ai sorryquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:09 schreef Dopekoe het volgende:
Misschien handig om imgur te gebruiken, miss
Ik heb de titel nu gezien in het plaatje

Wij zien graag blije mensenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:15 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ai sorry
ik was zo blij dat ik toevallig weer dit topic tegenkwam én het antwoord wist, dat ik gelijk een nieuwe vraag erin gooide

quote:

Denk dat Miss het topic niet echt gevolgt heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:22 schreef Patch het volgende:
Da's wel heel erg toevallig, binnen zo'n kort tijdsbestek weer een vraag over The Hills Have Eyes over weer Emilie DeRavin !

Stand januari 2012:quote:

Splice ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Toevallig, Don't look now gisteren gekocht op Zavvi omdat mijn vriend hem nog nooit heeft gezien
Welke film is dit?
[ afbeelding ]

quote:

Jennifer Hudsonquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:50 schreef Dopekoe het volgende:
Her mother Darnell, aged 57, and brother Jason, aged 29, were shot and killed at their home in Chicago on October 24, 2008. Her nephew Julian , aged seven, was kidnapped and later found on October 27, dead due to multiple gun shot wounds, in the rear seat of a white SUV ten miles from the family home. Her brother-in-law William Balfour, who is the estranged husband of her sister Julia, was later arrested for the homicides.
Welke actrice zoek ik ?

quote:

quote:

DW =quote:

quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:19 schreef DragonFodder het volgende:
Courage under fire
Meg ryan
Michael madsen?

quote:

Laat maarquote:

DragonFodder + 1quote:

quote:

quote:

Mijn eerste gokjes deed ik naar aanleiding van de linker naamplaatjes en het shirt.quote:

Vooral z'n shirt idd...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Mijn eerste gokjes deed ik naar aanleiding van de linker naamplaatjes en het shirt.
Naderhand keek ik pas naar rechts en dacht ik Jeff Goldblum te herkennen.

Will Smithquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:44 schreef Patch het volgende:
Doe mij maar 6 namen behorende bij Idependence Day aub

Mary? Had eerder Harvey of Randy verwacht..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:46 schreef DragonFodder het volgende:
Bill pulman
JEff goldblum
Will smith
brent spiner
Ronald emmerich
Mary mcdonnel

Ik heb die serie een kans gegeven, iets van 15 afleveringen ofzo, maar wat een bagger zeg...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:53 schreef DragonFodder het volgende:
Daar kon ik niet opkomen, en ik ben een BSG fan

Wow, das ongeveer 7 afleveringen langer dan dat ik het heb volgehouden...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb die serie een kans gegeven, iets van 15 afleveringen ofzo, maar wat een bagger zeg...
 aaag....
 aaag....

De 2004 versie? Ik vond hem echt goed!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb die serie een kans gegeven, iets van 15 afleveringen ofzo, maar wat een bagger zeg...

Ik vond er werkelijk waar geen zak aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De 2004 versie? Ik vond hem echt goed!

Ik had hem zelfs gekocht maar het kon me echt niet boeien...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De 2004 versie? Ik vond hem echt goed!

Heb je het nu niet over Star Trek ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef picodealion het volgende:
Zachary Quinto speelt Spock, dat is de enige die ik weet.
Of is Kirk stiekem toch Fassbinder? Een van die nietszeggende blonde jochies in elk geval.

Quinto is goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef picodealion het volgende:
Zachary Quinto speelt Spock, dat is de enige die ik weet.
Of is Kirk stiekem toch Fassbinder? Een van die nietszeggende blonde jochies in elk geval.

quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:14 schreef Baszh het volgende:
Captain Kirk
Spock - Leonard Nimoy(is in de 2009 versie geen crewlid) maar Quinto was al genoemd
Zulu - John Cho
Scotty
Bones
Uhara - Zoe Saldana

Daar gaat de vraag ook overquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:14 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb je het nu niet over Star Trek ?

Als?quote:

Ja, maar dat vroeg ik niet. Maakt ook niet uit, want quinto was al geraden.quote:

Ik zal m vast verwarren met degene die wel Kirk speelt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sinds wanneer is Fassbender een nietszeggend blond jochie?

Chris Pine bedoel je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zal m vast verwarren met degene die wel Kirk speelt.

En Bones is Karl Urbanquote:

Scherp.quote:

Dochters van regisseurs?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Inderdaad, maar ze hebben nog iets gemeen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |