Lekker een curl-dagje.quote:
Het eindresultaat telt en verdient een foto, niet er tussen door.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dit zeg je wel vaak.
[ afbeelding ]
Maar je bent nooit 'klaar'.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Het eindresultaat telt en verdient een foto, niet er tussen door.
Nee, leuk he?quote:
Ja alle grote spiergroepen op een dag is waar idd, maar daarom dacht ik ook weer juist volop armen en schouders te kunnen pakken. Als het qua rust goed zit ga ik het binnenkort maar eens toepassen en kijken wat de resultaten zijn. Want met deze split voel ik niet echt een voldoening.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:54 schreef Levolution het volgende:
Het lijkt er wel op dat er genoeg dagen tussen zitten per groep, hangt natuurlijk ook van de intensiviteit van je training af. Je pakt alleen wel alle grote spiergroepen op dezelfde dag, raak je dan niet uitgeput waardoor je op het eind van die training minder hard kan gaan, ook al is je rug een andere spiergroep dan je borst?
Het is sowieso goed om zo nu en dan eens je schema om te gooien, denk ik. Zodat je weer een nieuwe boost krijgt. Experimenteren is belangrijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:03 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja alle grote spiergroepen op een dag is waar idd, maar daarom dacht ik ook weer juist volop armen en schouders te kunnen pakken. Als het qua rust goed zit ga ik het binnenkort maar eens toepassen en kijken wat de resultaten zijn. Want met deze split voel ik niet echt een voldoening.
Zal ik doen, bedankt iigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is sowieso goed om zo nu en dan eens je schema om te gooien, denk ik. Zodat je weer een nieuwe boost krijgt. Experimenteren is belangrijk.
Wacht ook de reacties van anderen even af, die meer ervaring hebben dan ik.
Hoe wil je het dan aanpakken als je het niet als BB'ers het doen ? Want dat is de meest effectieve manier.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:15 schreef Jajong het volgende:
Begin morgen ook met een nieuw schema. Ik ga 'cutten'. Niet in de zin zoals BB'ers het doen maar moet op gewicht komen voor een MMA partij.
Verwoordde het misschien niet goed, maar ik bedoel dat mijn doel niet puur en alleen omlaag te gaan in BF. Moet ook mijn conditie, flexibiliteit, explosiviteit en kracht op peil houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan aanpakken als je het niet als BB'ers het doen ? Want dat is de meest effectieve manier.
bel ff met mike dolcequote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:51 schreef Jajong het volgende:
Heb het nog niet helemaal uitgedokterd, maar het moeilijkste gaat voor mij het eetschema worden. Ik heb heel weinig benul van eten en verder dan wat calorietjes tellen gaat het voor mij niet. Dus ik moet daar nog research in doen.
Gewoon een 'tipje'. je gaat maar 10 cm naar benden met je lichaam ofzo. tenminste, dacht ikquote:Op zondag 22 januari 2012 01:00 schreef Weissman het volgende:
Hoever door je knieën zakken bij het omhoog stoten bij de pushpress ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |