quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen maar van dromen natuurlijk.
Mijn 16 jarigen ik verdient nou eenmaal bijna niets of niets
Precies zulke figurenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar heb geen ruimte voor 2 schermen dus daarom TV/PC combo
[..]
lol check je lens dan maar ff
[..]
je weet dat ik dit niet meen eh?
[..]
sws mensen van mysweet16..
was ooit zo aflevering dat ze helemaal ging huilen omdat ze auto van 60.000 kreeg ipv een ton..quote:
Berend. goed idee ja!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie doet een ban aanvraag op het forum hier voor ene B.?
met de juiste converters zou ik 24" + 40" + 24" (alle schermen die momenteel in gebruik zijn in mijn kamer) kunnen aansluitenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar heb geen ruimte voor 2 schermen dus daarom TV/PC combo
dat moet je videokaart toch aankunnen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
met de juiste converters zou ik 24" + 40" + 24" (alle schermen die momenteel in gebruik zijn in mijn kamer) kunnen aansluiten
Heb mijn computer nu doorgelinkt naar 42" led tv. Heerlijk films en series kijken. Dvi-hdmi kabel van 10 meter. En audio jacks. Klaar!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
met de juiste converters zou ik 24" + 40" + 24" (alle schermen die momenteel in gebruik zijn in mijn kamer) kunnen aansluiten
Hé!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie doet een ban aanvraag op het forum hier voor ene B.?
uiteraard, maar heb een 5870, en die ondersteund eyefinity...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dat moet je videokaart toch aankunnen?
mediaspeler op lan aangesloten en via hdmi naar versterker toe, klaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Heb mijn computer nu doorgelinkt naar 42" led tv. Heerlijk films en series kijken. Dvi-hdmi kabel van 10 meter. En audio jacks. Klaar!
moet kunnen zo eens in de zoveel tijd..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:28 schreef Jump het volgende:
Wauw, het "check mijn pc uurtje" is begonnen
Server komt binnen 2 min. online.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Moeten de admins de world blokje voor blokje herbouwen?
tuurlijk, berend!quote:
Ja multi-world systeem weetjewel, dat je meerdere werelden tegelijk kan draaien en van elkaar kan tpen enzo.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:45 schreef mschol het volgende:
Creative is weer aan, eggs spawnen is niet meer mogelijk
Nieuw wereldbeheer systeem?
KUNNEN WE TPEN?!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja multi-world systeem weetjewel, dat je meerdere werelden tegelijk kan draaien en van elkaar kan tpen enzo.
HAHAHA DAT AL EEN TERINGZOOI VINDEN!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:49 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel een teringzooi bij mij atm
Maar ik ga binnenkort wel een nieuw bureau kopen
Mja ja valt ook wel mee iddquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHAHA DAT AL EEN TERINGZOOI VINDEN!!![]()
MIJN kamer is een teringzooi...
ZUCHT oke... dit is dan voor mij nog opgeruimd.. maar tis wel bij achterkant van tv, lang verhaalquote:
Hoe is dat een teringzooiquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:49 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel een teringzooi bij mij atm
Maar ik ga binnenkort wel een nieuw bureau kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |