Paint!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
Dat ziet er vaag uit! Anyway, voorkeur voor genre/soort vraag?
Het was aragorn, maar ik vind hem wel erg leukquote:Op zondag 22 januari 2012 20:25 schreef picodealion het volgende:
Echt? Nee, volgens mij was het Legolas want dat maakte het extra schrijnend. In elk geval in mijn hoofd, omdat dat een leuker beeld is.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:25 schreef picodealion het volgende:
Echt? Nee, volgens mij was het Legolas want dat maakte het extra schrijnend. In elk geval in mijn hoofd, omdat dat een leuker beeld is.
Legolas is zelfs de eerste die springt, om gandalf op te vangen daarna. Frodo en aragorn blijven als laatste overquote:Op zondag 22 januari 2012 20:25 schreef picodealion het volgende:
Jij hebt weer een andere scene voor jequote:Op zondag 22 januari 2012 20:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Legolas is zelfs de eerste die springt, om gandalf op te vangen daarna. Frodo en aragorn blijven als laatste over
Gimli zegt nog "don't tell the Elf" toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:25 schreef picodealion het volgende:
Jaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gimli zegt nog "don't tell the Elf" toch?
Ah damn, ik zie t nu ook.. Die dwerg wordt ook zo vaak heen en weer gegooidquote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Jij hebt weer een andere scene voor je
Oh, dan was dat het. Geeft nietquote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gimli zegt nog "don't tell the Elf" toch?
idd. Tweede deel van de vraag was misschien wat vaag, maar ik bedoel het ding dat uiteindelijk in de continuum transfunctioner verandertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |