quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
dank je!!
En krijg er ook nog dit bijMooie kleding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn man is lief
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
dank je!!
En krijg er ook nog dit bijHeel lief! En hele leuke kleding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn man is lief
Ik heb deze gister gezien maar dan in t zwart en dan de onderkant zwart grijs zwart volgens mij.. Als ik nog naar de winkels ga vandaag maak ik n foto en kijk ik hoe die winkel heet!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:16 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vind dit model zo mooi:
[ afbeelding ]
Maar dan net een iets andere kleur blauw en de plateau gewoon strak zonder die richel erop. Weten jullie waar ik deze kan krijgen?
Oke thnxquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:54 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb deze gister gezien maar dan in t zwart en dan de onderkant zwart grijs zwart volgens mij.. Als ik nog naar de winkels ga vandaag maak ik n foto en kijk ik hoe die winkel heet!
Ik vind die kleur wel heel mooi. Alleen zou ik mezelf beschadigen met die dingen achterop hahaquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Thnx! deze: http://nelly.com/nl/schoe(...)s-427/kim-427921-76/ komen al in de buurt. Weet nog niet of het de perfecte zijn maar ze zijn wel mooi
Ik vind deze trouwen ook wel grappig
[ afbeelding ]
Zijn net draakjes
Ze zijn zeker leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:27 schreef snakelady het volgende:
En aan foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broek past er niet echt bij maar had geen zin om iets anders aan te trekken
Oh dat is wel heel erg jammerquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Die met de studs achterop zijn trouwens heel lelijk afgewerkt, dat waren degenen die ik heb besteld. Verder vallen ze erg klein. Wellicht een tipje
Ik vind ze eerlijk gezegd allesbehalve mooi.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:02 schreef ChicaChula het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
meisje keek me trouwens best raar aan toen ik een foto maakte in de winkel hahaha
Ik vind ze wel gaaf! Zijn turquoise in t echt! Maar heb maar een broek gekocht ipv schoenen haha trots op mezelfquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:02 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
meisje keek me trouwens best raar aan toen ik een foto maakte in de winkel hahaha
Ik vind ze gaaf! Waar zijn ze van?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:02 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
River island!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind ze gaaf! Waar zijn ze van?
Ik vind ze heuul moooii!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:02 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
Best lelijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:02 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was ook t enige minpuntje!!! Ik draag zilveren sieraden.. Nooit goud.. Dus moeilijk te combineren hahaquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Best lelijk
Maar ik hou absoluut niet van goud/goudkleur.
Het model vind ik wel heel erg mooi.
Blijkt overigens dat ik nog een paar schoenen krijg
[ afbeelding ]
De bloemetjes kan je er ook af halen.
Die gouden dingetjes kan je er zeker niet makkelijk afhalen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:03 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Dat was ook t enige minpuntje!!! Ik draag zilveren sieraden.. Nooit goud.. Dus moeilijk te combineren hahamaar t model en kleur vind ik wel mooi
Je had een aan foto moeten maken haha. Maar ik vind ze ook leuk!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:02 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
Haha helaas niet, de rits achterop is ook goud namelijk! Ik heb dat ook altijd met tassen.. Mooie tas, en dan zijn de details goudquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die gouden dingetjes kan je er zeker niet makkelijk afhalen?
Het model en de kleur zijn idd super!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:47 schreef don-diablo het volgende:
Ik als man zijnde vind ze lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |