quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:40 schreef drumstickNL het volgende:
Vind je pa het niet erg dat je zijn lege bierflesjes steelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn control center.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
hier is hele bureau 1 grote teringzooi, daarom geen fotoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hier ook 2x 24", heb de kast er even buiten gelaten want 't is nogal een zooi qua kabels en gewichten eronder.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Vind je pa het niet erg dat je zijn lege bierflesjes steelt?
HELL YEAH! en waarom fisheye?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:51 schreef vogelkooi het volgende:
Als je aan een 24'' niet genoeg hebt, dan heb je wat te compenseren.
Ja dat is en logitech MX.
Hij is niet leeg blinde en het is een oude foto.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Vind je pa het niet erg dat je zijn lege bierflesjes steelt?
Skate video's alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:58 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Skate video's alles.*SST JE HEBT ME DOOR*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
rightt....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:51 schreef vogelkooi het volgende:
Idd, dan heb je een bril nodigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:51 schreef vogelkooi het volgende:
Je hebt gelijk. Daarnaast valt me nog iets op... GROLSCH? Testte je paracetamol ofzo?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij is niet leeg blinde en het is een oude foto.
geen plek voor dat 3de scherm, anders stond hij er alquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even wachten tot mei... En dan...
Lol, maar niet helemaal wat ik bedoeldequote:
jij en patsen met een setup? onmogelijk...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:06 schreef bobbernaut het volgende:
willen jullie dat ik ga patsen met mijn setup ofzo?
Hahaha sure.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Daarnaast valt me nog iets op... GROLSCH? Testte je paracetamol ofzo?
quote:
geen zin om foto te maken, maar ik heb een tv scherm wat dus ook mijn pc scherm is, simpel toetsenbordje, logitech performance mx, en natuurlijk een fingerboard!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
jij en patsen met een setup? onmogelijk...![]()
nee want snapshot.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Draait er noual wat van die jungle ?
Hier kan ik alleen maar van dromen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even wachten tot mei... En dan...
geen rijke pappie hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen maar van dromen natuurlijk.
Mijn 16 jarigen ik verdient nou eenmaal bijna niets of niets
ik zou ook mijn tv op een pc kunnen aansluiten ja, dan heb ik opeens 40" aan m'n pc hangen.. maar dat voegt voor de rest niks toe (resolutie blijft gelijk t.o.v. 1 scherm) dus dan maar gewoon 2x24"quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
geen zin om foto te maken, maar ik heb een tv scherm wat dus ook mijn pc scherm is, simpel toetsenbordje, logitech performance mx, en natuurlijk een fingerboard!en nog wat overige zooi
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen fatsoen voor je vader hebben door alleen maar dingen aan hem te vragen.
ja maar heb geen ruimte voor 2 schermen dus daarom TV/PC comboquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou ook mijn tv op een pc kunnen aansluiten ja, dan heb ik opeens 40" aan m'n pc hangen.. maar dat voegt voor de rest niks toe (resolutie blijft gelijk t.o.v. 1 scherm) dus dan maar gewoon 2x24"
lol check je lens dan maar ffquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:12 schreef vogelkooi het volgende:
Waarom fisheye? Zat toevallig op me camera, samyang 8mm f:3.5.
je weet dat ik dit niet meen eh?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
sws mensen van mysweet16..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |