nou, de striemen van die zweepslagen zie je nog op mijn rug van vorige keer hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ziet niet alles wat ik doe.
Houd het daar maar op
Ik zag een rood rondje met een streep verschijnen ja,quote:
Oke prima. Zolang je maar je ballen gebruikt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ziet niet alles wat ik doe.
Houd het daar maar op
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, de striemen van die zweepslagen zie je nog op mijn rug van vorige keer hoor
DAT DOE IK TOCHquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke prima. Zolang je maar je ballen gebruikt.
Ja dat moeten we nog ff zien te verdoezelen voor een eventueel volgend rondje saunaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, de striemen van die zweepslagen zie je nog op mijn rug van vorige keer hoor
Note maar, heb ik eindelijk na een jaar or so wat nieuws te lezenquote:
jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat moeten we nog ff zien te verdoezelen voor een eventueel volgend rondje sauna
Ja... over soft gesproken...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Note maar, heb ik eindelijk na een jaar or so wat nieuws te lezen
Alsof ik het kan helpen dat jullie te incompetent zijn om te noten.quote:
Je komt nooit meer buiten F&F?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alsof ik het kan helpen dat jullie te incompetent zijn om te noten.
Kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, nauwelijks volgens mij hoor
Lijkt OUD welquote:
Ik kom weinig leuke topics tegenquote:
ja jij toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef Oognip het volgende:
Topickillers, het zijn altijd dezelfde
Nou he?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef Oognip het volgende:
Topickillers, het zijn altijd dezelfde
Ik zit erover in de stressquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Q, hebbie niet nog effe iets over een scalpel ofzo?
Ja, heb je nog vragen?quote:
Niet weerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Q, hebbie niet nog effe iets over een scalpel ofzo?
D'r graveerstress is nog recentquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, heb je nog vragen?
Niet dat ik er ook maar veel vanaf weet![]()
Moeten we helpen uitzoeken?
Waarom? Stel het komt te laat, dan neem je het mee naar je volgende afspraak. Zou wel jammer zijn, maar toch niet iets onoverkomelijks?quote:
hij was mooiquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r graveerstress is nog recent![]()
En hoi!Vergat ik net te zeggen
Heb je die sleutelhanger van Bink gezien die ik gekregen heb van Multi?
Nee! Wanf ik weet niet of ik terug moet komen. Nee, nee, nee. Moet de 2de. Heb die shop al lopen mailen of ze het morgen voor 17u op de post wil en kan doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom? Stel het komt te laat, dan neem je het mee naar je volgende afspraak. Zou wel jammer zijn, maar toch niet iets onoverkomelijks?
Dan kom je er maar speciaal voor terugquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee! Wanf ik weet niet of ik terug moet komen. Nee, nee, nee. Moet de 2de. Heb die shop al lopen mailen of ze het morgen voor 17u op de post wil en kan doen.
Ja heb ik gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r graveerstress is nog recent![]()
En hoi!Vergat ik net te zeggen
Heb je die sleutelhanger van Bink gezien die ik gekregen heb van Multi?
quote:
Nee! Echt niet. Ik ga gelijk alle juweliers bellen Maandagquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan kom je er maar speciaal voor terug
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij was mooi
en heeft bink al een mooi plekkie gekregen?
Vertel! Je houdt veel teveel achter!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Ynske het volgende:
[..]k weet wel een speeltje
op twee benen
Ik kom van de week nog even kijken en stoeien met Bietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]In een kastje achter glazen deurtje. Anders loopt Boor haar om
Of Biet.
En bij de urn liggen twee doosjes, een met tandje en een met plukje haar. En de sleutelhanger ligt er voor. Ziet er heel mooi uit
Nou ja dan weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee! Echt niet. Ik ga gelijk alle juweliers bellen Maandag
Leukquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kom van de week nog even kijken en stoeien met Biet
Zal je altijd zienquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:21 schreef Oognip het volgende:
Evi heeft besloten vriendjes te worden met Loes ipv LanaArme Lana. Maar goed het zal nog wel bijdraaien, Evi is er net.
Oeh ja, die welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Ynske het volgende:
[..]k weet wel een speeltje
op twee benen
blijft evi?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:21 schreef Oognip het volgende:
Evi heeft besloten vriendjes te worden met Loes ipv LanaArme Lana. Maar goed het zal nog wel bijdraaien, Evi is er net.
ja echt welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit behoeft nader onderzoek, finnu ook nie?
Pijn zuigtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:32 schreef Bamba het volgende:
Ik loop een leuk personeelsfeestje mis door die klote endo pijn. Dus nu zit ik zielig met m'n kersenpittenzakje op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |