Ik twijfel of dit bij de appie ook gebeurd..... vermoed van niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
AH krijgt bijna overal het vlees ook verpakt en al aangeleverd. Bij C1000 heb ik het ook wel zien gebeuren. Maar dat was rond de kerst geloof ik. Of spul dat richting de datum ging wat door de gehaktmolen werd gegooid
Klopt omdat zij in hun winkels bijna alles voorverpakt binnenkrijgen. Er is bijna geen AH meer met een eigen slager volgens mij.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:11 schreef Drugshond het volgende:
Grappige is wel... ik ken de eigenaar... die heeft 3 tenten onder zijn naam staan
[..]
Ik twijfel of dit bij de appie ook gebeurd..... vermoed van niet.
Dit landquote:
Hé, zo praten wij over de PVV altijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
Was te verwachten natuurlijk, maar laat de SP gewoon lekker regeren, dan blijkt dat ze hun belofte's ook niet kunnen waarmaken en loopt de partij zo weer leeg.
Nee, juist nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hé, zo praten wij over de PVV altijd.
Totaal niet te vergelijken.quote:
Dat scheelt nogal inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken.
Zowel qua karakter als retorica.
Ik dacht dat je de SP wel een goede partij vond?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef Picchia het volgende:
De SP is een soort van sociale werkplaats.
Sap is een technocrate, in haar schuilt geen raspopulist en ze is ook zelden onthutst en agressief.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat scheelt nogal inderdaad. Ook al maakt Sap zich boos een feeks als Kant wordt het nooit
Dat stelt ze niet boven kritiek. Helemaal niet van kiezers die eigenlijk politiek vanaf de zijlijn zouden moeten bekijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de SP wel een goede partij vond?
Het is allang bouwvakbedtijd!quote:
Die staan over 5 uur opquote:
Echte die-hards welquote:
Tja..quote:Op zondag 22 januari 2012 00:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat stelt ze niet boven kritiek. Helemaal niet van kiezers die eigenlijk politiek vanaf de zijlijn zouden moeten bekijken.
7 dagen per week. Dat doe je toch wel voor de baas?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
7 dagen per week. Dat doe je toch wel voor de baas?
Amen.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:51 schreef De_Nuance het volgende:
Ik slaap enkel en alleen als Sesamstraat is afgelopen !!
Welke kronkelquote:Op zondag 22 januari 2012 00:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Leven met zo'n kronkel in je hersenen lijkt me vrij zwaar.
Hoho, bouwvakkers klussen in het weekend gewoon zwart bij, das niet voor de baas.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
7 dagen per week. Dat doe je toch wel voor de baas?
Webcam and youtube is all you need.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:43 schreef von_Preussen het volgende:
Op een verjaardag van een babyboomer zitten is overigens nooit grappig, als enige jonge vent (de andere "jongste" was 38) ben je meteen het middelpunt van de aandacht.
De heren complimenteren je over je buik terwijl de dames onder elkaar, al in beschonken toestand, net iets te hard praten of ik niets voor hun dochter zou zijn en ik maar met moeite kan doen alsof ik het niet hoor.
Was het in Duitsland of Nederland? Want ik denk dat ze je in Duitsland meer complimenteren met je buik naarmate die groter isquote:Op zondag 22 januari 2012 01:43 schreef von_Preussen het volgende:
Op een verjaardag van een babyboomer zitten is overigens nooit grappig, als enige jonge vent (de andere "jongste" was 38) ben je meteen het middelpunt van de aandacht.
De heren complimenteren je over je buik terwijl de dames onder elkaar, al in beschonken toestand, net iets te hard praten of ik niets voor hun dochter zou zijn en ik maar met moeite kan doen alsof ik het niet hoor.
Ik slaap altijd als MAX op TV is.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:51 schreef De_Nuance het volgende:
Ik slaap enkel en alleen als Sesamstraat is afgelopen !!
Haha, nee, in Nederland. Echter is het tussen de 60+ers schijnbaar geen onbekend fenomeen: "ach, die love handles zijn alleen maar praktisch".quote:Op zondag 22 januari 2012 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Was het in Duitsland of Nederland? Want ik denk dat ze je in Duitsland meer complimenteren met je buik naarmate die groter is
Klopt, het is duidelijk waar de stemmen vandaan komen, maar liever Roemer dan Wilders.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
De SP beklimt een berg.
Oftewel, van de ene radicale partij naar de andere.
Uiteraard liever Roemer dan Wilders, vanzelfsprekend.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, het is duidelijk waar de stemmen vandaan komen, maar liever Roemer dan Wilders.
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:24 schreef De_Nuance het volgende:
We kunnen in ieder geval rekenen op een SP zwartmaak campagne als dit zo doorgaat.
Denk aan maoïsme , Kant van Bommel en dat soort ongein.
Dat valt wel mee. Het is onzin om te stellen dat ze bij aantreden van dit kabinet 33 zetels hadden, want dat is simpelweg niet zo. Ze hadden 24 zetels.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:17 schreef De_Nuance het volgende:
[ afbeelding ]
De PVV duikelt een ravijn in.
Het valt niet mee, de weg naar beneden is ingezet en dat is maar goed ook want het is een ontzettende kutpartij.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het is onzin om te stellen dat ze bij aantreden van dit kabinet 33 zetels hadden, want dat is simpelweg niet zo. Ze hadden 24 zetels.
Die statistieken zijn gewoon aantoonbaar niet representatief.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het valt niet mee, de weg naar beneden is ingezet en dat is maar goed ook want het is een ontzettende kutpartij.
Het is een mythe dat de SP en de PVV communicerende vaten zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
De SP beklimt een berg.
De PVV is inderdaad een proletenpartijquote:Op zondag 22 januari 2012 11:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die statistieken zijn gewoon aantoonbaar niet representatief.
Je kan er zo bij.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:50 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De PVV is inderdaad een proletenpartij
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het is onzin om te stellen dat ze bij aantreden van dit kabinet 33 zetels hadden, want dat is simpelweg niet zo. Ze hadden 24 zetels.
Correct.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze een indicatie vormen. Vandaar ook de term: Peilingen.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
"Als het niet past, drukken we het wel aan."quote:Op zondag 22 januari 2012 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze een indicatie vormen. Vandaar ook de term: Peilingen.
Vooralsnog ben jij degene die erop heeft gestemd.quote:
Liever de SP dan de PVV. Bij voorkeur geen van beide, maar met een pistool tegen mn hoofd zal ik in alle gevallen SP kiezen.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
De SP beklimt een berg.
Vooralsnog kan je er zo bij.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vooralsnog ben jij degene die erop heeft gestemd.
De SP werkt zo niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Liever de SP dan de PVV. Bij voorkeur geen van beide, maar met een pistool tegen mn hoofd zal ik in alle gevallen SP kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |