kost het eigenlijk? Nog nooit iets van One Piece gezien tho
lol @ je fobo
Wowowowowowoo!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Morgen draait: One Piece; Strong World Munehisa Sakai
Hahaha, geniaal die barbiesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoeveel kost het eigenlijk? Nog nooit iets van One Piece gezien tho
lol @ je fobo
Eerste aflevering was op zich niet zo verkeerd. Kijk 'm toch verderquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Erg saai en een vreemd verhaal.
Gaan we een nieuw topic redden voor jouw bedtijd?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
Dit keer wil ik trouwens de lapo en de nieuwe TT verzinnen.
Gelukkig heb ik nog een mobielquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Gaan we een nieuw topic redden voor jouw bedtijd?
Jup.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:20 schreef .Cake. het volgende:
Iemand anders moeite om op Random C te kkomen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een mobiel
Die heeft dan geen moeite om te komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat nou als iemand een barbie-fetish heeft?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Die heeft dan geen moeite om te komen.
Girls Dead Monsterquote:
Tja, ik vraag me altijd af, zouden ze niet Dead Monster Girls bedoelen? Lijkt me iets vlotter en logischer, gezien de inhoud van Angel Beats!quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Girls Dead Monster![]()
Wat een vreselijke naam nu ik het zo lees
Ik laat ze altijd uitpraten. Die stemmen dragen toch wel bij aan de sfeerquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tja, ik vraag me altijd af, zouden ze niet Dead Monster Girls bedoelen? Lijkt me iets vlotter en logischer, gezien de inhoud van Angel Beats!
Ow en over FSN VN, laat je iedereen uitspreken? Want ik skip dat altijd, maar voelt zo onbeleefd ofzo...
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:51 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Nee! Nee! Nee!
Fuck this gay earth.
66 uur maar?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:28 schreef Bakakame het volgende:
Kom er net achter dat ik 66 uur kwijt ben als ik alle anime die ik op m'n laptop heb en nog moet zien achter elkaar kijk (uitgaande van 20min per afl)
Als ik zo'n 4 dagen als hikikomori leef moet dat wel te doen zijn toch?
vreemd: check (maar vond em ook niet heel erg vreemd)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Erg saai en een vreemd verhaal.
Same.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:13 schreef mschol het volgende:
[..]
66 uur maar?
ik wel een tikje meer..
Volgens mij is het een echte bruiloft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:12 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik mag hopen dat het op z'n minst een cosplay van een scene is?
Laptops zijn vreselijk handig als draagbaar media centertjes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:28 schreef Bakakame het volgende:
Kom er net achter dat ik 66 uur kwijt ben als ik alle anime die ik op m'n laptop heb en nog moet zien achter elkaar kijk (uitgaande van 20min per afl)
Als ik zo'n 4 dagen als hikikomori leef moet dat wel te doen zijn toch?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij is het een echte bruiloft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |