Ja, gvd, ik heb graveer stress. Dat is belangrijkerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou eens op met je naief.
Het is al genoeg besproken, me dunkt. Maar als jullie er met zijn allen nog even drie topics over heen willen buitelen houd ik jullie niet tegen hoor. Maar dan ga ik ff wat anders doen, ik kom hier voor mijn lolOm de SC er nou ook al mee te gaan verzieken...
Ja dat is gewoon een bedrijf die dat doet, ik laat het wel weten als ik een antwoord heb!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doe maar. Dan laat ik hem desnoods gelijk vanuit de shop naar haar sturen. Kan ze een beetje graveren? Vraag ook ff wat het kosten pm ff als je het weet aub
Ik zie gewoon de noodzaak niet om er een half jaar over te blijven praten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik verziek niks, lees het alleen met open mond en ga nou niet zo debiel reageren dat jullie het allemaal wel normaal vinden en in Oognips topic tot vandaag allemaal meeleefden met J&O!
Nice. Thnx babe.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een bedrijf die dat doet, ik laat het wel weten als ik een antwoord heb!
Nee ik heb alleen medelij met het nieuwe beestjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zie gewoon de noodzaak niet om er een half jaar over te blijven praten.
Ja het was sowieso met Juno eerst om haar daar weg te halen, veels te veel honden. Toen ik haar daar wilde oppakken wilde ze mij bijtenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het ergens niet klikt is het idd beter om een ander plekkie te zoeken
En tof om te horen dat Chineesje het daar zo naar haar zin heeft.
Dapper van je om dat oudje te nemen!![]()
Maar je bent wel sterk ende stoer dat je gestopt bent!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben sinds maandag gestopt met roken. Zonder roken smaakt de drank me ook heel wat minder. Ik haat het leven.
Zie mijn edit hierbovenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen medelij met het nieuwe beestje
Wat zal je gezond wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben sinds maandag gestopt met roken. Zonder roken smaakt de drank me ook heel wat minder. Ik haat het leven.
Goed manquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, leeft ze nog langer in het leven dat ze nu haatquote:
Wat een oudje hè? Ik hoop dat ie nog een hele fijne tijd bij jou krijgt, komt vast goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ben benieuwd. Hij weegt maar 5,5 kg..denk dat het dus best een ukkie is. Jules weegt zelfs meer. Hij heeft wel artrose, dus gaat op pijnstillers in ieder geval. Verder was hij nog gezond voor zon oude hond.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, leeft ze nog langer in het leven dat ze nu haat![]()
Ik ga ma wo en vr naar de sportschool, en de overige dagen ren ikquote:
Echt hè. Het is geen drol aan zonder peuk en drankquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, leeft ze nog langer in het leven dat ze nu haat![]()
Ik ben het hier mee eens, ik vond het heel erg dat Joe en Odie weg moesten bij Rewimo maar vanaf het begin liep dat al niet erg lekker.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou eens op met je naief.
Het is al genoeg besproken, me dunkt. Maar als jullie er met zijn allen nog even drie topics over heen willen buitelen houd ik jullie niet tegen hoor. Maar dan ga ik ff wat anders doen, ik kom hier voor mijn lolOm de SC er nou ook al mee te gaan verzieken...
wortels kan je kauwenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga ma wo en vr naar de sportschool, en de overige dagen ren ikWat nou worden
Nu ga ik door stoppen met roken vast obesitas krijgen want ik wil ineens steeds wat te kauwen hebben. NOU GEZOND MAN, STOPPEN MET ROKEN
Ik kan het kanen nog wel negeren, maar straks misschien wel niet meer![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
Nou oke..wat zal je ongelukkig wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga ma wo en vr naar de sportschool, en de overige dagen ren ikWat nou worden
Nu ga ik door stoppen met roken vast obesitas krijgen want ik wil ineens steeds wat te kauwen hebben. NOU GEZOND MAN, STOPPEN MET ROKEN
Ik kan het kanen nog wel negeren, maar straks misschien wel niet meer![]()
Als ik iets haat is het wortelquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wortels kan je kauwen
Of de staart van Jazz
Jij gaat dus vertellen dat we het moeten toejuichen? Sorry hoor maar dat gaat me te ver! Heb met iedereen alles goed voor maar vind dit te zielig voor woorden en ik snap er ook geen zak van dat R. Dit alles zonder verder uitleg gewoon hier neerplemp met de gedachte dat iedereen denkt zials zij!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie mijn edit hierboven
Voor die grieven was/is plek in Oognip d'r topic, niet OOK nog in de SC.
Dat lijkt me geen onredelijk verzoek... En als jij dan binnen komt vallen met 'debiel' en 'zielig' draagt dat ook niet bepaald bij aan de sfeer.
Er was plek voor om het daar over te hebben destijds, dat is er nog steeds, maar NIET in de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |