Ik zal straks ff googlen hot stuff was het d8 ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat moet ik dus niet hebben, daar krijg ik honger van
[..]
valt ook af, moet wel glijden zegmaar met masseren
[..]
klinkt goed
Ligt eraan of je baby's wiltquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
Als je met condooms aan de gang gaat lijkt zonnebloem olie me niet echt handig, of wel?
Oh ja, dat zou kunnen, wij zijn het stadium van condooms al wel even voorbijquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
Als je met condooms aan de gang gaat lijkt zonnebloem olie me niet echt handig, of wel?
Deze kan beide.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb die ook, maar dan niet dat ie warm wordt (denk ik)
en van le duc dus ook voor intiem
Maar dat is maar net wat je wilt idd Yns
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
maar alles met olie is niet handig met condooms hoor volgens mijquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht dat die massagezooitjes van Durex wel geschikt waren daarvoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar alles met olie is niet handig met condooms hoor volgens mij
maar dat is dan op waterbasis dacht ik, niet op oliebasis toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die massagezooitjes van Durex wel geschikt waren daarvoor.
Oh zó bedoel jequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dat is dan op waterbasis dacht ik, niet op oliebasis toch?
Huh?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Nieuw onderwerp dan maar? *trekt harnas aan*
Dit is Onslow
[ afbeelding ]
Die is lekker idd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik
Tenminste, ik heb hem zelf nooit geproefd volgens mij
Hoi Onslowquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Nieuw onderwerp dan maar? *trekt harnas aan*
Dit is Onslow
[ afbeelding ]
Ik heb een pandaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
Panda's zijn heel snel verroestte koekblikken
Klopt. Onslow is een wat oudere kater, die beter bij ons pastquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:17 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi OnslowBent u een nieuwe huisgenoot van Rewimo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |