Ja, gvd, ik heb graveer stress. Dat is belangrijkerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou eens op met je naief.
Het is al genoeg besproken, me dunkt. Maar als jullie er met zijn allen nog even drie topics over heen willen buitelen houd ik jullie niet tegen hoor. Maar dan ga ik ff wat anders doen, ik kom hier voor mijn lolOm de SC er nou ook al mee te gaan verzieken...
Ja dat is gewoon een bedrijf die dat doet, ik laat het wel weten als ik een antwoord heb!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doe maar. Dan laat ik hem desnoods gelijk vanuit de shop naar haar sturen. Kan ze een beetje graveren? Vraag ook ff wat het kosten pm ff als je het weet aub
Ik zie gewoon de noodzaak niet om er een half jaar over te blijven praten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik verziek niks, lees het alleen met open mond en ga nou niet zo debiel reageren dat jullie het allemaal wel normaal vinden en in Oognips topic tot vandaag allemaal meeleefden met J&O!
Nice. Thnx babe.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een bedrijf die dat doet, ik laat het wel weten als ik een antwoord heb!
Nee ik heb alleen medelij met het nieuwe beestjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zie gewoon de noodzaak niet om er een half jaar over te blijven praten.
Ja het was sowieso met Juno eerst om haar daar weg te halen, veels te veel honden. Toen ik haar daar wilde oppakken wilde ze mij bijtenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het ergens niet klikt is het idd beter om een ander plekkie te zoeken
En tof om te horen dat Chineesje het daar zo naar haar zin heeft.
Dapper van je om dat oudje te nemen!![]()
Maar je bent wel sterk ende stoer dat je gestopt bent!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben sinds maandag gestopt met roken. Zonder roken smaakt de drank me ook heel wat minder. Ik haat het leven.
Zie mijn edit hierbovenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen medelij met het nieuwe beestje
Wat zal je gezond wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben sinds maandag gestopt met roken. Zonder roken smaakt de drank me ook heel wat minder. Ik haat het leven.
Goed manquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, leeft ze nog langer in het leven dat ze nu haatquote:
Wat een oudje hè? Ik hoop dat ie nog een hele fijne tijd bij jou krijgt, komt vast goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ben benieuwd. Hij weegt maar 5,5 kg..denk dat het dus best een ukkie is. Jules weegt zelfs meer. Hij heeft wel artrose, dus gaat op pijnstillers in ieder geval. Verder was hij nog gezond voor zon oude hond.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, leeft ze nog langer in het leven dat ze nu haat![]()
Ik ga ma wo en vr naar de sportschool, en de overige dagen ren ikquote:
Echt hè. Het is geen drol aan zonder peuk en drankquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, leeft ze nog langer in het leven dat ze nu haat![]()
Ik ben het hier mee eens, ik vond het heel erg dat Joe en Odie weg moesten bij Rewimo maar vanaf het begin liep dat al niet erg lekker.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou eens op met je naief.
Het is al genoeg besproken, me dunkt. Maar als jullie er met zijn allen nog even drie topics over heen willen buitelen houd ik jullie niet tegen hoor. Maar dan ga ik ff wat anders doen, ik kom hier voor mijn lolOm de SC er nou ook al mee te gaan verzieken...
wortels kan je kauwenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga ma wo en vr naar de sportschool, en de overige dagen ren ikWat nou worden
Nu ga ik door stoppen met roken vast obesitas krijgen want ik wil ineens steeds wat te kauwen hebben. NOU GEZOND MAN, STOPPEN MET ROKEN
Ik kan het kanen nog wel negeren, maar straks misschien wel niet meer![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
Nou oke..wat zal je ongelukkig wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga ma wo en vr naar de sportschool, en de overige dagen ren ikWat nou worden
Nu ga ik door stoppen met roken vast obesitas krijgen want ik wil ineens steeds wat te kauwen hebben. NOU GEZOND MAN, STOPPEN MET ROKEN
Ik kan het kanen nog wel negeren, maar straks misschien wel niet meer![]()
Als ik iets haat is het wortelquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wortels kan je kauwen
Of de staart van Jazz
Jij gaat dus vertellen dat we het moeten toejuichen? Sorry hoor maar dat gaat me te ver! Heb met iedereen alles goed voor maar vind dit te zielig voor woorden en ik snap er ook geen zak van dat R. Dit alles zonder verder uitleg gewoon hier neerplemp met de gedachte dat iedereen denkt zials zij!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie mijn edit hierboven
Voor die grieven was/is plek in Oognip d'r topic, niet OOK nog in de SC.
Dat lijkt me geen onredelijk verzoek... En als jij dan binnen komt vallen met 'debiel' en 'zielig' draagt dat ook niet bepaald bij aan de sfeer.
Er was plek voor om het daar over te hebben destijds, dat is er nog steeds, maar NIET in de SC.
Yaaaaaaaaaayquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nou oke..wat zal je ongelukkig worden![]()
In het begin had ik inderdaad het idee dat ze daar niet op hun plek waren. Toen heb ik ook aangeboden om ze terug in huis te nemen. Na een tijd leek het zo goed te gaan en had ik er echt wel een goed gevoel bij hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens, ik vond het heel erg dat Joe en Odie weg moesten bij Rewimo maar vanaf het begin liep dat al niet erg lekker.
Ik denk dat Rewimo zich verkeken heeft op de hoeveelheid werk en energie die kittens kosten.
Hell ik heb me daar ook op verkeken,niet dat ik Tommie en Ollie wil missen hoor
, maar het is een hoop meer werk en zorg.
Oognip jij had zelf ook niet echt het idee dat ze daar op hun plaats waren.
Ik denk dat J en O nu een beter huisje hebben en voor Rewimo is een rustige ouder kat gewoon meer wat bij hun past.
Ik hoop dat alle katten nu hun definitieve mandje hebben gevonden.
Zeg, pleur ff lekker op met je gebitch in de sc. Open er een topic over, doe het fucking in een ander topic, maar tyf ff lekker op. Je komt hier anders niet, maar nu er wat te kankeren is kom je de sfeer verpesten. Prima hoor dat je het er niet mee eens bent, mag, kan. Maar doe dat lekker ergens anders.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij gaat dus vertellen dat we het moeten toejuichen? Sorry hoor maar dat gaat me te ver! Heb met iedereen alles goed voor maar vind dit te zielig voor woorden en ik snap er ook geen zak van dat R. Dit alles zonder verder uitleg gewoon hier neerplemp met de gedachte dat iedereen denkt zials zij!
Hear ye, hear ye, Qwea heeft gelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, pleur ff lekker op met je gebitch in de sc. Open er een topic over, doe het fucking in een ander topic, maar tyf ff lekker op. Je komt hier anders niet, maar nu er wat te kankeren is kom je de sfeer verpesten. Prima hoor dat je het er niet mee eens bent, mag, kan. Maar doe dat lekker ergens anders.
Waar de fuck zeg ik dat van dat toejuichen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij gaat dus vertellen dat we het moeten toejuichen? Sorry hoor maar dat gaat me te ver!
Ja hoi, leuk dat je de SC hebt gevondenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij gaat dus vertellen dat we het moeten toejuichen? Sorry hoor maar dat gaat me te ver! Heb met iedereen alles goed voor maar vind dit te zielig voor woorden en ik snap er ook geen zak van dat R. Dit alles zonder verder uitleg gewoon hier neerplemp met de gedachte dat iedereen denkt zials zij!
WTF, Qwea gelijk, Hara stopt met roken...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hear ye, hear ye, Qwea heeft gelijk.
Ja sorry hoor, maar kun jij ook kappen met dat vriendelijke gelul en gaan noten / what ever gaan doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar de fuck zeg ik dat van dat toejuichen?
En zie DM. Stoppen hier. Laatste vriendelijke verzoek.
Komt de zuster weer niet na het bellen?quote:
Oh shit, mijn bel is kapotquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Komt de zuster weer niet na het bellen?
Euh, wie zegt dat ik dat nog niet gedaan heb dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar kun jij ook kappen met dat vriendelijke gelul en gaan noten / what ever gaan doen.
Hallo, je bent mod. Niks vragen, afdwingen.
Q! NU LIEF DOEN ANDERS GAAT GREYS JE NOTENquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar kun jij ook kappen met dat vriendelijke gelul en gaan noten / what ever gaan doen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel, hadden ze het vanmiddag nog over op de radio....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WTF, Qwea gelijk, Hara stopt met roken...![]()
De wereld vergaat zeker bijna?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed zo. Ja sorry hoor, maar soms ben je zo soft.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh, wie zegt dat ik dat nog niet gedaan heb dan?
Er zijn al posts verdwenen hoor.
Nou ja, boeken is zo zonde als je toch niet heen kanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel, hadden ze het vanmiddag nog over op de radio....
laat ik dan maar gauw even de Japanner gaan boeken, nu het nog kan
Ja, ik wou net zeggen, nou niet beginnen bij Q, da's nie lievvvvvquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Q! NU LIEF DOEN ANDERS GAAT GREYS JE NOTEN![]()
![]()
Ja, ook dat nog. Leef ik ineens zo kut om de wereld te zien vergaan over een paar maandenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel, hadden ze het vanmiddag nog over op de radio....
laat ik dan maar gauw even de Japanner gaan boeken, nu het nog kan
Zouden we deze week niet meer halen nee?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, boeken is zo zonde als je toch niet heen kan
Je ziet niet alles wat ik doe.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed zo. Ja sorry hoor, maar soms ben je zo soft.
nou, de striemen van die zweepslagen zie je nog op mijn rug van vorige keer hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ziet niet alles wat ik doe.
Houd het daar maar op
Ik zag een rood rondje met een streep verschijnen ja,quote:
Oke prima. Zolang je maar je ballen gebruikt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ziet niet alles wat ik doe.
Houd het daar maar op
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, de striemen van die zweepslagen zie je nog op mijn rug van vorige keer hoor
DAT DOE IK TOCHquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke prima. Zolang je maar je ballen gebruikt.
Ja dat moeten we nog ff zien te verdoezelen voor een eventueel volgend rondje saunaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, de striemen van die zweepslagen zie je nog op mijn rug van vorige keer hoor
Note maar, heb ik eindelijk na een jaar or so wat nieuws te lezenquote:
jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat moeten we nog ff zien te verdoezelen voor een eventueel volgend rondje sauna
Ja... over soft gesproken...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Note maar, heb ik eindelijk na een jaar or so wat nieuws te lezen
Alsof ik het kan helpen dat jullie te incompetent zijn om te noten.quote:
Je komt nooit meer buiten F&F?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alsof ik het kan helpen dat jullie te incompetent zijn om te noten.
Kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, nauwelijks volgens mij hoor
Lijkt OUD welquote:
Ik kom weinig leuke topics tegenquote:
ja jij toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef Oognip het volgende:
Topickillers, het zijn altijd dezelfde
Nou he?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef Oognip het volgende:
Topickillers, het zijn altijd dezelfde
Ik zit erover in de stressquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Q, hebbie niet nog effe iets over een scalpel ofzo?
Ja, heb je nog vragen?quote:
Niet weerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Q, hebbie niet nog effe iets over een scalpel ofzo?
D'r graveerstress is nog recentquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, heb je nog vragen?
Niet dat ik er ook maar veel vanaf weet![]()
Moeten we helpen uitzoeken?
Waarom? Stel het komt te laat, dan neem je het mee naar je volgende afspraak. Zou wel jammer zijn, maar toch niet iets onoverkomelijks?quote:
hij was mooiquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r graveerstress is nog recent![]()
En hoi!Vergat ik net te zeggen
Heb je die sleutelhanger van Bink gezien die ik gekregen heb van Multi?
Nee! Wanf ik weet niet of ik terug moet komen. Nee, nee, nee. Moet de 2de. Heb die shop al lopen mailen of ze het morgen voor 17u op de post wil en kan doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom? Stel het komt te laat, dan neem je het mee naar je volgende afspraak. Zou wel jammer zijn, maar toch niet iets onoverkomelijks?
Dan kom je er maar speciaal voor terugquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee! Wanf ik weet niet of ik terug moet komen. Nee, nee, nee. Moet de 2de. Heb die shop al lopen mailen of ze het morgen voor 17u op de post wil en kan doen.
Ja heb ik gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r graveerstress is nog recent![]()
En hoi!Vergat ik net te zeggen
Heb je die sleutelhanger van Bink gezien die ik gekregen heb van Multi?
quote:
Nee! Echt niet. Ik ga gelijk alle juweliers bellen Maandagquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan kom je er maar speciaal voor terug
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij was mooi
en heeft bink al een mooi plekkie gekregen?
Vertel! Je houdt veel teveel achter!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Ynske het volgende:
[..]k weet wel een speeltje
op twee benen
Ik kom van de week nog even kijken en stoeien met Bietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]In een kastje achter glazen deurtje. Anders loopt Boor haar om
Of Biet.
En bij de urn liggen twee doosjes, een met tandje en een met plukje haar. En de sleutelhanger ligt er voor. Ziet er heel mooi uit
Nou ja dan weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee! Echt niet. Ik ga gelijk alle juweliers bellen Maandag
Leukquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kom van de week nog even kijken en stoeien met Biet
Zal je altijd zienquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:21 schreef Oognip het volgende:
Evi heeft besloten vriendjes te worden met Loes ipv LanaArme Lana. Maar goed het zal nog wel bijdraaien, Evi is er net.
Oeh ja, die welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Ynske het volgende:
[..]k weet wel een speeltje
op twee benen
blijft evi?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:21 schreef Oognip het volgende:
Evi heeft besloten vriendjes te worden met Loes ipv LanaArme Lana. Maar goed het zal nog wel bijdraaien, Evi is er net.
ja echt welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit behoeft nader onderzoek, finnu ook nie?
Pijn zuigtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:32 schreef Bamba het volgende:
Ik loop een leuk personeelsfeestje mis door die klote endo pijn. Dus nu zit ik zielig met m'n kersenpittenzakje op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |