Ik zit ook lekker op te letten vandaagquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef Lips het volgende:
Lol, op 1 van mijn laatste posts in het vorige topic
De Forget your Boyfriend van Nelly is er in steeds meer kleuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooh, real nice!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef Lips het volgende:
Lol, op 1 van mijn laatste posts in het vorige topic
De Forget your Boyfriend van Nelly is er in steeds meer kleuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij die laarzen nou al binnen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:53 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Ooh, real nice!
Niet genoeg om mn vriendje, die steve maddens voor me koopt, te vergeten natuurlijk
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:57 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Heb jij die laarzen nou al binnen?
Had mezelf een beetje raar gequote, maar zal vanavond even foto's maken!quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:06 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
En? Zitten ze lekker? Pictures?
Ik ook! Welke enge verhalen trouwens?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil ook die forgetyourboyfriends.
Maar ik durf niet na die enge Nelly verhalen![]()
Deze,quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik ook! Welke enge verhalen trouwens?
Ja iemand in dat topic heeft 't ook op factuur gedaan en daar waren minder problemen mee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:43 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met nelly.com gehad.. En ook vaak genoeg iets retour gestuurd..
Je kan btw ook op factuur kopen.. Als je dan iets retour stuurt heb je t sowieso nog niet betaald en wordt het verrekend.. Dan hoef je niet bang te zijn dat je iets niet terug krijgt
Het bestellen lijkt het probleem dan ook niet te zijn,quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef Doralina het volgende:
Ik heb al 2 keer bij nelly besteld, altijd zonder problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |