ai sorryquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:09 schreef Dopekoe het volgende:
Misschien handig om imgur te gebruiken, miss
Ik heb de titel nu gezien in het plaatje
Wij zien graag blije mensenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:15 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ai sorry![]()
ik was zo blij dat ik toevallig weer dit topic tegenkwam én het antwoord wist, dat ik gelijk een nieuwe vraag erin gooide
quote:
Denk dat Miss het topic niet echt gevolgt heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:22 schreef Patch het volgende:
Da's wel heel erg toevallig, binnen zo'n kort tijdsbestek weer een vraag over The Hills Have Eyes over weer Emilie DeRavin !
Stand januari 2012:quote:
Splice ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Toevallig, Don't look now gisteren gekocht op Zavvi omdat mijn vriend hem nog nooit heeft gezien![]()
Welke film is dit?
[ afbeelding ]
quote:
Jennifer Hudsonquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:50 schreef Dopekoe het volgende:
Her mother Darnell, aged 57, and brother Jason, aged 29, were shot and killed at their home in Chicago on October 24, 2008. Her nephew Julian , aged seven, was kidnapped and later found on October 27, dead due to multiple gun shot wounds, in the rear seat of a white SUV ten miles from the family home. Her brother-in-law William Balfour, who is the estranged husband of her sister Julia, was later arrested for the homicides.
Welke actrice zoek ik ?
quote:
quote:
DW =quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:19 schreef DragonFodder het volgende:
Courage under fire![]()
Meg ryan![]()
Michael madsen?![]()
quote:
Laat maarquote:
DragonFodder + 1quote:
quote:
quote:
Mijn eerste gokjes deed ik naar aanleiding van de linker naamplaatjes en het shirt.quote:
Vooral z'n shirt idd...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Mijn eerste gokjes deed ik naar aanleiding van de linker naamplaatjes en het shirt.
Naderhand keek ik pas naar rechts en dacht ik Jeff Goldblum te herkennen.
Will Smithquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:44 schreef Patch het volgende:
Doe mij maar 6 namen behorende bij Idependence Day aub
Mary? Had eerder Harvey of Randy verwacht..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:46 schreef DragonFodder het volgende:
Bill pulman
JEff goldblum
Will smith
brent spiner
Ronald emmerich
Mary mcdonnel
Ik heb die serie een kans gegeven, iets van 15 afleveringen ofzo, maar wat een bagger zeg...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:53 schreef DragonFodder het volgende:
Daar kon ik niet opkomen, en ik ben een BSG fan
Wow, das ongeveer 7 afleveringen langer dan dat ik het heb volgehouden...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb die serie een kans gegeven, iets van 15 afleveringen ofzo, maar wat een bagger zeg...
De 2004 versie? Ik vond hem echt goed!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb die serie een kans gegeven, iets van 15 afleveringen ofzo, maar wat een bagger zeg...
Ik vond er werkelijk waar geen zak aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De 2004 versie? Ik vond hem echt goed!
Ik had hem zelfs gekocht maar het kon me echt niet boeien...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De 2004 versie? Ik vond hem echt goed!
Heb je het nu niet over Star Trek ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef picodealion het volgende:
Zachary Quinto speelt Spock, dat is de enige die ik weet.
Of is Kirk stiekem toch Fassbinder? Een van die nietszeggende blonde jochies in elk geval.
Quinto is goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef picodealion het volgende:
Zachary Quinto speelt Spock, dat is de enige die ik weet.
Of is Kirk stiekem toch Fassbinder? Een van die nietszeggende blonde jochies in elk geval.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:14 schreef Baszh het volgende:
Captain Kirk
Spock - Leonard Nimoy(is in de 2009 versie geen crewlid) maar Quinto was al genoemd
Zulu - John Cho
Scotty
Bones
Uhara - Zoe Saldana
Daar gaat de vraag ook overquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:14 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb je het nu niet over Star Trek ?
Als?quote:
Ja, maar dat vroeg ik niet. Maakt ook niet uit, want quinto was al geraden.quote:
Ik zal m vast verwarren met degene die wel Kirk speelt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sinds wanneer is Fassbender een nietszeggend blond jochie?
Chris Pine bedoel je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zal m vast verwarren met degene die wel Kirk speelt.
En Bones is Karl Urbanquote:
Scherp.quote:
Dochters van regisseurs?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Inderdaad, maar ze hebben nog iets gemeen.
Ik dacht met 2 vrouwen online is deze zo beantwoord.quote:
No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:00 schreef lamers het volgende:
[..]
Ik dacht met 2 vrouwen online is deze zo beantwoord.
Nog een film die nog in de bios draait als Irene Adler, komedie met zelfde tegenspeler als in Midnight in Paris, film met Eric Bana
Thank you Captain Obviousquote:
Stand januari 2012:quote:
Stand januari 2012:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Mainport het volgende:
Goedzo. Je mag jezelf de punten geven
Tuurlijkquote:
quote:
quote:
Dat heb ik ook altijd terwijl ze totaal niet met elkaar te vergelijken zijn.....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:00 schreef picodealion het volgende:
Godver, die ja. Haal ze altijd door elkaar.
Ik stel bijna altijd makkelijke vragen, alleen wissel ik af qua genres, jaartallen en landen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:00 schreef RanTheMan het volgende:
Stel jij nu een makkelijke vraag??
There will be blood
Pas maar op, ik bel zo aan!quote:
Asap +1quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands waar blijft je nieuwe vraag je weet dat het goed is
Wiequote:Trade Mark
Towering height.
quote:Turned down the role of Princess Leia Organa in Star Wars: Episode IV - A New Hope (1977). She was the runner-up to Carrie Fisher for the part.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:51 schreef wyccie het volgende:
Nooit gedacht dat Famke zo groot was, ze oogt kleiner. Die lengte vind ik nog niet eens towering, maar vanuit Amerikaans oogpunt vast wel.
Kirstie Alley?
quote:Is an expert archer and tried out for the 1996 Summer Olympics. She finished out of the competition.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Geen idee of ze een ex van Goldblum is, maar ze is groot en speelt vaker met Goldblum in films. Geena Davis?
quote:
quote:
Sands+1quote:
Dat is Matt Bomerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:02 schreef wyccie het volgende:
Hmm, dat is Matt Bomer. Zojuist over gelezen, nu al weer vergeten....![]()
In een nieuwe film is hij de vriend van een homo-activist. Met Jim Parson, Ruffalo, Julia Roberts...
wyccie +1quote:
Wat een haatquote:Op zondag 22 januari 2012 00:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk wou ik een vraag stellen over The Thing (2011), maar dat verdient deze zooi niet, dus geef me maar 5 andere films met bovenstaande dame.
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:41 schreef RanTheMan het volgende:
Is dat die van die hard4 en suckey pelgrim vs the world?
Moeten ze maar met wat beters komenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat een haathoewel het vergeleken de andere 2 wel een slechte film is
Herzog's versie uit '79 is zinnig genoeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:00 schreef wyccie het volgende:
Dat klopt wel, maar het is weinig zinnig om daar iets over te vragen als dé Nosferatu uit 1922 in z/w is.
Wel close.
quote:He did the film History of the World: Part I (1981) because he had just gotten through doing two seriously dramatic films and said that he wanted to have fun and do a comedy.
quote:
Stand januari 2012:quote:Op zondag 22 januari 2012 00:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is inderdaad meneer Schreck, maar dan wel gespeeld door Dafoe in Shadow of the Vampire
Ja, dat is wel waar.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:30 schreef Gillingham het volgende:
Herzog's versie uit '79 is zinnig genoeg.
quote:
quote:
quote:
En dan zit ook nog je capslock vast!quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En dan zit ook nog je capslock vast!
Paint!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
Dat ziet er vaag uit! Anyway, voorkeur voor genre/soort vraag?
Het was aragorn, maar ik vind hem wel erg leukquote:Op zondag 22 januari 2012 20:25 schreef picodealion het volgende:
Echt? Nee, volgens mij was het Legolas want dat maakte het extra schrijnend. In elk geval in mijn hoofd, omdat dat een leuker beeld is.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:25 schreef picodealion het volgende:
Echt? Nee, volgens mij was het Legolas want dat maakte het extra schrijnend. In elk geval in mijn hoofd, omdat dat een leuker beeld is.
Legolas is zelfs de eerste die springt, om gandalf op te vangen daarna. Frodo en aragorn blijven als laatste overquote:Op zondag 22 januari 2012 20:25 schreef picodealion het volgende:
Jij hebt weer een andere scene voor jequote:Op zondag 22 januari 2012 20:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Legolas is zelfs de eerste die springt, om gandalf op te vangen daarna. Frodo en aragorn blijven als laatste over
Gimli zegt nog "don't tell the Elf" toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:25 schreef picodealion het volgende:
Jaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gimli zegt nog "don't tell the Elf" toch?
Ah damn, ik zie t nu ook.. Die dwerg wordt ook zo vaak heen en weer gegooidquote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Jij hebt weer een andere scene voor je
Oh, dan was dat het. Geeft nietquote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gimli zegt nog "don't tell the Elf" toch?
idd. Tweede deel van de vraag was misschien wat vaag, maar ik bedoel het ding dat uiteindelijk in de continuum transfunctioner verandertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |