gejat?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:27 schreef Ame_thyst het volgende:
wtf is er gebeurd bij city project?
Waar is mijn toren ?
Lijkt mij sterk, alles is gewoon weg, de muren ook :S Nu gebeurde er niets meer met die muren maar wel met die toren :Squote:
OF gejat OF drumpie.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, alles is gewoon weg, de muren ook :S Nu gebeurde er niets meer met die muren maar wel met die toren :S
Nja gisteren nog geweest daar dus gok dan Drumpie. Beetje te groot om handmatig weg te hakkenquote:
Ja er komen nog chests met alle stuff.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:59 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nja gisteren nog geweest daar dus gok dan Drumpie. Beetje te groot om handmatig weg te hakkenZou graag die Bricks wel terug willen dan als het kan Drumpie ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:41 schreef MineraalWater het volgende:
Zo kamer is geupdateHoax, geen zolderkamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:41 schreef MineraalWater het volgende:
Zo kamer is geupdateYeaaah buddy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:
Ah die moet ik nog kijken!quote:
Was hij eerder ook al, we proberen nu alleen de bugs op te lossen waardoor we tijdelijk terug zijn gegaan naar 1.0quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:21 schreef bobbernaut het volgende:
server is 1.1 maar er is geen recommended build?
FISHEYE!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:54 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn battle station, 24'' is aangesloten op de laptop ervoor.
Sorry, de vlam sloeg er ineens in.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:03 schreef tuut-chips het volgende:
Nou vaarwel dan, houden jullie Deadwood heel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |