quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:10 schreef Paladijn het volgende:
hmmm, zie het: 960x540. Bedankt voor het melden, dan block ik het toestel
Sorryquote:
klopt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Anne het volgende:
Zeg blup, je had niet veel inspraak over hoe de woonkamer eruit kwam te zien, of wel?
maak er geen slaapkamer van danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Vooral om die reden ja. Maar ook omdat bijvoorbeeld boven je gewoonweg niks doet met de 2 extra slaapkamers.
quote:
In het vorige huis was er een logeerkamer (en die is trouwens wel echt elk weekend gebruikt hoor, maar zonder die kamer had men ook wel een plekje gevonden, dus ik vond/vind hem nog steeds overbodig) en een pc-kamer. Aangezien we beiden een laptop hadden, zaten we dus nooit in die 'pc-kamer'. Uiteindelijk na een tijdje was het dan ook een rommel aka washok geworden. En dan hadden we ook nog een megazolder waar ik denk ik 1x per 2 maanden een keertje kwam.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maak er geen slaapkamer van danIk heb een bibliotheek en een 'directiekamer' waar de pcs en zo staan.
Vroeger was de bibliotheek de logeerkamer, maar nu moeten mensen die bij me logeren verplicht bij me in bed, of op de bank, of zelf een bed mee![]()
De enige ekte Hoochquote:
arbeiderquote:
nee, zit bij mijn ex.quote:
Oh, nog steeds... Heb je wel een bezoekregeling?quote:
nee hij moet alimentatie betalenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, nog steeds... Heb je wel een bezoekregeling?
Nee, heb hem al een aardig tijdje niet gezien. keuzes. beter voor alle partijenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, nog steeds... Heb je wel een bezoekregeling?
Hij heeft het daar beter als hij bij mij zou hebben, het is niet alleen Hooch; we hadden nog een kleine viervoeter en 2 katten ook, en ik vind dat dat bij elkaar moet blijven.quote:
Da's wel een goede samenvatting als ik het zo lees.quote:
Loop je niet constant te snotteren dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:35 schreef Anne het volgende:
Ik ben niet voor alle honden allergisch.
Allergisch ben ik oorspronkelijk ook voor katten en toch heb ik er 2.
Nee, ik ben er inmiddels bijna geheel immuun voor gewordenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Loop je niet constant te snotteren dan?
Zeg maarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:47 schreef BaraCuda het volgende:
Als ik spontaan allergisch word voor honden weet ik wel wie er kan vertrekken
Hoera!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:52 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens Blup/Duvel, ik kan het spel redelijk makkelijk aanpassen voor de Sensation
is er een update dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:52 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens Blup/Duvel, ik kan het spel redelijk makkelijk aanpassen voor de Sensation
http://www.seriouswheels.com/quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ [url=http://members.home.nl/thafreak2/avatar/twente.png]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/url][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
1969 (1969 MY) Ford Mustang Boss 429
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Carrosserie: fixed-head coupé
Aantal portieren: 2
Afmetingen en gewicht
Wielbasis: 2743 mm 108 in
Spoorbreedte voor: 1506 mm
Spoorbreedte achter: 1486 mm
Lengte 4753 mm 187.1 in
Breedte 1826 mm 71.9 in
Hoogte 1300 mm 51.2 in
Gewicht 1686 kg 3717 lb
Gewichtsverdeling 56.00 %
Boring × Slag 110.74 mm × 91.89 mm
Aantal cilinders V8 in 90° vee
Cilinderinhoud 7.1 litre (7080 cc)
Distributie OHV ; 2 Kleppen per cilinder
Totaal aantal kleppen: 16
Vermogen: 380.2 PS (375 bhp) (279.6 kW)
Max. koppel: 556 Nm (410 ft·lb) (56.7 kgm) bij 3400 t/min
Motor constructie: cast iron block; aluminum head
carter; Wet sump
Compressieverhouding: 10.5:1
Brandstofsysteem 986.9 kPa (143.1 psi)
Motor fabrikant Ford
Koeling: Water
Boring/slag verhouding: 1.21
Eenheidscylinderinhoud: 885
Aanzuiging Normal
Compressor N/A
Intercooler None
Katalysator N
Motor plaatsing front
longitudinal
Aandrijving rear wheel drive
Wielophanging voor I.CS.ARB.
Wielophanging achter LA.SE.ARB.
Velgmaat voor 7 x 15
Velgmaat achter 7 x 15
Bandenmaat voor F60 x 15
Bandenmaat agter F60 x 15
Bremmen voor/agter Di/Dr-S
Rem diameter voor 287 mm
Rem diameter agter 254 mm
Versnellingsbak 4 speed manual
Hoogste versnelling verhouding 1.00
Achteras verhouding 3.91
[ afbeelding ]
Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz
http://www.ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden
quote:
Werk ik nu aanquote:
020 kneus ook nogquote:
Thanks!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:36 schreef Sounddragon het volgende:
Happy new Year!!![]()
Gordijnen dicht en onder de tafel kruipen, helpt voor de katten ook![]()
Lekker, al die gloeiende troep op je dak!quote:
Gelukkig zijn de Chinezen heeel vooruitstreven in brandwerend materiaal....quote:Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lekker, al die gloeiende troep op je dak!
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
Je staat ook niet echt lekker op je gemak daar op dat dak
Klinkt spannend.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:49 schreef Paladijn het volgende:
Zeg Xtreem, jij bent toch niet de westerling die met 300 chinese famkes naar bed is geweest en de foto's+filmpjes gedeeld heeft op zhe internets?
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=6110quote:Op zondag 22 januari 2012 16:59 schreef Paladijn het volgende:
http://www.112fryslan.nl/Home?&newsid=7480
Door nog onbekende oorzaak botsten twee auto's op elkaar.
[ afbeelding ]
* Paladijn ziet foto... oorzaak duidelijk
Ik begin een causaal verbind te zienquote:
Geen remschijven?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:28 schreef densmee het volgende:
[..]
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=6110
Automobilist ernstig gewond bij eenzijdig ongeval
* Densmee ziet foto... oorzaak duidelijk
wtf is dat voor wiel?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:57 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik begin een causaal verbind te zien
[ afbeelding ]
wel de velg dwars doormidden
Condo'squote:Op zondag 22 januari 2012 19:53 schreef Dingest het volgende:
Hmz. Cavia is alsnog dood. Al dat gedoe en kosten afgelopen najaar heeft hem amper 4 maand extra opgeleverd ondanks dat hij heel erg opgeknapt leek.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:23 schreef Dingest het volgende:
Maar cavia-Pluis was dus al een keertje ziek geweest en ik heb altijd het idee gehad dat, ondanks dat hij heel levendig was en altijd de eerste was die eten moest hebben, hij daar toch niet helemaal van is genezen. Gisteravond begon hij ineens weer heel loom te worden en te kreunen, vandaag kon hij aan het begin van de middag al niet eens meer op zijn eigen poten staan. Dus het is niet helemaal een verrassing en het ging nog vrij vlot ook
Bedankt, ook @ Annequote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Condo's![]()
Helaas gaan kleine knaagdieren niet zo heel lang mee
Nog geen, is nog niet 100% zeker ook dat we kunnen. Vooralsnog zijn we met z'n tweeën ingeschreven en die ander zit het laatste half jaar in een groot project voor zijn afstuderen, wat één dezer maanden moet gebeuren. Dus bij hem is het sowieso geen prioriteit op het moment. De ander die wel interesse had zou proberen die vakantiedagen vrij te nemen, maar in hem heb ik niet zoveel vertrouwen eigenlijkquote:Op zondag 22 januari 2012 21:06 schreef Paladijn het volgende:
Wel balen Dingest.
Hoe staat het eigenlijk met je CR voorbereiding? Introdag winteredite was dit weekend (inclusief filmpje):
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)h-voor-op-tt-circuit
en uw kont genietenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
Help![]()
http://link.marktplaats.nl/505277100
euh... nee.....!quote:Op zondag 22 januari 2012 15:49 schreef Paladijn het volgende:
Zeg Xtreem, jij bent toch niet de westerling die met 300 chinese famkes naar bed is geweest en de foto's+filmpjes gedeeld heeft op zhe internets?
Jeh, van half negen tot half 4 in een lekker verwarmd hok met een kan koffie slap ouwehoeren noem ik relaxedquote:
quote:
Zonder LPG kom ik niet bij mijnquote:
Dieselen ftwquote:Op maandag 23 januari 2012 10:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Maar ik heb helemaal geen zin in dat gedoe 's ochtends.
Ik heb liever wat kou, dan de hele tijd die regen...quote:Op maandag 23 januari 2012 11:44 schreef Tjabbo het volgende:
Zolang het niet vriest vind ik het goed.
Klote-kou
Ja sorry ik las de FB... en daar kunnen ze mooi overdrijven.... maar tot -10 las ik... is toch redelijk koud dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar horrorwinter? Het wordt ietsje kouder hoor.
Waar zag je dat?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:28 schreef Freezer het volgende:
[..]
Ja sorry ik las de FB... en daar kunnen ze mooi overdrijven.... maar tot -10 las ik... is toch redelijk koud dan.
En bron: De Telegraaf.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:38 schreef Freezer het volgende:
Horrorwinter begint
Ok het is een Djeez post
Nee, waarschijnlijk met een hint dat het geld daar naar toe moetquote:Op maandag 23 januari 2012 15:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik neem aan dat je bedoelt dat je op die pas nog geld hebt? Aangezien ING en ABN door elkaar heen staan.
Dat dus. En als bewijs dat die ING-rekening mijn rekening is, heb ik dus een kopie van mijn betaalpas van ING meegestuurd.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:53 schreef Freezer het volgende:
Misschien wil ze wel dat de ABN het geld overmaakt op de ING rekening en dan de ABN rekeningen opheft
Ik heb helemaal niks van die rekening bij de ABN. Geen pasjes, geen internetbankieren. Ik wist niet eens van het bestaan af, totdat ik dus die rekeningafschrift kreeg van de spaarrekening, omdat er de jaarlijkse rente was berekend.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:03 schreef L0we het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk met een hint dat het geld daar naar toe moet ;-).
Maar kan je niet gewoon via het internet het saldo overboeken naar een andere rekening? Of is dat een hele domme opmerking?
Dat is ook best wel bijzonderquote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks van die rekening bij de ABN. Geen pasjes, geen internetbankieren. Ik wist niet eens van het bestaan af, totdat ik dus die rekeningafschrift kreeg van de spaarrekening, omdat er de jaarlijkse rente was berekend.
Hier staat wel iets meer op dan een paar euroquote:Op maandag 23 januari 2012 16:17 schreef Freezer het volgende:
Het was toch niet zo'n rekening die je ooit leeg hebt gemaakt en waarvan ze aan het eind van het jaar nog even 1,26 aan rente hebben neergezet? Is mij ook al eens overkomen. Ik was in de veronderstelling dat ik die rekening had opgezegd. Na een jaar of 4 bestond hij nog steeds met een lullige fooi waar je tegenwoordig niet eens meer een auto in een parkeergarage kan rijden (en meteen uit).....
Uhuh. En hoe denk je zo'n pasje aan te vragenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is ook best wel bijzonder. Kunnen ze zien hoe lang die rekening al actief is? Ik zou zelf toch even de tijd te nemen om langs te gaan, maar ik zou dat ook in mn lunchpauze kunnen doen...
Maar anders zou ik een pasje aanvragen, en op die manier toegang krijgen?
Oh? Dat heb ik al 2 keer telefonisch gedaan hoor!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh. En hoe denk je zo'n pasje aan te vragen? Juist.. via het internetbankieren, of je moet langs gaan. Beetje dubbelop om een pasje op te vragen terwijl ik er juist vanaf wil.
Ik wacht de reactie op mijn mail wel af. Een Rabobank doet dit namelijk wel met de gegevens die ik heb aangeleverd, dus waarom de ABN dan weer niet..quote:Op maandag 23 januari 2012 16:23 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh? Dat heb ik al 2 keer telefonisch gedaan hoor!
Ja, het is dubbelop, maar met zo'n fantastische service van de ABN kan je weinig anders, ben ik bang
Tuurlijk tof ding verder, ik zal 'm nooit van me leven rijden.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef Sounddragon het volgende:
Toch zou ik zo'n ding rijden als ik doekoe zat had
Jep, denk het welquote:Op maandag 23 januari 2012 18:28 schreef blup het volgende:
[..]
Tuurlijk tof ding verder, ik zal 'm nooit van me leven rijden.
ALS je het geld zou hebben voor zulk kaliber wagens, kies je dan deze?
Neh, niet mooi, wel exclusief, maar met die powerZ ook niet bepaald een winterbakquote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef Freezer het volgende:
Wel een leuk blauw karretje... maar helaas de oude Vantage V8 BiTurbo Le Man vind ik mooier.
Vantage Le Man
Ik denk dat ik voor een RS6 Avant 2008-2010 zou gaan. Zeer praktisch, zeer snel.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, denk het welAls daily lijkt het me wel wat, met de E30 M3 is geen rijden als het glad is, en de Yanken blijven dan in de winter natuurlijk ook binnen
![]()
Misschien is een M5 nog een kanshebber, maar die haalt het qua geluid niet bij een AM denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |