Ik ookkkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben verliefd op mijn rode pumps.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:06 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik ookkk
ik heb deze:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ik deze:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:06 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik ookkk
ik heb deze:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
New Lookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:59 schreef kruidkoekje het volgende:
Chica waar komen die 2 rode vandaan?
Wil zo graag rode heels, laarsjes
Ja kan!:)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:17 schreef Enchanted het volgende:
I. Loooove. High heels.
Weet iemand of je bij de schoenenmaker je hakken bij kunt laten slijpen? Mijn ene hak (naaldhak) is nu scheef (te hard gesleten aan 1 kant) en het loopt super kut
Heb ik laatst gedaan en de schoenmaker had er ook een mooi beschermlaagje op gezetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:17 schreef Enchanted het volgende:
I. Loooove. High heels.
Weet iemand of je bij de schoenenmaker je hakken bij kunt laten slijpen? Mijn ene hak (naaldhak) is nu scheef (te hard gesleten aan 1 kant) en het loopt super kut
Oh Nicequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:36 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Heb ik laatst gedaan en de schoenmaker had er ook een mooi beschermlaagje op gezet
Heb je die foto hierboven ook zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik deze:
[ afbeelding ]
Ben er zo blij mee dat ik er zelfs foto's van in m'n fobo heb staan hier.Daar kloppen de kleuren wel beter trouwens!
Maar met mijn voeten zijn pumps ook heel lastig te vinden, dus ik geniet van het paar dat ik heb.
Mooi!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik deze:
[ afbeelding ]
Ben er zo blij mee dat ik er zelfs foto's van in m'n fobo heb staan hier.Daar kloppen de kleuren wel beter trouwens!
Maar met mijn voeten zijn pumps ook heel lastig te vinden, dus ik geniet van het paar dat ik heb.
Ik tot nu toe ook alleen positief, ook met retouren, alleen wel alleen maar met factuur besteld!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:05 schreef Lips het volgende:
Ik vind het jammer dat Nelly hier zo negatief neergezet wordt, ik heb echt geen problemen met hun. Ja bestellingen duren even voor ze geleverd worden en retouren duurt soms wel 3 weken, maar alles gaat altijd goed en ik bestel gewoon op creditcard.
Heb afgelopen week de verleiding ook niet kunnen weerstaan... Het lukt me alleen op die klote IPad niet foto's in m'n posts te krijgen...
Ik zet ze niet expres zo neer, maar als ik google en zo'n topic is het eerst dat ik zie word ik daar geweun niet vrolijk van. Als mensen dan vragen naar ervaringen en dingen omdat het al te lang duurt kan ik ze hooguit dat geven en zeggen dat ze iig niet de enige is die er problemen mee heeft. Maar in dat topic zijn er ook wel een paar die gewoon hun geld hebben teruggekregen dus het zijn niet alleen negatieve dingen. Maar ik bedoel, google gewoon eens op 'nelly retour' en je hebt al verschillende sites waarbij overal problemen gemeld worden. Ik gok het er liever niet op (factuur doe ik wel), maar ieder zijn ding!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:05 schreef Lips het volgende:
Ik vind het jammer dat Nelly hier zo negatief neergezet wordt, ik heb echt geen problemen met hun. Ja bestellingen duren even voor ze geleverd worden en retouren duurt soms wel 3 weken, maar alles gaat altijd goed en ik bestel gewoon op creditcard.
Heb afgelopen week de verleiding ook niet kunnen weerstaan... Het lukt me alleen op die klote IPad niet foto's in m'n posts te krijgen...
Het is natuurlijk ook wel zo dat mensen sneller hun slechte dan hun goede ervaringen online zetten. Maar wil er een beetje aan bij dragen dat niet iedereen hier meteen afgeschrikt isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zet ze niet expres zo neer, maar als ik google en zo'n topic is het eerst dat ik zie word ik daar geweun niet vrolijk van. Als mensen dan vragen naar ervaringen en dingen omdat het al te lang duurt kan ik ze hooguit dat geven en zeggen dat ze iig niet de enige is die er problemen mee heeft. Maar in dat topic zijn er ook wel een paar die gewoon hun geld hebben teruggekregen dus het zijn niet alleen negatieve dingen. Maar ik bedoel, google gewoon eens op 'nelly retour' en je hebt al verschillende sites waarbij overal problemen gemeld worden. Ik gok het er liever niet op (factuur doe ik wel), maar ieder zijn ding!
Oh er zijn ook wel positieve reacties hoor! Alleen als het zelfs op Radar en klacht.nl (oid) staat lijkt me dat geen goed teken,quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:35 schreef Lips het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel zo dat mensen sneller hun slechte dan hun goede ervaringen online zetten. Maar wil er een beetje aan bij dragen dat niet iedereen hier meteen afgeschrikt is
Ooh, leuk hoorquote:
Ik heb ook op creditcards besteld bij Nelly en iets retour gestuurd. Netjes email van retourontvangs gehad en op mijn CC overzicht stond diezelfde dag nog het retourbedrag geboekt. Geen problemen met Nelly hier dusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:05 schreef Lips het volgende:
Mooi dat het goed gaat!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb ook op creditcards besteld bij Nelly en iets retour gestuurd. Netjes email van retourontvangs gehad en op mijn CC overzicht stond diezelfde dag nog het retourbedrag geboekt. Geen problemen met Nelly hier dusIk vermoed dat mensen niet inzien dat ze hier met een internationaal bedrijf van doen hebben en dat post en overschrijvingen internationaal nu eenmaal iets langer duurt.
Mn zus heeft een heel mooi rood leren jasje van de Zara.. Misschien hebben ze m nog..?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:28 schreef kruidkoekje het volgende:
nou die schoen van dolcis met die bloem, die hier werd gepost zat voor geen meter. Toen bij invito ofzo nog een schoen in t rood gevonden, maar men hiel was veel te smal dus dat hielp niet.. jammer verder nergens mooie rode hoge hakken gezien, alles was allemaal nog lager, erg jammer.
Ook rode jasjes nergens gevonden, alleen de sting 1 soort maar die was niet mooi. En wil nu een leerlook, blazers heb ik al voldoende. Maar in de winkels is t niet echt boeiend.
De Bershka heeft ook rode leren jasjes gehad, misschien nog steeds wel? Ehm, vriendin heeft wel rode pumps met bandje maar die hebben blokhak. En ik heb wel rode pumps met dunne hak (10 cm) maar die hebben geen bandje. Maar waarvoor heb je dat bandje persé nodig dan? Zooltjes enzo doen ook een hoop tegen eruit lopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:28 schreef kruidkoekje het volgende:
nou die schoen van dolcis met die bloem, die hier werd gepost zat voor geen meter. Toen bij invito ofzo nog een schoen in t rood gevonden, maar men hiel was veel te smal dus dat hielp niet.. jammer verder nergens mooie rode hoge hakken gezien, alles was allemaal nog lager, erg jammer.
Ook rode jasjes nergens gevonden, alleen de sting 1 soort maar die was niet mooi. En wil nu een leerlook, blazers heb ik al voldoende. Maar in de winkels is t niet echt boeiend.
Ik heb ook een maat verschil. De eindscore in die rode pumps is rechts zo'n gelkussentje (dat is mijn kleinere voet) bij beide schoenen zooltjes en zo'n antislip dingetje in de hiel. Terwijl ik in de winkel genoeg had aan alleen dat ene gelkussentje en mijn kleine voet geeneens in een maat kleiner past, dus ik ook echt wel de goede maat heb. Snap nog niet hoe al dat spul opeens nodig was, maargoed. Nu kan ik er iig wel op lopen, alleen klemt het nou bij m'n tenen weer een beetje als ik ze langer aanheb.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:51 schreef kruidkoekje het volgende:
Oke bedankt. Zooltjes heb ik vaak zat gedaan maar heb 2 verschillende maat voeten en dat blijft uitschieten dan. Dus dat werkt helaas niet echt.
Heb t 1 keer geprobeerd maar ging niet echt.
Ook veel mensen met positieve ervaringen dus gewoon bestellen!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Die met het strikje vind ik leuk.
Er zijn blijkbaar veel mensen met negatieve ervaringen met nelly.com ... kijk ik voor het eerst op die site, zijn de schoenen prachtig.
Hier ook nooit problemen gehad. Prima site, en laat je niet teveel afschrikken door mensen op internet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Die met het strikje vind ik leuk.
Er zijn blijkbaar veel mensen met negatieve ervaringen met nelly.com ... kijk ik voor het eerst op die site, zijn de schoenen prachtig.
Dus gelkussentjes, (check, heb ik)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb ook een maat verschil. De eindscore in die rode pumps is rechts zo'n gelkussentje (dat is mijn kleinere voet) bij beide schoenen zooltjes en zo'n antislip dingetje in de hiel. Terwijl ik in de winkel genoeg had aan alleen dat ene gelkussentje en mijn kleine voet geeneens in een maat kleiner past, dus ik ook echt wel de goede maat heb. Snap nog niet hoe al dat spul opeens nodig was, maargoed. Nu kan ik er iig wel op lopen, alleen klemt het nou bij m'n tenen weer een beetje als ik ze langer aanheb.
Maaaar, het is het allemaal waard voor die prachtige rode pumps!
Waren denk ik niet van echt suede voor ¤50,-quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:01 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dus gelkussentjes, (check, heb ik)
Zooltjes, wat voor precies? En antislip dingen, kun je die krijgen bij de schoenenwinkel gelijk??
Ja dat is zo. Echt nergens kan ik leuke vinden. Of zonder bandje inderdaad, vandaag.
Oh en dat rode jasje dat hier werd gepost trouwens heb ik vandaag gepast. Kleur was gaaf alleen de flappen nogal groot dus heb hem niet genomen. Bij zara en bershka ook niks meer gezien. Dan internet maar afstruinen.
Bij sasha rode felle suede pumps gezien van 50euro, zal straks op laptop er een foto van posten. Waren wel gaaf! Maar als t kan vind ik er t liefst een met bandjes
Lastig he, die verschillende maten! Was met ballerina's ook al zo'n ramp bij mij.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:01 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dus gelkussentjes, (check, heb ik)
Zooltjes, wat voor precies? En antislip dingen, kun je die krijgen bij de schoenenwinkel gelijk??
Ja dat is zo. Echt nergens kan ik leuke vinden. Of zonder bandje inderdaad, vandaag.
Oh en dat rode jasje dat hier werd gepost trouwens heb ik vandaag gepast. Kleur was gaaf alleen de flappen nogal groot dus heb hem niet genomen. Bij zara en bershka ook niks meer gezien. Dan internet maar afstruinen.
Bij sasha rode felle suede pumps gezien van 50euro, zal straks op laptop er een foto van posten. Waren wel gaaf! Maar als t kan vind ik er t liefst een met bandjes
Zijn in de sale: http://www.asos.com//ASOS(...)uct.aspx?iid=1703587quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
AHHH SCHOENEN,.
En ik vind vooral het eerste paar erg mooi, Semtex!
Denk dat je de Sasha bedoeld, maar dat geeft niet.....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:28 schreef kruidkoekje het volgende:
Van waar zijn die onderste? <3quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:08 schreef SEMTEX het volgende:
Net gearriveerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh, leuk!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Deze zijn toch ook wel erg cute:
[ afbeelding ]
Dat zaten ze bij mij.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:10 schreef kruidkoekje het volgende:
die rode hakken zijn t inderdaad. Ja ik noem die stof snel suede geen idee hoe t wel heet eigenlijk.
Vond hem heel mooi, dus twijfel wel wat ik zal doen. Maar wil eigenlijk wel bijpassend rode jasje dus
Tyler, ja zou kunnen heb vandaag zoveel rode schoenen gezien dat ik even niet meer weet welke waar vandaan kwam. Nja ik koop ze liever echt alleen maar als ze gelijk fijn zitten!
Mijn ervaring met frutsels aan schoenen is dat t er snel af gaat..
Geen probleem, hoop dat je een paar kan vinden dat bevalt!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:44 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Oke! :p
Bedankt trouwens voor je andere reactie btw!
Van Pinup Couture, via Attitude Holland.quote:
Suedine volgens mijquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:10 schreef kruidkoekje het volgende:
die rode hakken zijn t inderdaad. Ja ik noem die stof snel suede geen idee hoe t wel heet eigenlijk.
Oh, wauw.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Deze nude is supermooi in het echt
[ afbeelding ]
Ik was gisteren in de Zara, en daar hadden ze deze ook nog, in de sale, nu nog maar iets van 40 euro volgens mij.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:42 schreef Danielle83 het volgende:
Een peeptoe die ik wel echt mooi vind:
[ afbeelding ]
Thanks voor de tipquote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef OhGawd het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de Zara, en daar hadden ze deze ook nog, in de sale, nu nog maar iets van 40 euro volgens mij.
Ja, daarvoor ben je ook echt in het juiste topic.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:45 schreef impure_element het volgende:
[..]
Dat het nogal apart vormgegeven schoeisel is.
Ja dus, toch ziet het er sexy uit. Ik vind enkellaarsjes met hoge hak helemaal t einde! Vooral met een leuk jurkje.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:45 schreef impure_element het volgende:
[..]
Dat heet kunstquote:Op maandag 23 januari 2012 09:45 schreef impure_element het volgende:
[..]
het zijn een soort trainers voor mensen die op balletboots willen lopen oid, om de enkels te stretchenquote:
Serieus? Klinkt niet echt gezond..quote:Op maandag 23 januari 2012 11:34 schreef sijs het volgende:
[..]
het zijn een soort trainers voor mensen die op balletboots willen lopen oid, om de enkels te stretchen
dat is zo..maar sommigen hebben aparte hobby's, het is ook niet echt de bedoeling er mee te lopen, maar eigenlijk om ze in bed om te -laten- doen of tijdens spel te gebruiken ( ik zal hier niet zo expliciet zijn)quote:Op maandag 23 januari 2012 12:03 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Serieus? Klinkt niet echt gezond..
Ik maakte nog een opmerking dat het kunst wasquote:Op maandag 23 januari 2012 13:10 schreef sijs het volgende:
ja en nee, iets dergelijks werd -in het verleden- wel gebruikt door echte balletdansers, maar tegenwoordig niet meer -voor zover ik weet-
maar die van de foto hebben niks met het dansen te maken idd
Ik heb ze ook in de winkel gezien. En ze waren er nog enkelt in maat 39quote:Op maandag 23 januari 2012 14:24 schreef ChicaChula het volgende:
Nog een x mn steve's omdat ze zo mooi zijn![]()
[ afbeelding ]
Gezien de verslavingen van sommigen hier kan je het wel een fetish noemen hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 14:21 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik maakte nog een opmerking dat het kunst was
Maar sommige mensen snappen niet dat dit een heels topic is en geen fetish iets is!
Haha niet te geloven toch? Sommige mannen moet je maar geen hak laten zienquote:Op maandag 23 januari 2012 16:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Gezien de verslavingen van sommigen hier kan je het wel een fetish noemen hoor
die grijs/nude zijn zoooooo mooiquote:Op maandag 23 januari 2012 17:37 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:19 schreef electronique het volgende:
[..]
die grijs/nude zijn zoooooo mooi
Waar zijn deze van?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:37 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw! Zijn dat de forget your boyfriend heels?quote:
www.heels.com en dan bij merken aanvinken Jessica Simpsonquote:
Ik heb er nog nooit besteld.. Iemand anders uit t topic wel (weet even niet meer wie) maar ik zou er wel graag willen bestellen haha! Maar moet even bezuinigenquote:
Die heb ik een tijdje geleden gekocht. Tip: ze vallen bij mij wat klein, dus koop ze een maatje groter. Zitten wel heel erg lekker!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waren denk ik niet van echt suede voor ¤50,-Of waren ze in de sale?
edit: waren deze denk ik? Is een kunstmateriaal
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |