Je hebt gelijk. Daarnaast valt me nog iets op... GROLSCH? Testte je paracetamol ofzo?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij is niet leeg blinde en het is een oude foto.
geen plek voor dat 3de scherm, anders stond hij er alquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even wachten tot mei... En dan...
Lol, maar niet helemaal wat ik bedoeldequote:
jij en patsen met een setup? onmogelijk...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:06 schreef bobbernaut het volgende:
willen jullie dat ik ga patsen met mijn setup ofzo?
Hahaha sure.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Daarnaast valt me nog iets op... GROLSCH? Testte je paracetamol ofzo?
quote:
geen zin om foto te maken, maar ik heb een tv scherm wat dus ook mijn pc scherm is, simpel toetsenbordje, logitech performance mx, en natuurlijk een fingerboard!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
jij en patsen met een setup? onmogelijk...![]()
nee want snapshot.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Draait er noual wat van die jungle ?
Hier kan ik alleen maar van dromen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even wachten tot mei... En dan...
geen rijke pappie hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen maar van dromen natuurlijk.
Mijn 16 jarigen ik verdient nou eenmaal bijna niets of niets
ik zou ook mijn tv op een pc kunnen aansluiten ja, dan heb ik opeens 40" aan m'n pc hangen.. maar dat voegt voor de rest niks toe (resolutie blijft gelijk t.o.v. 1 scherm) dus dan maar gewoon 2x24"quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
geen zin om foto te maken, maar ik heb een tv scherm wat dus ook mijn pc scherm is, simpel toetsenbordje, logitech performance mx, en natuurlijk een fingerboard!en nog wat overige zooi
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen fatsoen voor je vader hebben door alleen maar dingen aan hem te vragen.
ja maar heb geen ruimte voor 2 schermen dus daarom TV/PC comboquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou ook mijn tv op een pc kunnen aansluiten ja, dan heb ik opeens 40" aan m'n pc hangen.. maar dat voegt voor de rest niks toe (resolutie blijft gelijk t.o.v. 1 scherm) dus dan maar gewoon 2x24"
lol check je lens dan maar ffquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:12 schreef vogelkooi het volgende:
Waarom fisheye? Zat toevallig op me camera, samyang 8mm f:3.5.
je weet dat ik dit niet meen eh?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
sws mensen van mysweet16..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen maar van dromen natuurlijk.
Mijn 16 jarigen ik verdient nou eenmaal bijna niets of niets
Precies zulke figurenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar heb geen ruimte voor 2 schermen dus daarom TV/PC combo
[..]
lol check je lens dan maar ff
[..]
je weet dat ik dit niet meen eh?
[..]
sws mensen van mysweet16..
was ooit zo aflevering dat ze helemaal ging huilen omdat ze auto van 60.000 kreeg ipv een ton..quote:
Berend. goed idee ja!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie doet een ban aanvraag op het forum hier voor ene B.?
met de juiste converters zou ik 24" + 40" + 24" (alle schermen die momenteel in gebruik zijn in mijn kamer) kunnen aansluitenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar heb geen ruimte voor 2 schermen dus daarom TV/PC combo
dat moet je videokaart toch aankunnen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
met de juiste converters zou ik 24" + 40" + 24" (alle schermen die momenteel in gebruik zijn in mijn kamer) kunnen aansluiten
Heb mijn computer nu doorgelinkt naar 42" led tv. Heerlijk films en series kijken. Dvi-hdmi kabel van 10 meter. En audio jacks. Klaar!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
met de juiste converters zou ik 24" + 40" + 24" (alle schermen die momenteel in gebruik zijn in mijn kamer) kunnen aansluiten
Hé!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie doet een ban aanvraag op het forum hier voor ene B.?
uiteraard, maar heb een 5870, en die ondersteund eyefinity...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dat moet je videokaart toch aankunnen?
mediaspeler op lan aangesloten en via hdmi naar versterker toe, klaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Heb mijn computer nu doorgelinkt naar 42" led tv. Heerlijk films en series kijken. Dvi-hdmi kabel van 10 meter. En audio jacks. Klaar!
moet kunnen zo eens in de zoveel tijd..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:28 schreef Jump het volgende:
Wauw, het "check mijn pc uurtje" is begonnen
Server komt binnen 2 min. online.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Moeten de admins de world blokje voor blokje herbouwen?
tuurlijk, berend!quote:
Ja multi-world systeem weetjewel, dat je meerdere werelden tegelijk kan draaien en van elkaar kan tpen enzo.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:45 schreef mschol het volgende:
Creative is weer aan, eggs spawnen is niet meer mogelijk
Nieuw wereldbeheer systeem?
KUNNEN WE TPEN?!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja multi-world systeem weetjewel, dat je meerdere werelden tegelijk kan draaien en van elkaar kan tpen enzo.
HAHAHA DAT AL EEN TERINGZOOI VINDEN!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:49 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel een teringzooi bij mij atm
Maar ik ga binnenkort wel een nieuw bureau kopen
Mja ja valt ook wel mee iddquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHAHA DAT AL EEN TERINGZOOI VINDEN!!![]()
MIJN kamer is een teringzooi...
ZUCHT oke... dit is dan voor mij nog opgeruimd.. maar tis wel bij achterkant van tv, lang verhaalquote:
Hoe is dat een teringzooiquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:49 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel een teringzooi bij mij atm
Maar ik ga binnenkort wel een nieuw bureau kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |