Gevonden waarom die zo groot is, het zijn twee mijnen door elkaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:22 schreef Jump het volgende:
Eindelijk, in de zesde kist die ik vind in mijn megahugeoversized mineshaft, vind ik melon seeds
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:07 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn craptop
[ afbeelding ]
Mijn battlestation
quote:
Ligt aan de weersomstandigheden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn control center.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 20:41:22 ]
Al S. en Seth B. zouden het toch niet heel hebben gehouden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:03 schreef tuut-chips het volgende:
Nou vaarwel dan, houden jullie Deadwood heel?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:40 schreef drumstickNL het volgende:
Jezus, waarom hebben jullie allemaal 2 monitors?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn control center.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
omdat uberchillquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jezus, waarom hebben jullie allemaal 2 monitors?
Hier ook 2x 24", heb de kast er even buiten gelaten want 't is nogal een zooi qua kabels en gewichten eronder.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat uberchill
hier 2x 24" 2443BW
als je het eenmaal hebt gebruikt wil je echt niet meer terug naar 1 scherm...
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:40 schreef drumstickNL het volgende:
Vind je pa het niet erg dat je zijn lege bierflesjes steelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn control center.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
hier is hele bureau 1 grote teringzooi, daarom geen fotoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hier ook 2x 24", heb de kast er even buiten gelaten want 't is nogal een zooi qua kabels en gewichten eronder.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Vind je pa het niet erg dat je zijn lege bierflesjes steelt?
HELL YEAH! en waarom fisheye?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:51 schreef vogelkooi het volgende:
Als je aan een 24'' niet genoeg hebt, dan heb je wat te compenseren.
Ja dat is en logitech MX.
Hij is niet leeg blinde en het is een oude foto.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Vind je pa het niet erg dat je zijn lege bierflesjes steelt?
Skate video's alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:58 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Skate video's alles.*SST JE HEBT ME DOOR*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
rightt....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:51 schreef vogelkooi het volgende:
Idd, dan heb je een bril nodigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:51 schreef vogelkooi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |