En wat nou als ie oud wordt en incontinent?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt. Onslow is een wat oudere kater, die beter bij ons pastHij is hier sinds gisteren en hij is al helemaal op zijn gemak.
tering die schrijft langzaamquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:18 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME graveren duurt bij de juwelier die ik belde een week. Hoerig! Maandag gelijk ff bellen of een andere juwelier het niet eerder kan doen.
Wtf.
maar is t een oudere panda of een nieuwe panda. die nieuwe zijn een stuk beter dan de blikjes van 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb een panda
en de meeste cinquecento's wat een naam ook zeg zijn toch wel ouder dan 10jr omdat daarna de seicento kwam. Ik die zie ik heel vaak rijden.
Wat een mooierdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Nieuw onderwerp dan maar? *trekt harnas aan*
Dit is Onslow
[ afbeelding ]
Dat was Jamie ook. Maar Onslow is pas 4 dus dat duurt denk ik nog wel even.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:20 schreef Oognip het volgende:
En wat nou als ie oud wordt en incontinent?
Beide Britten toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een mooierd
Hoe oud/jong? En hij lijkt best op een van je vorige katten, of niet?
Wat een harsesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Nieuw onderwerp dan maar? *trekt harnas aan*
Dit is Onslow
[ afbeelding ]
Mijn panda was toen ik 18 was idd, dus da's 20 jaar geleden en daar prikte je zo doorheenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar is t een oudere panda of een nieuwe panda. die nieuwe zijn een stuk beter dan de blikjes van 10 jaar geleden
Of het nou even duurt of niet, dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was Jamie ook. Maar Onslow is pas 4 dus dat duurt denk ik nog wel even.
Hij lijkt heel erg op Jamie ja. Op de oren na, want Jamie was een fold. Maar verder twee druppels water. Hij ligt zelfs hetzelfdequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
Wat een mooierd
Hoe oud/jong? En hij lijkt best op een van je vorige katten, of niet?
Ik kan er niet om lachen, debielen.quote:
Ga nou niet de confrontatie opzoeken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of het nou even duurt of niet, dat maakt niet uit.
Nee dat maakt ook niet uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef Oognip het volgende:
Of het nou even duurt of niet, dat maakt niet uit.
Voor wanneer moet je het hebben? 2 Februari toch pas?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan er niet om lachen, debielen.
Er zijn toch wel juweliers die dat sneller doen??
Een nieuwe. Al hoewel nieuw we hebben er al bijna 1000 mee geredenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar is t een oudere panda of een nieuwe panda. die nieuwe zijn een stuk beter dan de blikjes van 10 jaar geleden
Oh ja die had gevouwen oren!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij lijkt heel erg op Jamie ja. Op de oren na, want Jamie was een fold. Maar verder twee druppels water. Hij ligt zelfs hetzelfde
Ik mag toch zeker wel mijn vragen hebben hierbij?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga nou niet de confrontatie opzoeken.
Je gaat toch de antwoorden niet krijgen die je wilt.
Ehm ik heb net met Oognip per DM nog een heel gesprek gehouden over wat er niet goed ging met J&O. Dus die antwoorden heeft ze al.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
Ga nou niet de confrontatie opzoeken.
Je gaat toch de antwoorden niet krijgen die je wilt.
Uiteraard. Maar je weet net zo goed als ik dat het geen čnkele zin heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker wel mijn vragen hebben hierbij?
Ja, als je niet beter weet denk je dat het Jamie isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht even dat je een foto van Jamie had geplaatst rewimoWat een mooierd
Waarom? Rewimo hoeft geen verantwoording af te leggen aan jou ook al kwamen die eerdere twee bij jou vandaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker wel mijn vragen hebben hierbij?
neem anders eens contact op met de user Saffierquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan er niet om lachen, debielen.
Er zijn toch wel juweliers die dat sneller doen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |