2 feb moet ik heen, dus dan moet ie mee. Aaaaaaarg.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Duurt sowieso wel een paar dagen, hoor. Had je al een datum in gedachten dan? Al je de 29e toch nog niets mag heb je toch nog wel even
Volgens mij doet de mijne het wel zelf, maar was het dan nog wel langer dan een dag. Die zullen wel druk zijn geweest of zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, inmiddels weet ik het weer, sommige moeten hem opsturen naar een centraal punt en dan gaat er zo een week overheen. Maar er is in zo'n stad heus een juwelier te vinden met een eigen apparaat hoor
Dat had ik dus al gedaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
Je hoeft niet te zwijgen, maar je kunt het toch gewoon per DM/PM doen?
Wij hebben hier niet zo heel veel mee te maken, dit is echt tussen jullie twee.
Is niet zo'n heel raar verzoek dan, toch?
Hou eens op met je naief.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het beestje zich gaat gedragen zoals van hem/ haar verlangt wordt! Voor de rest zeg ik niks maar ben helaas niet zo naief als het meerendeel hie!
Moet ik het voor je vragen? Dan heb je hem binnen een week terug?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 feb moet ik heen, dus dan moet ie mee. Aaaaaaarg.
Dan heb je niet genoeg ruimte voor vlees in je vriezerquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg ruimte voor vlees in je vriezer
Ligt er ook aan hoeveel mensen dat apparaat kunnen bedienen misschien?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij doet de mijne het wel zelf, maar was het dan nog wel langer dan een dag. Die zullen wel druk zijn geweest of zo
Ik ga bellen maandag. Ook naar gravure85quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, inmiddels weet ik het weer, sommige moeten hem opsturen naar een centraal punt en dan gaat er zo een week overheen. Maar er is in zo'n stad heus een juwelier te vinden met een eigen apparaat hoor
Ja ben benieuwd. Hij weegt maar 5,5 kg..denk dat het dus best een ukkie is. Jules weegt zelfs meer. Hij heeft wel artrose, dus gaat op pijnstillers in ieder geval. Verder was hij nog gezond voor zon oude hond.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:31 schreef Ynske het volgende:
German is als hij minder bang is wel een mooiert denk ik
kietelend enzoquote:
Als ik hem de 25ste breng en hem de 1ste kan halen is het prima.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij doet de mijne het wel zelf, maar was het dan nog wel langer dan een dag. Die zullen wel druk zijn geweest of zo
k ben benieuwd, heb er wel zin inquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kietelend enzo
Maar wel lekker ja
Die woont bij een vriendin van mij. Was een herplaatser van de fokker van Diaz..en ging daar niet dus kwam hier.En als het zou klikken kon ze blijven, maar ze vond Diaz niet leuk. Bij die vriendin zit ze bij een paar oude honden en is super brutaal gewordenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
Waar is die Chinees eigenlijk heen?
Ja, doe maar. Dan laat ik hem desnoods gelijk vanuit de shop naar haar sturen. Kan ze een beetje graveren? Vraag ook ff wat het kostquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Moet ik het voor je vragen? Dan heb je hem binnen een week terug?
Als het ergens niet klikt is het idd beter om een ander plekkie te zoekenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die woont bij een vriendin van mij. Was een herplaatser van de fokker van Diaz..en ging daar niet dus kwam hier.En als het zou klikken kon ze blijven, maar ze vond Diaz niet leuk. Bij die vriendin zit ze bij een paar oude honden en is super brutaal geworden
Ja, gvd, ik heb graveer stress. Dat is belangrijkerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou eens op met je naief.
Het is al genoeg besproken, me dunkt. Maar als jullie er met zijn allen nog even drie topics over heen willen buitelen houd ik jullie niet tegen hoor. Maar dan ga ik ff wat anders doen, ik kom hier voor mijn lolOm de SC er nou ook al mee te gaan verzieken...
Ja dat is gewoon een bedrijf die dat doet, ik laat het wel weten als ik een antwoord heb!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doe maar. Dan laat ik hem desnoods gelijk vanuit de shop naar haar sturen. Kan ze een beetje graveren? Vraag ook ff wat het kosten pm ff als je het weet aub
Ik zie gewoon de noodzaak niet om er een half jaar over te blijven praten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik verziek niks, lees het alleen met open mond en ga nou niet zo debiel reageren dat jullie het allemaal wel normaal vinden en in Oognips topic tot vandaag allemaal meeleefden met J&O!
Nice. Thnx babe.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een bedrijf die dat doet, ik laat het wel weten als ik een antwoord heb!
Nee ik heb alleen medelij met het nieuwe beestjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zie gewoon de noodzaak niet om er een half jaar over te blijven praten.
Ja het was sowieso met Juno eerst om haar daar weg te halen, veels te veel honden. Toen ik haar daar wilde oppakken wilde ze mij bijtenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het ergens niet klikt is het idd beter om een ander plekkie te zoeken
En tof om te horen dat Chineesje het daar zo naar haar zin heeft.
Dapper van je om dat oudje te nemen!![]()
Maar je bent wel sterk ende stoer dat je gestopt bent!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben sinds maandag gestopt met roken. Zonder roken smaakt de drank me ook heel wat minder. Ik haat het leven.
Zie mijn edit hierbovenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen medelij met het nieuwe beestje
Wat zal je gezond wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben sinds maandag gestopt met roken. Zonder roken smaakt de drank me ook heel wat minder. Ik haat het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |