Ik zal straks ff googlen hot stuff was het d8 ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat moet ik dus niet hebben, daar krijg ik honger van
[..]
valt ook af, moet wel glijden zegmaar met masseren
[..]
klinkt goed
Ligt eraan of je baby's wiltquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
Als je met condooms aan de gang gaat lijkt zonnebloem olie me niet echt handig, of wel?
Oh ja, dat zou kunnen, wij zijn het stadium van condooms al wel even voorbijquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
Als je met condooms aan de gang gaat lijkt zonnebloem olie me niet echt handig, of wel?
Deze kan beide.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb die ook, maar dan niet dat ie warm wordt (denk ik)
en van le duc dus ook voor intiem
Maar dat is maar net wat je wilt idd Yns
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
maar alles met olie is niet handig met condooms hoor volgens mijquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht dat die massagezooitjes van Durex wel geschikt waren daarvoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar alles met olie is niet handig met condooms hoor volgens mij
maar dat is dan op waterbasis dacht ik, niet op oliebasis toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die massagezooitjes van Durex wel geschikt waren daarvoor.
Oh zó bedoel jequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dat is dan op waterbasis dacht ik, niet op oliebasis toch?
Huh?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Nieuw onderwerp dan maar? *trekt harnas aan*
Dit is Onslow
[ afbeelding ]
Die is lekker idd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik
Tenminste, ik heb hem zelf nooit geproefd volgens mij
Hoi Onslowquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Dit is Onslow
[ afbeelding ]
Ik heb een pandaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
Panda's zijn heel snel verroestte koekblikken
Klopt. Onslow is een wat oudere kater, die beter bij ons pastquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:17 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi OnslowBent u een nieuwe huisgenoot van Rewimo?
En wat nou als ie oud wordt en incontinent?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt. Onslow is een wat oudere kater, die beter bij ons pastHij is hier sinds gisteren en hij is al helemaal op zijn gemak.
tering die schrijft langzaamquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:18 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME graveren duurt bij de juwelier die ik belde een week. Hoerig! Maandag gelijk ff bellen of een andere juwelier het niet eerder kan doen.
Wtf.
maar is t een oudere panda of een nieuwe panda. die nieuwe zijn een stuk beter dan de blikjes van 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb een panda
en de meeste cinquecento's wat een naam ook zeg zijn toch wel ouder dan 10jr omdat daarna de seicento kwam. Ik die zie ik heel vaak rijden.
Wat een mooierdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Dit is Onslow
[ afbeelding ]
Dat was Jamie ook. Maar Onslow is pas 4 dus dat duurt denk ik nog wel even.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:20 schreef Oognip het volgende:
En wat nou als ie oud wordt en incontinent?
Beide Britten toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een mooierd
Hoe oud/jong? En hij lijkt best op een van je vorige katten, of niet?
Wat een harsesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Dit is Onslow
[ afbeelding ]
Mijn panda was toen ik 18 was idd, dus da's 20 jaar geleden en daar prikte je zo doorheenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar is t een oudere panda of een nieuwe panda. die nieuwe zijn een stuk beter dan de blikjes van 10 jaar geleden
Of het nou even duurt of niet, dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was Jamie ook. Maar Onslow is pas 4 dus dat duurt denk ik nog wel even.
Hij lijkt heel erg op Jamie ja. Op de oren na, want Jamie was een fold. Maar verder twee druppels water. Hij ligt zelfs hetzelfdequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
Wat een mooierd
Hoe oud/jong? En hij lijkt best op een van je vorige katten, of niet?
Ik kan er niet om lachen, debielen.quote:
Ga nou niet de confrontatie opzoeken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of het nou even duurt of niet, dat maakt niet uit.
Nee dat maakt ook niet uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef Oognip het volgende:
Of het nou even duurt of niet, dat maakt niet uit.
Voor wanneer moet je het hebben? 2 Februari toch pas?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan er niet om lachen, debielen.
Er zijn toch wel juweliers die dat sneller doen??
Een nieuwe. Al hoewel nieuw we hebben er al bijna 1000 mee geredenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar is t een oudere panda of een nieuwe panda. die nieuwe zijn een stuk beter dan de blikjes van 10 jaar geleden
Oh ja die had gevouwen oren!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij lijkt heel erg op Jamie ja. Op de oren na, want Jamie was een fold. Maar verder twee druppels water. Hij ligt zelfs hetzelfde
Ik mag toch zeker wel mijn vragen hebben hierbij?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga nou niet de confrontatie opzoeken.
Je gaat toch de antwoorden niet krijgen die je wilt.
Ehm ik heb net met Oognip per DM nog een heel gesprek gehouden over wat er niet goed ging met J&O. Dus die antwoorden heeft ze al.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
Ga nou niet de confrontatie opzoeken.
Je gaat toch de antwoorden niet krijgen die je wilt.
Uiteraard. Maar je weet net zo goed als ik dat het geen ènkele zin heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker wel mijn vragen hebben hierbij?
Ja, als je niet beter weet denk je dat het Jamie isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht even dat je een foto van Jamie had geplaatst rewimoWat een mooierd
Waarom? Rewimo hoeft geen verantwoording af te leggen aan jou ook al kwamen die eerdere twee bij jou vandaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker wel mijn vragen hebben hierbij?
neem anders eens contact op met de user Saffierquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja dat bedoel ik eigenlijk ook idd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm ik heb net met Oognip per DM nog een heel gesprek gehouden over wat er niet goed ging met J&O. Dus die antwoorden heeft ze al.
Die zit vast niet in den helder? Blijf ik hem opsturen, toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
neem anders eens contact op met de user Saffier
die is edelsmid, misschien kan zij je helpen
Duurt sowieso wel een paar dagen, hoor. Had je al een datum in gedachten dan? Al je de 29e toch nog niets mag heb je toch nog wel evenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij of de juwelier?quote:
Uitvechten snap ik ook wel, maar k vroeg me ook even af, huh, maar dat word dan ook vakkundig genegeerd....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja dat bedoel ik eigenlijk ook idd.
Maar kennelijk zijn die antwoorden voor haar niet voldoende.
Het enige dat ik bedoel te zeggen is: niet hier in de SC gaan 'uitvechten'
Ze hoeft ook geen verantwoording af te leggen maar daarom kan ik wel mijn vragen erbij hebben, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom? Rewimo hoeft geen verantwoording af te leggen aan jou ook al kwamen die eerdere twee bij jou vandaan.
De juwelier hier kan het binnen een dag, waarom zou dat een paar dagen moeten duren?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Duurt sowieso wel een paar dagen, hoor. Had je al een datum in gedachten dan? Al je de 29e toch nog niets mag heb je toch nog wel even
Ja, maar die scalpel is dinsdag of woensdag dan binnen als de post normaal doet. Wordt fucking krap dus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Voor wanneer moet je het hebben? 2 Februari toch pas?
En dan gaat ie naar jou?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zal ik er dan nog wat ingooien.![]()
Dit is German, volgende week zondag komt hij aan in Nederland![]()
Nee, dat wilde ik ook niet, daarom had ik ook al per DM eerst met Oognip gesproken. Maar ja...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
Nou ja dat bedoel ik eigenlijk ook idd.
Maar kennelijk zijn die antwoorden voor haar niet voldoende.
Het enige dat ik bedoel te zeggen is: niet hier in de SC gaan 'uitvechten'
durf ik niet te zeggen, maar volgens mij zit ze wel in de buurtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zit vast niet in den helder? Blijf ik hem opsturen, toch?
Ja maar dat is wel vakerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
Uitvechten snap ik ook wel, maar k vroeg me ook even af, huh, maar dat word dan ook vakkundig genegeerd....
Hier heb ik een keer wat laten graveren en dat kon ik de volgende dag ophalen. Vriendin van mij laat regelmatig plaatsjes graveren voor halsbanden en die zijn in een dag klaar. Die zou dat waarschijnlijk ook wel kunnen doen.. weet alleen niet hoe snel je hem moet hebben. Dan zou je hem direct naar haar kunnen sturen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zit vast niet in den helder? Blijf ik hem opsturen, toch?
ja, weet jij het? Zal maandag gelijk de andere juweliers bellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De juwelier hier kan het binnen een dag, waarom zou dat een paar dagen moeten duren?
behoorlijk ja, en waarom?quote:
Je hoeft niet te zwijgen, maar je kunt het toch gewoon per DM/PM doen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze hoeft ook geen verantwoording af te leggen maar daarom kan ik wel mijn vragen erbij hebben, dat is wat anders.
Maar goed ik merk het al, ik zwijg, alles voor de sfeer
Ik heb het nog nooit binnen een dag gehad.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De juwelier hier kan het binnen een dag, waarom zou dat een paar dagen moeten duren?
Ik mag hopen dat het beestje zich gaat gedragen zoals van hem/ haar verlangt wordt! Voor de rest zeg ik niks maar ben helaas niet zo naief als het meerendeel hie!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom? Rewimo hoeft geen verantwoording af te leggen aan jou ook al kwamen die eerdere twee bij jou vandaan.
Kennelijk mogen wij het niet wetenquote:
Ja, inmiddels weet ik het weer, sommige moeten hem opsturen naar een centraal punt en dan gaat er zo een week overheen. Maar er is in zo'n stad heus een juwelier te vinden met een eigen apparaat hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, weet jij het? Zal maandag gelijk de andere juweliers bellen.
Ik!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:28 schreef Ynske het volgende:
Maar goed, k ga de 1e met mn voeten tussen vissies zitten, iemand al eens gedaan?
gezellig, hoe is t eigenlijk met dat chineesje?quote:
Genegeerd?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
Uitvechten snap ik ook wel, maar k vroeg me ook even af, huh, maar dat word dan ook vakkundig genegeerd....
Schoenmakers kunnen dat ook wel misschien?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, weet jij het? Zal maandag gelijk de andere juweliers bellen.
en en en ? lekker?quote:
Goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
gezellig, hoe is t eigenlijk met dat chineesje?
2 feb moet ik heen, dus dan moet ie mee. Aaaaaaarg.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Duurt sowieso wel een paar dagen, hoor. Had je al een datum in gedachten dan? Al je de 29e toch nog niets mag heb je toch nog wel even
Volgens mij doet de mijne het wel zelf, maar was het dan nog wel langer dan een dag. Die zullen wel druk zijn geweest of zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, inmiddels weet ik het weer, sommige moeten hem opsturen naar een centraal punt en dan gaat er zo een week overheen. Maar er is in zo'n stad heus een juwelier te vinden met een eigen apparaat hoor
Dat had ik dus al gedaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
Je hoeft niet te zwijgen, maar je kunt het toch gewoon per DM/PM doen?
Wij hebben hier niet zo heel veel mee te maken, dit is echt tussen jullie twee.
Is niet zo'n heel raar verzoek dan, toch?
Hou eens op met je naief.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het beestje zich gaat gedragen zoals van hem/ haar verlangt wordt! Voor de rest zeg ik niks maar ben helaas niet zo naief als het meerendeel hie!
Moet ik het voor je vragen? Dan heb je hem binnen een week terug?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 feb moet ik heen, dus dan moet ie mee. Aaaaaaarg.
Dan heb je niet genoeg ruimte voor vlees in je vriezerquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg ruimte voor vlees in je vriezer
Ligt er ook aan hoeveel mensen dat apparaat kunnen bedienen misschien?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij doet de mijne het wel zelf, maar was het dan nog wel langer dan een dag. Die zullen wel druk zijn geweest of zo
Ik ga bellen maandag. Ook naar gravure85quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, inmiddels weet ik het weer, sommige moeten hem opsturen naar een centraal punt en dan gaat er zo een week overheen. Maar er is in zo'n stad heus een juwelier te vinden met een eigen apparaat hoor
Ja ben benieuwd. Hij weegt maar 5,5 kg..denk dat het dus best een ukkie is. Jules weegt zelfs meer. Hij heeft wel artrose, dus gaat op pijnstillers in ieder geval. Verder was hij nog gezond voor zon oude hond.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:31 schreef Ynske het volgende:
German is als hij minder bang is wel een mooiert denk ik
kietelend enzoquote:
Als ik hem de 25ste breng en hem de 1ste kan halen is het prima.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij doet de mijne het wel zelf, maar was het dan nog wel langer dan een dag. Die zullen wel druk zijn geweest of zo
k ben benieuwd, heb er wel zin inquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kietelend enzo
Maar wel lekker ja
Die woont bij een vriendin van mij. Was een herplaatser van de fokker van Diaz..en ging daar niet dus kwam hier.En als het zou klikken kon ze blijven, maar ze vond Diaz niet leuk. Bij die vriendin zit ze bij een paar oude honden en is super brutaal gewordenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
Waar is die Chinees eigenlijk heen?
Ja, doe maar. Dan laat ik hem desnoods gelijk vanuit de shop naar haar sturen. Kan ze een beetje graveren? Vraag ook ff wat het kostquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Moet ik het voor je vragen? Dan heb je hem binnen een week terug?
Als het ergens niet klikt is het idd beter om een ander plekkie te zoekenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die woont bij een vriendin van mij. Was een herplaatser van de fokker van Diaz..en ging daar niet dus kwam hier.En als het zou klikken kon ze blijven, maar ze vond Diaz niet leuk. Bij die vriendin zit ze bij een paar oude honden en is super brutaal geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |