quote:Op maandag 23 januari 2012 14:48 schreef Arsenal2012 het volgende:
Mooi stuk tekst. Wel iets om over na te denken.
Vind je dat echt?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:48 schreef Arsenal2012 het volgende:
Ja, ik vind dat. Anders zou ik dat er toch niet inzetten slimpie.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Vind je dat echt?
dit is toch wel de grootste open deur intrappen die mogelijk is, deze tekst
Als je dit al zeiken vind, dan wens ik je veel succes in het leven en kan ik me voorstellen dat deze 5 punten voor jou iets zijn om over na te denkenquote:Op maandag 23 januari 2012 15:14 schreef Arsenal2012 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat. Anders zou ik dat er toch niet inzetten slimpie.
Jij kan het zien als open deuren intrappen. Jij jouw mening, ik de mijne.
Had je na je commentaar op mijn mening nog iets te melden over het topiconderwerp of ga je heerlijk zitten zeiken op anderen? Veel succes
6. Had ik alle uren op fok! maar geinvesteerd inquote:Op maandag 23 januari 2012 14:49 schreef Picchia het volgende:
6. Ik zou willen dat ik vaker op Fok gepost had.
Absoluut.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:48 schreef Arsenal2012 het volgende:
Hahahaha jij bent echt grappig om mensen met een andere mening te bekritiseren. Trek je volle zalen mee.Bedankt dat je mij succes wenst. Wens ik jou ook. Goh, wist niet dat je ook iets positiefs in je had.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Als je dit al zeiken vind, dan wens ik je veel succes in het leven en kan ik me voorstellen dat deze 5 punten voor jou iets zijn om over na te denken
Jeutje, wat een frustratie jochie. Rustig aan... Het is goed om je gevoelens te uiten, maar als er zóveel frustratie in je zit moet je misschien even gaan sporten. Het even uitenquote:Op maandag 23 januari 2012 15:14 schreef Arsenal2012 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat. Anders zou ik dat er toch niet inzetten slimpie.
Jij kan het zien als open deuren intrappen. Jij jouw mening, ik de mijne.
Had je na je commentaar op mijn mening nog iets te melden over het topiconderwerp of ga je heerlijk zitten zeiken op anderen? Veel succes
chill dudequote:Op maandag 23 januari 2012 15:19 schreef Arsenal2012 het volgende:
[..]
Hahahaha jij bent echt grappig om mensen met een andere mening te bekritiseren. Trek je volle zalen mee.Bedankt dat je mij succes wenst. Wens ik jou ook. Goh, wist niet dat je ook iets positiefs in je had.
Had je nog iets inhoudelijk te melden over het topiconderwerp? Vast niet he
Gast, ik bekritiseer je helemaal niet ik geef gewoon mijn mening..quote:Op maandag 23 januari 2012 15:19 schreef Arsenal2012 het volgende:
[..]
Hahahaha jij bent echt grappig om mensen met een andere mening te bekritiseren. Trek je volle zalen mee.Bedankt dat je mij succes wenst. Wens ik jou ook. Goh, wist niet dat je ook iets positiefs in je had.
Had je nog iets inhoudelijk te melden over het topiconderwerp? Vast niet he
Palliatieve zorg onderschatten!quote:Op maandag 23 januari 2012 15:19 schreef Ryon het volgende:
Cliché top vijf strikes once again. Deze 'lessen' had ze ook kunnen bedenken toen zij op de wc zat. Ergens heb ik ook het vermoeden dat zij vanuit die positie ook dat boek geschreven heeft.
Sowieso is het beroep van 'stervensbegeleider' (ook in Nederland) nogal vaag en zweverig. Het is ook een bepaald slag mens dat daar een beroep op doet. Dat deze lessen eruit komen is ook niet heel erg opmerkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |