Nou ja dat bedoel ik eigenlijk ook idd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm ik heb net met Oognip per DM nog een heel gesprek gehouden over wat er niet goed ging met J&O. Dus die antwoorden heeft ze al.
Die zit vast niet in den helder? Blijf ik hem opsturen, toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
neem anders eens contact op met de user Saffier
die is edelsmid, misschien kan zij je helpen
Duurt sowieso wel een paar dagen, hoor. Had je al een datum in gedachten dan? Al je de 29e toch nog niets mag heb je toch nog wel evenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan er niet om lachen, debielen.
Er zijn toch wel juweliers die dat sneller doen??
Wij of de juwelier?quote:
Uitvechten snap ik ook wel, maar k vroeg me ook even af, huh, maar dat word dan ook vakkundig genegeerd....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja dat bedoel ik eigenlijk ook idd.
Maar kennelijk zijn die antwoorden voor haar niet voldoende.
Het enige dat ik bedoel te zeggen is: niet hier in de SC gaan 'uitvechten'
Ze hoeft ook geen verantwoording af te leggen maar daarom kan ik wel mijn vragen erbij hebben, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom? Rewimo hoeft geen verantwoording af te leggen aan jou ook al kwamen die eerdere twee bij jou vandaan.
De juwelier hier kan het binnen een dag, waarom zou dat een paar dagen moeten duren?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Duurt sowieso wel een paar dagen, hoor. Had je al een datum in gedachten dan? Al je de 29e toch nog niets mag heb je toch nog wel even
Ja, maar die scalpel is dinsdag of woensdag dan binnen als de post normaal doet. Wordt fucking krap dus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Voor wanneer moet je het hebben? 2 Februari toch pas?
En dan gaat ie naar jou?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zal ik er dan nog wat ingooien.![]()
Dit is German, volgende week zondag komt hij aan in Nederland![]()
Nee, dat wilde ik ook niet, daarom had ik ook al per DM eerst met Oognip gesproken. Maar ja...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
Nou ja dat bedoel ik eigenlijk ook idd.
Maar kennelijk zijn die antwoorden voor haar niet voldoende.
Het enige dat ik bedoel te zeggen is: niet hier in de SC gaan 'uitvechten'
durf ik niet te zeggen, maar volgens mij zit ze wel in de buurtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zit vast niet in den helder? Blijf ik hem opsturen, toch?
Ja maar dat is wel vakerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
Uitvechten snap ik ook wel, maar k vroeg me ook even af, huh, maar dat word dan ook vakkundig genegeerd....
Hier heb ik een keer wat laten graveren en dat kon ik de volgende dag ophalen. Vriendin van mij laat regelmatig plaatsjes graveren voor halsbanden en die zijn in een dag klaar. Die zou dat waarschijnlijk ook wel kunnen doen.. weet alleen niet hoe snel je hem moet hebben. Dan zou je hem direct naar haar kunnen sturen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zit vast niet in den helder? Blijf ik hem opsturen, toch?
ja, weet jij het? Zal maandag gelijk de andere juweliers bellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De juwelier hier kan het binnen een dag, waarom zou dat een paar dagen moeten duren?
behoorlijk ja, en waarom?quote:
Je hoeft niet te zwijgen, maar je kunt het toch gewoon per DM/PM doen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze hoeft ook geen verantwoording af te leggen maar daarom kan ik wel mijn vragen erbij hebben, dat is wat anders.
Maar goed ik merk het al, ik zwijg, alles voor de sfeer
Ik heb het nog nooit binnen een dag gehad.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De juwelier hier kan het binnen een dag, waarom zou dat een paar dagen moeten duren?
Ik mag hopen dat het beestje zich gaat gedragen zoals van hem/ haar verlangt wordt! Voor de rest zeg ik niks maar ben helaas niet zo naief als het meerendeel hie!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom? Rewimo hoeft geen verantwoording af te leggen aan jou ook al kwamen die eerdere twee bij jou vandaan.
Kennelijk mogen wij het niet wetenquote:
Ja, inmiddels weet ik het weer, sommige moeten hem opsturen naar een centraal punt en dan gaat er zo een week overheen. Maar er is in zo'n stad heus een juwelier te vinden met een eigen apparaat hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, weet jij het? Zal maandag gelijk de andere juweliers bellen.
Ik!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:28 schreef Ynske het volgende:
Maar goed, k ga de 1e met mn voeten tussen vissies zitten, iemand al eens gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |