Ik dacht met 2 vrouwen online is deze zo beantwoord.quote:
No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:00 schreef lamers het volgende:
[..]
Ik dacht met 2 vrouwen online is deze zo beantwoord.
Nog een film die nog in de bios draait als Irene Adler, komedie met zelfde tegenspeler als in Midnight in Paris, film met Eric Bana
Thank you Captain Obviousquote:
Stand januari 2012:quote:
Stand januari 2012:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Mainport het volgende:
Goedzo. Je mag jezelf de punten geven
Tuurlijkquote:
quote:
quote:
Dat heb ik ook altijd terwijl ze totaal niet met elkaar te vergelijken zijn.....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:00 schreef picodealion het volgende:
Godver, die ja. Haal ze altijd door elkaar.
Ik stel bijna altijd makkelijke vragen, alleen wissel ik af qua genres, jaartallen en landen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:00 schreef RanTheMan het volgende:
Stel jij nu een makkelijke vraag??
There will be blood
Pas maar op, ik bel zo aan!quote:
Asap +1quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands waar blijft je nieuwe vraag je weet dat het goed is
Wiequote:Trade Mark
Towering height.
quote:Turned down the role of Princess Leia Organa in Star Wars: Episode IV - A New Hope (1977). She was the runner-up to Carrie Fisher for the part.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:51 schreef wyccie het volgende:
Nooit gedacht dat Famke zo groot was, ze oogt kleiner. Die lengte vind ik nog niet eens towering, maar vanuit Amerikaans oogpunt vast wel.
Kirstie Alley?
quote:Is an expert archer and tried out for the 1996 Summer Olympics. She finished out of the competition.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Geen idee of ze een ex van Goldblum is, maar ze is groot en speelt vaker met Goldblum in films. Geena Davis?
quote:
quote:
Sands+1quote:
Dat is Matt Bomerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:02 schreef wyccie het volgende:
Hmm, dat is Matt Bomer. Zojuist over gelezen, nu al weer vergeten....![]()
In een nieuwe film is hij de vriend van een homo-activist. Met Jim Parson, Ruffalo, Julia Roberts...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |