Moet nog even verder lezen, dus weet niet of er al op gereageerd is maar mijn mening is: altijd met factuur bij Nelly bestellen i.v.m.:quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Okee. Ik heb schoenen besteld bij Nelly, 6 januari meteen teruggestuurd. Inmiddels bijna 2 weken later, nog helemaal niks gehoord. Na een klacht krijg ik 2 keer dezelfde mail, dat ik na 2 weken contact op moet nemen. Nouja, 2 weken is morgen en ik begin me ietwat zorgen te maken of ik dat geld wel terugkrijg. Wat zijn de ervaringen hier?
http://www.zalando.nl/fri(...)d-f1211c018-302.htmlquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:51 schreef kruidkoekje het volgende:
Topic gaat steeds uit myat. Die rode laarsjes waar komen die vandaan. Ik zoek nog iets roods en dat is precies de kleur die ik zoek!
Als bij ons in de winkel iemand foto's wil maken moeten we dat officieel ook verhinderenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:02 schreef ChicaChula het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
meisje keek me trouwens best raar aan toen ik een foto maakte in de winkel hahaha
En zij laten modellen ook maat 'boot' dragen net zoals bij asos vaak het geval. Dat geeft een verkeerd beeld!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja maar ik heb nonstudio foto's gezien
Dat vind ik ook vaak iets handiger want veel schoenen vind ik ook niet mooi met blote benen. Bij Nelly doen ze alles met blote benen, ook de grovere schoenen, ziet er nait uut!
Ik hou niet zo van heels met een puntneus, nooit aan kunnen wennen. Kan het soms bij andere wel gaaf vinden maar bij mezelf ziet het er echt altijd belachelijk uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 05:01 schreef LulaHoola het volgende:
[..]
En zij laten modellen ook maat 'boot' dragen net zoals bij asos vaak het geval. Dat geeft een verkeerd beeld!
En wei wil dezen nou niet in een glazen kastje om naar te kijken:
[ afbeelding ]
Ik ben ook altijd te laat met veel items grrrr..
Oh goed dat ik dat ook eens heb doorgelezenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Moet nog even verder lezen, dus weet niet of er al op gereageerd is maar mijn mening is: altijd met factuur bij Nelly bestellen i.v.m.:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=663743
Ik vind hakken bij een vrouw prima. Platte schoenen / sneakers ook wel ter afwisseling. Maar ik wil iemand behouden van een slechte aankoop.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:30 schreef Lauren. het volgende:
[..]
We hebben nare ervaringen met eerlijke mannen in dit topic.
Mannen die bijvoorbeeld niet van vrouwen op hakken houden
Ze staan heel erg gaaf!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Aanfoto's wilde iemand toch? Was het Rimpel? Die vandaag trouwens trouwt!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja maar jij vond ook mn rode niet mooi terwijl tot nu toe juist de mannen daar erg fan van zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind hakken bij een vrouw prima. Platte schoenen / sneakers ook wel ter afwisseling. Maar ik wil iemand behouden van een slechte aankoop.
Nee, want rood. Vind rood gewoon niet zo mooi.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:22 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haha ja maar jij vond ook mn rode niet mooi terwijl tot nu toe juist de mannen daar erg fan van zijn![]()
Maar heb die River islands niet gekocht.. Als dat goud er niet op zat wss wel
Ik vind rode schoenen ook niet zo leukquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee, want rood. Vind rood gewoon niet zo mooi.
jij vond mijn rode pumps ook niet mooiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee, want rood. Vind rood gewoon niet zo mooi.
Forget Your Girlfriend sneakers?quote:
quote:
Die zwarte wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:43 schreef electronique het volgende:
[..]
jij vond mijn rode pumps ook niet mooi
Ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben verliefd op mijn rode pumps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |