quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het plan. Maar als we nu zo zitten kun je ons net niet zien vanaf de straat. Er zit een raam in de voordeur en anders zitten we nogal te kijk. Misschien moeten we iets van gordijnen in de voordeur maken of zo.
Ja, ander licht zal natuurlijk ook schelen. Ik heb al iets op de kast gezet, maar dat is het ook niet allemaal. Ik begrijp wel dat aankleden moet groeien, maar dit is het gewoon niet. Er moet even iets gebeuren!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef miss_sly het volgende:
In de keuken zal het ook wel verschil maken als je een lamp hebt hangen in plaats van dit peertje. Dat geeft natuurlijk niet echt fijn licht. Hoe hoog is de losstaande kast? Misschien ku. Je daar nog iets moois opzetten van een grote fruitschaal of iets boven hangen?
Gezoet composiet of zo? Ik weet het niet precies. Ja, donkerbruin.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:53 schreef Jipster het volgende:
Claudia, ziet er al goed uit! Mooie bank en de keuken ook zo! Wat voor aanrechtblad hebben jullie?
Ik was er wel vanuit gegaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef wickie het volgende:
O wow!! Wat zijn jullie al ver!!![]()
Voor het raam van de voordeur, er is heel leuk raamfolie. Ik ga het zo even opzoeken.
En mogen we zondag snel even kijken in het nieuwe huis
Ja. Ik weet niet precies hoe het zit, maar het heeft met zonlicht en warmte te maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:57 schreef miss_sly het volgende:
Dat is vreemd, nog nooit gehoord. Zit er zo'n speciaal glas in?
Ach joh, als ik ervan baal verf ik het weer wit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:58 schreef miss_sly het volgende:
Zou je dat echt zo snel al doen?
Ik zou het eerst even aankijken, afmaken, en dan indien echt gewenst nog verven.
Wat doe je dan wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:58 schreef wickie het volgende:
Studio Haikje, ik zit mobiel en kan geen link makkelijk posten...
Maar bij 'kant & bloemen' kijken.
En je plakt het niet.
Snap ik wel, maar het wordt niet gemakkelijk weer zo netjes en strak en je krijgt een kleurverschil als je het weer wit verft, denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach joh, als ik ervan baal verf ik het weer wit.Ik kan er gewoon heel slecht tegen als ik niet meteen vrolijk word bij het binnenstappen van m'n interieur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |