Alsof er überhaupt iemand kijkt naar dat doorgestoken kaart homofest..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Dat zal me een ruzie gaan geven in diverse Nederlandse huishoudens straks
Denk het niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Dat zal me een ruzie gaan geven in diverse Nederlandse huishoudens straks
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Alsof er überhaupt iemand kijkt naar dat doorgestoken kaart homofest..
Laat staan het songfestival..
Eh...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Alsof er überhaupt iemand kijkt naar dat doorgestoken kaart homofest..
Laat staan het songfestival..
Ik had allebei graag gezien andersquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:38 schreef DrXLTrouble het volgende:
Wat is het probleem? Er is geen homo die van voetballen houdt en er is w.s. geen hetero te vinden met interesse in het songfestival.
Nee hoor, gewoon hetero vrouw die wedstrijden van het Ned. elftal graag kijkt, maar ook Eurovisie.quote:
Huhquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:28 schreef Greys het volgende:
Voetbal zet opnieuw Songfestival een hak
AMSTERDAM - Ondanks alle afspraken die de afgelopen jaren zijn gemaakt tussen de organisatie van het Eurovisie Songfestival en Europese voetbalwedstrijden zet de voetbalbranche het jaarlijkse liedjesevenement opnieuw een hak.
Uitgerekend op de dagen dat de eerste halve finale en de finale van het Eurovisie Songfestival wordt uitgezonden, speelt het Nederlands elftal voetbalwedstrijden in aanloop op het EK Voetbal. Op 22 mei wordt een wedstrijd tegen Bayern München gespeeld, gevolgd door een wedstrijd tegen Bulgarije op 26 mei.
Eerder zat de titelstrijd van de Champions League en het Songfestival elkaar al dwars.
Jup, aangezien ze nogal wat mot hadden om Robben rond/na het WK. Blessures enzo. Dus als goedmakertje een 'interland'. Grap is alleen wel voor wie Robben dan gaat spelenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Bayern is een gewoon team.
Doet Nederland ook oefenwedstrijden tegen niet-landenteams?
Dat dusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, aangezien ze nogal wat mot hadden om Robben rond/na het WK. Blessures enzo. Dus als goedmakertje een 'interland'. Grap is alleen wel voor wie Robben dan gaat spelen
Care danquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, aangezien ze nogal wat mot hadden om Robben rond/na het WK. Blessures enzo. Dus als goedmakertje een 'interland'. Grap is alleen wel voor wie Robben dan gaat spelen
Valt mee te levenquote:
Ja, nu wel te snappen dat t mis is gegaan, de KNVB kon niet eens een speelschema voor WK-kwalificatie met andere voetbalbonden samenstellen, laat staan dat ze er met de homobond ESF-organisatie uitkomenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Valt mee te leven
Maar okay, storm in glas water enzo
Tegen die tijd maakt de zender die de uitzendrechten voor de wedstrijd heeft er best wel een big deal van hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:53 schreef Greys het volgende:
Ik had nog niet eens gezien dat het om oefenwedstrijden ging![]()
Le-zen Greys...
Jij trouwens al gewed op het NSF?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Tegen die tijd maakt de zender die de uitzendrechten voor de wedstrijd heeft er best wel een big deal van hoor
Ruzie in ongeveer 0.02% van de huishoudens in NL
Nee joh, dat begint pas weer over 15 jaar ofzoquote:
Ik heb vandaag al ingezetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, dat begint pas weer over 15 jaar ofzo
Het waren er in 2011 in elk geval 114,5 miljoen, weer 9 miljoen meer dan het jaar er voor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wie zijn die laaglevers dan die naar het songfestival kijken?
Hoiquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:38 schreef DrXLTrouble het volgende:
Wat is het probleem? Er is geen homo die van voetballen houdt en er is w.s. geen hetero te vinden met interesse in het songfestival.
He met meer interesse voor ESF dan een of ander oefenwedstrijdje hierquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:38 schreef DrXLTrouble het volgende:
Hier meld zich een hetero die van het songfestival houdt! En ken er nog wel meerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:38 schreef DrXLTrouble het volgende:
VOH of X-factor, weet niet meer welkequote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:22 schreef Greys het volgende:
Was vorig jaar de finale van eh... Idols ofzo niet gelijk met het ESF of NSF ook?
X Factor 2010, met Jaap(quote:Op zondag 22 januari 2012 00:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
VOH of X-factor, weet niet meer welke
Denk het laatste, met Roggel
Ohquote:
Allemaal oostblokkers en Israëliërs zeker? Heb het idee dat die nichterige vriendjespolitiekorgie alleen in dat soort landen echt leeftquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Het waren er in 2011 in elk geval 114,5 miljoen, weer 9 miljoen meer dan het jaar er voor.
Dan vergis je jequote:Op zondag 22 januari 2012 23:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Allemaal oostblokkers en Israëliërs zeker? Heb het idee dat die nichterige vriendjespolitiekorgie alleen in dat soort landen echt leeft
Zwaai jij ook ff stiekem naar je beeldscherm op 26 februari als we met 29 FOK!ers bij het Nationaal Songfestival in het publiek zitten? Ah?quote:Daarentegen zijn oefenwedstrijden van Oranje ook geen flikker aan.
Maar aan het Nationaal Songfestival doen dit jaar vier kandidaten van The Voice mee, dat weet je?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:58 schreef Tommeke het volgende:
Nee. Want dat kijk ik ook niet. Als er nou mooie muziek werd gemaakt... Maar ik vind het allemaal zo kitsch. Dan vind ik THE voice oid. leuker. Daar zitten soms echt mooie liedjes tussen.
Het lijkt me tof als dat hier een keertje georganiseerd werd, ik zie die pleinen met mensen weleens op TV, dat ziet er zo gezellig uit.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vergis je jeWant bv in Duitsland is het een enorm volksfeest, ze kijken daar op grote pleinen met grote schermen met massa's mensen
En in Ierland en Engeland enzo nemen ze het allemaal ook super serieus. Eigenlijk overal behalve hier geloof ik
![]()
[..]
Zwaai jij ook ff stiekem naar je beeldscherm op 26 februari als we met 29 FOK!ers bij het Nationaal Songfestival in het publiek zitten? Ah?
Ik kijk die liveshows van de voice nooit. Zoek het later wel op op YouTube. Sorry, maar het boeit me allemaal niet zoquote:Op maandag 23 januari 2012 09:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar aan het Nationaal Songfestival doen dit jaar vier kandidaten van The Voice mee, dat weet je?
En het wordt nu geproduceerd (voor het eerst) door John de Mol. Ik zou het een kans geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |