abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106997659
Voor alle theorieën omtrent de mol.

110115_195885_hintsntheory_fp.png
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 19 januari 2012 @ 17:45:51 #2
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106997689
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:44 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad gewoon coordinaten
En de initialen van William.
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:04:45 #3
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_106999921
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:16 schreef Guanabana het volgende:
4623 = 4+6+2+3= 15..

15 is al een paar keer voorbij gekomen dacht ik?
Weer een toevoeging aan de 15-theorie. Fuck yeah!
Mijn Signature is Signature.
pi_107006764
Crosspost, maar:

Er is me deze aflevering iets opgevallen. Ik zit te twijfelen of ik het niet voor mezelf zal houden, maar aangezien ik jullie goed gezind ben:

Deze aflevering is me DRIE keer opgevallen dat het volume veranderde. Harder of zachter weer ik niet meer zeker, maar ik geloof in ieder geval twee keer harder. Dit gebeurde twee keer toen Liesbeth in beeld was, of als Liesbeth iets zei, de derde keer precies op het moment dat Frits Liesbeths naam noemde tijdens het maken van de test.

Vraag 1, kunnen de programmamakers dit uberhaupt manipuleren? (zo nee, dan is het sowieso bullshit wat ik zeg)
Vraag 2, is dit ook te horen tijdens het terugkijken van de aflevering op internet? Zo nee, dan moeten jullie het van mij aannemen.

Iemand anders opgevallen??
Koel en donker bewaren
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:47:03 #5
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107007392
Wat mij opviel: William pakt het geld en heeft daar ook een vraag voor afl. 4 bij. Hier deelt dit met Frits en hij moet 1 joker inleveren. In feite pakt William dus een joker af. Als je de mol bent weet je dat die vraag er in zin en dat je ermee iemand jokers kan afpakken. Mollenactie?
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:50:05 #6
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_107007576
23 Mei is de 144ste dag van het jaar. 4x2x6x3 is 144. De code van aflevering 2.

(Zometeen een langere, ben er mee bezig)
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:58:55 #7
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_107008052

VIKING, Een woord dat goed bij Ijsland en blijkbaar ook bij het 12de seizoen van Wie is de Mol past. Waarom? Dat zal ik eens even goed duidelijk maken

Vikingen zijn er al sinds lang geleden, en komen steeds vaker voor in dit seizoen.
Op de boot van deze aflevering stond: Stay things the Viking Way. En dat is geen toeval, als er zoveel boten beschikbaar zijn.

Ook heb ik een screenshot gevonden, van wat onze lieve Marit in de tweede aflevering droeg.

Toeval? Zoiezo niet. De betekenis? Als we het eens wisten.. I'll keep you guys updated.
pi_107008125
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:58 schreef Ongedierte het volgende:
[ afbeelding ]

VIKING, Een woord dat goed bij Ijsland en blijkbaar ook bij het 12de seizoen van Wie is de Mol past. Waarom? Dat zal ik eens even goed duidelijk maken

Vikingen zijn er al sinds lang geleden, en komen steeds vaker voor in dit seizoen.
Op de boot van deze aflevering stond: Stay things the Viking Way. En dat is geen toeval, als er zoveel boten beschikbaar zijn.

Ook heb ik een screenshot gevonden, van wat onze lieve Marit in de tweede aflevering droeg.
[ afbeelding ]

Toeval? Zoiezo niet. De betekenis? Als we het eens wisten.. I'll keep you guys updated.
Misschien heeft ze die muts daar wel gekocht? Ik weet niet hoe het met Vikingen-merchandise zit, daar in IJsland, maar het zou zo maar kunnen.
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:00:59 #9
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_107008160
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:00 schreef N00dles het volgende:

[..]

Misschien heeft ze die muts daar wel gekocht? Ik weet niet hoe het met Vikingen-merchandise zit, daar in IJsland, maar het zou zo maar kunnen.
Maar voor de Viking-opdracht? Dat is geen toeval. Denk ik.
EDIT: En deze aflevering waren ze pas voor het eerst in een stad volgens mij?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 19 januari 2012 @ 22:11:08 #10
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_107008701
Ik heb geen idee of het een aanwijzing is, maar in de botenopdracht flitste er wat door het beeld.

Het was maar even een flits, en ik heb goed moeten zoeken in het videobestand om ze te vinden. Het eerste plaatje zit er maar 2 beeldjes in.

1 van de dames sloeg trouwens een kruis met een joker voor het invullen van de test. Ik dacht Marit.
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:13:01 #11
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_107008799
Hadewych sloeg een kruis.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:14:29 #12
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107008882
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:11 schreef qltel het volgende:
Ik heb geen idee of het een aanwijzing is, maar in de botenopdracht flitste er wat door het beeld.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het was maar even een flits, en ik heb goed moeten zoeken in het videobestand om ze te vinden. Het eerste plaatje zit er maar 2 beeldjes in.

1 van de dames sloeg trouwens een kruis met een joker voor het invullen van de test. Ik dacht Marit.
Kruis kan ook gezien worden als T van Tim? :P
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:23:29 #13
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107009334
quote:
4s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Crosspost, maar:

Er is me deze aflevering iets opgevallen. Ik zit te twijfelen of ik het niet voor mezelf zal houden, maar aangezien ik jullie goed gezind ben:

Deze aflevering is me DRIE keer opgevallen dat het volume veranderde. Harder of zachter weer ik niet meer zeker, maar ik geloof in ieder geval twee keer harder. Dit gebeurde twee keer toen Liesbeth in beeld was, of als Liesbeth iets zei, de derde keer precies op het moment dat Frits Liesbeths naam noemde tijdens het maken van de test.

Vraag 1, kunnen de programmamakers dit uberhaupt manipuleren? (zo nee, dan is het sowieso bullshit wat ik zeg)
Vraag 2, is dit ook te horen tijdens het terugkijken van de aflevering op internet? Zo nee, dan moeten jullie het van mij aannemen.

Iemand anders opgevallen??
Ik had 't ook opgemerkt idd. Ik dacht nog, wat stom van de makers, neem aan dat ze wel zorgvuldig zijn. Bij het monteren is dit ook redelijk te verhelpen :Y
My mama didn't raise no fool
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 19 januari 2012 @ 22:24:04 #14
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_107009365
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:13 schreef Zeroku het volgende:
Ik kan al die "BN'ers" niet uit elkaar houden.. :)

We dachten er ook pas aan toen we zagen dat er in "de flits" een kruis zat.
pi_107010420
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:23 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ik had 't ook opgemerkt idd. Ik dacht nog, wat stom van de makers, neem aan dat ze wel zorgvuldig zijn. Bij het monteren is dit ook redelijk te verhelpen :Y
Dan denk ik dat ik sowieso de herhaling op televisie ga kijken. Ik weet niet hoeveel ik daaruit op kan maken (als het weer gebeurd is het opvallend, maar kan het ook een rare fout zijn, als het niet gebeurd dan kan het dat ze het dit keer aangepast hebben, maar ik weet niet of ze dat nog doen met een herhaling?)

In ieder geval iets om in ons achterhoofd te houden.
Koel en donker bewaren
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:51:26 #16
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107010790
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:44 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dan denk ik dat ik sowieso de herhaling op televisie ga kijken. Ik weet niet hoeveel ik daaruit op kan maken (als het weer gebeurd is het opvallend, maar kan het ook een rare fout zijn, als het niet gebeurd dan kan het dat ze het dit keer aangepast hebben, maar ik weet niet of ze dat nog doen met een herhaling?)

In ieder geval iets om in ons achterhoofd te houden.
De herhaling zal niet anders zijn. Bij het monteren is het makkelijk om het geluid op dat moment even wat harder te zetten. Op het laatst klonk namelijk of haar microfoon gewoon uitstond. Wel opvallend idd, helemaal van een team dat tot in perfectie opneemt en monteert (neem ik aan)
pi_107011420
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:51 schreef La_Vita het volgende:

[..]

De herhaling zal niet anders zijn. Bij het monteren is het makkelijk om het geluid op dat moment even wat harder te zetten. Op het laatst klonk namelijk of haar microfoon gewoon uitstond. Wel opvallend idd, helemaal van een team dat tot in perfectie opneemt en monteert (neem ik aan)
Dat ook ja. Alhoewel ze niet de enige was bij wie de microfoon uitstond. (dacht het ook bij Maarten te horen, tijdens de uitslag)

Overigens was het geen verbeelding van me, ik heb daadwerkelijk 3 keer het geluid zachter moeten zetten omdat het harder werd.
Koel en donker bewaren
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:19:43 #18
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_107012170
In het begin was er een moment met Maarten dat er enorm slecht synchroon geluid was van de conversatie en bij de executie was er enorm slecht synchroon geluid van de kandidaten. Liesbeth was niet te verstaan.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_107013260
Vorig jaar was soundos in het intro filmpje ineens gespiegeld ten opzichte van eerdere afleveringen. Zij was niet de mol, betekende dus ook niets, maar blijkt wel uit dat het montageteam niet altijd zo precies is met monteren.....
Find your prince, before you start kissing frogs
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:55:13 #20
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107013901
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:42 schreef Kings het volgende:
Vorig jaar was soundos in het intro filmpje ineens gespiegeld ten opzichte van eerdere afleveringen. Zij was niet de mol, betekende dus ook niets, maar blijkt wel uit dat het montageteam niet altijd zo precies is met monteren.....
Zou best kunnen, dat ze dit wel is opgevallen, maar dat ze het er in laten zitten onder het mom van 'kijkers zien het mogelijk als een hint'.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_107014305
En dat drie keer het volume omhoog gaat, uitgerekend bij Liesbeth, of tijdens het noemen van de naam Liesbeth?

Het lijkt me een ervaren team, die bovendien alles heel goed naloopt, zeker bij een programma als dit. Van die rare volumedingen (die ik niet als enige heb gehoord) lijkt me bijna geen fout.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 20 januari 2012 @ 00:08:56 #22
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107014488
Of ze doen het gewoon om ons te fucken }:|
  vrijdag 20 januari 2012 @ 00:30:54 #23
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_107015315
Wat mij opviel was dat Tim bij de speedboot opdracht zei:
'' Het bord van Annemarie is goed te lezen. Shit. De mijne niet.''

Ik hoorde dat als dat hij baalde dat die van Annemarie goed te lezen was (dus geld in de pot) en baalt hij van: shit. En daarna heel tevreden: de mijne niet.
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
  vrijdag 20 januari 2012 @ 01:09:57 #24
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_107016466
Toch zou het heel raar zijn als Tim de mol is. Deze aflevering kun je er volgens mij drie gewoon afschrijven: Marit, Tim en William. Als mol is het zo makkelijk om een joker te pakken zonder dat het opvalt, dan ga je toch niet voor ¤1000? Marit verdacht ik toch al niet sinds de brug, maar dit was een mooie bevestiging. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  One tough cookie vrijdag 20 januari 2012 @ 01:14:08 #25
169210 liesje1979
pi_107016551
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:09 schreef Jabberwocky het volgende:
Toch zou het heel raar zijn als Tim de mol is. Deze aflevering kun je er volgens mij drie gewoon afschrijven: Marit, Tim en William. Als mol is het zo makkelijk om een joker te pakken zonder dat het opvalt, dan ga je toch niet voor ¤1000? Marit verdacht ik toch al niet sinds de brug, maar dit was een mooie bevestiging. :)
Tenzij je er vanuit gaat dat je het geld binnenkort wel weer zal verliezen. Beetje goodwill kweken enzo. Hij was in ieder geval heel erg bezig om de torenopdracht te laten mislukken.
pi_107017179
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:09 schreef Jabberwocky het volgende:
Tim afschrijven? Tim heeft geschreven in de boot (dacht ik), en dat was heel onduidelijk, Tim heeft met Frits afgesproken om of geld, of jokers te pakken. Het maakte voor hem niet uit of dat geld was of niet, aangezien Frits sowieso geld zou pakken als hij jokers zou pakken (snap je het nog ;)).

En de belangrijkste: hij hoorde de telefoon niet, terwijl hij hem op zak had, Hadewych moest hem erop wijzen.
Wat wil de mol tijdens de torenopdracht? De toren op! Dat kan alleen als je dat telefoontje niet ontvangt, of de groep probeert over te halen TOCH de toren op te gaan, wat hij deed.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 20 januari 2012 @ 01:46:20 #27
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107017265
Ook zei hij dat hij de test beter zou maken dan wie dan ook en door zou gaan naar de volgende aflevering.
En de joker afslaan die hij aangeboden kreeg van Frits, waarom zou hij als hij de mol is en toch door zou gaan?

Tot nu toe dacht ik altijd dat Liesbeth de mol was, maar door o.a. de dingen die ik hierboven typ ben ik ook een beetje naar Tim gaan neigen.
吴 曼 迪
  vrijdag 20 januari 2012 @ 01:58:38 #28
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_107017494
Als mol kun je die joker ook wel aanpakken om minder verdacht te lijken, nu krijg je toch rare vragen als je een joker afstaat. En dat is een betere manier van minder verdacht lijken voor een mol, dan ¤1000 de pot in helpen terwijl je dat makkelijk kunt voorkomen. Bij Frits was de kans groot dat hij voor het geld zou gaan, maar niet 100% zeker, als je het zelf pakt is het dat wel. Dat is toch wel erg onmols.

Maar de redactie heeft 'm wel erg naar voren geschoven los van dat geld pakken, ja. Ik blijf nog even bij Liesbeth. Met Hadewych als back-up (net als Patrick vorig jaar in het begin nog niet veel van gezien, maar ze doet ook niks goed).
  One tough cookie vrijdag 20 januari 2012 @ 02:01:34 #29
169210 liesje1979
pi_107017549
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:58 schreef Jabberwocky het volgende:
Als mol kun je die joker ook wel aanpakken om minder verdacht te lijken, nu krijg je toch rare vragen als je een joker afstaat. En dat is een betere manier van minder verdacht lijken voor een mol, dan ¤1000 de pot in helpen terwijl je dat makkelijk kunt voorkomen. Bij Frits was de kans groot dat hij voor het geld zou gaan, maar niet 100% zeker, als je het zelf pakt is het dat wel. Dat is toch wel erg onmols.

Maar de redactie heeft 'm wel erg naar voren geschoven los van dat geld pakken, ja. Ik blijf nog even bij Liesbeth. Met Hadewych als back-up (net als Patrick vorig jaar in het begin nog niet veel van gezien, maar ze doet ook niks goed).
Misschien vindt hij het niet erg als Frits wint of hem verdenkt omdat hij het hem gunt om te winnen? Maar ik vind het ook raar hoor dat hij de joker niet aanneemt.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 02:02:54 #30
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107017572
Dat hij voor de enveloppe gaat klopt ook niet inderdaad, of er komt binnenkort weer een veiling.
吴 曼 迪
  vrijdag 20 januari 2012 @ 02:20:26 #31
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_107017842
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 02:02 schreef megamandy het volgende:
Dat hij voor de enveloppe gaat klopt ook niet inderdaad, of er komt binnenkort weer een veiling.
Dat zou toch een beetje flauw zijn, vond ik in dat seizoen met Inge ook. Lekker je best doen als mol omdat er een opdracht komt waarin je alles toch wel kan verzieken. Dan hangt het dus allemaal aan die ene opdracht vast, dat is toch minder leuk dan continu sneaky te werk gaan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2012 @ 08:58:06 #32
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_107019536
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:13 schreef Zeroku het volgende:
Hadewych zat ook bij het team dat moest raden. Perfecte plek voor een Mol, want als je iets niet kunt lezen, kun je ook geen geld verdienen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_107019931
Ik vond het wel opvallend dat Marit (?) zei; zet mij maar op het land, ik houd niet van water.
Zoals een Mol.
Alleen had ze dan nooooit akkoord gegaan met Maarten om van de 3 eilanden er 4 te maken.

Frits had een aantal opvallende dingen deze aflevering, moet alleen nog eens terug kijken om het te benoemen. Maar het weggeven van de jokers is er een van. Bovendien de enige die in deze aflevering geen geld verdient heeft.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:38:28 #34
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_107020261
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:22 schreef Zocalo het volgende:

Frits had een aantal opvallende dingen deze aflevering, moet alleen nog eens terug kijken om het te benoemen. Maar het weggeven van de jokers is er een van. Bovendien de enige die in deze aflevering geen geld verdient heeft.
Hoezo is Frits de enige die geen geld verdiend heeft? En wat beschouw jij als geld verdienen?
Frits noemt een hele rits namen op van popgroepen met een B; Frits noemt een schrijver met een Q; Frits kiest sporters met een M, waar er veel van genoemd worden. Op zich 'verdient' hij daarmee meer dan bijvoorbeeld Hadewych. Of Liesbeth. Of Anne-Marie.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:45:26 #35
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_107020391
Op zich zitten Hadewych en Marit trouwens in de allerslechtste positie om te saboteren bij die pim-pam-pet-opdracht. Je bent dan (als mol) totaal afhankelijk van de rest. Als die een keurig, duidelijk lijstje met namen/woorden weten te produceren, valt er weinig meer te mollen.

Het enige is dat ik gisteren uit een Twitter van Hadewych begreep dat ze helemaal niet in de boot mocht vanwege haar zwangerschap. Dat zou dan eventueel nog een verklaring zijn voor het innemen van een niet zo gunstige positie als mol.
Maar ja, verder geloof ik zelf ook niet zo in haar als mol hoor.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_107020413
Hmm, dat is waar. Bij die bootopdracht zat ik meer aan het eind op te letten.

Wat me opviel: Bij de executie zei Liesbeth dat ze Frits aan het verdenken was. Waarom, waarom, druk je dan als antwoord op de vraag van het geslacht van de Mol ' vrouw' ?
pi_107021709
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:46 schreef Zocalo het volgende:
Hmm, dat is waar. Bij die bootopdracht zat ik meer aan het eind op te letten.

Wat me opviel: Bij de executie zei Liesbeth dat ze Frits aan het verdenken was. Waarom, waarom, druk je dan als antwoord op de vraag van het geslacht van de Mol ' vrouw' ?
De beelden van de test die je krijgt zijn van een test gemaakt door een productielid. Dus wat je hoort en ziet staat lang niet altijd in verhouding met elkaar.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:49:24 #38
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_107023464
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:14 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Tenzij je er vanuit gaat dat je het geld binnenkort wel weer zal verliezen. Beetje goodwill kweken enzo. Hij was in ieder geval heel erg bezig om de torenopdracht te laten mislukken.
Dat werd vorig seizoen ook een aantal keer geopperd bij verdachtmakingen van kandidaten. Ik blijf erbij dat een mol dit niet zou doen (behalve als je een zwakke mol bent). Als je 1000 euro binnenhaalt omdat je weet dat je het later weer kunt verspelen, dan weet je ook dat als je 0 euro binnenhaalt, dat je dan later kunt zorgen voor -1000. Een goede mol pakt logischerwijs (en in dit geval vrij onopvallend ook nog eens omdat bijna iedereen ging voor de joker) een joker. Dus ik schrijf de drie geldpakkers ook af.
pi_107025040
Hoe wist Frits trouwens dat er geld in de envelop zat? Dat was helemaal nog niet bekend, en dat merkte Art ook op.
Zagen ze de reactie van degene die het als eerste pakte ofzo?
pi_107027983
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:44 schreef Zocalo het volgende:
Hoe wist Frits trouwens dat er geld in de envelop zat? Dat was helemaal nog niet bekend, en dat merkte Art ook op.
William pakte het daarvoor toch?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 14:17:22 #41
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_107028111
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:44 schreef Zocalo het volgende:
William pakte het als eerste en iedereen kon dat gewoon zien wat er daar gebeurde.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:33:34 #42
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_107035520
Heeft er iemand nog een interessante theorie of toevoeging op de 15-theorie? ;)
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:51:06 #43
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107036075
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:33 schreef MrManiak het volgende:
Heeft er iemand nog een interessante theorie of toevoeging op de 15-theorie? ;)
6 theorie vind ik geloofwaardiger op dit moment.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 18:13:56 #44
128056 MrManiak
pi_107036807
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:51 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

6 theorie vind ik geloofwaardiger op dit moment.
Heb je daar dan een toevoeging op?
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 18:49:13 #45
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107037845
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:13 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Heb je daar dan een toevoeging op?
Ja, het getal vorige week met die rooksignalen was 42 63.
Er was 1 tweet van de mol, een wiskundige reeks die een stijgende lijn voortzet.
Als je 42 63 voortzet, komt er: 42-63-84-105-126.
Seizoen 12, getal 6 er bij dus.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:16:57 #46
128056 MrManiak
pi_107038770
Oké, bedankt!
Iemand anders nog?
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:14:13 #47
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_107041123
Hoe zit het nu met dat ''uitgelekte'' plaatje waarop alle kandidaten stonden met welke aflevering ze afvielen. Hoor er niets meer over, dus neem aan dat die niet klopt?
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:15:14 #48
128056 MrManiak
pi_107041174
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:14 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hoe zit het nu met dat ''uitgelekte'' plaatje waarop alle kandidaten stonden met welke aflevering ze afvielen. Hoor er niets meer over, dus neem aan dat die niet klopt?
Klopt, Liesbeth zou afvallen.
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:16:07 #49
128056 MrManiak
pi_107041204
Over vijftien minuten gaat de special online. Alvast een sneak preview naar de meest belachelijke theorie van de week:

De meest belachelijke theorie: Week 3

De theorie van deze week komt van het forum van WieIsDeMol.com, met dank aan Jane voor het crossposten op FOK!:

Voor de Anne-Marie liefhebbers heb ik de volgende theorie in de aanbieding, ergens anders gevonden tijdens de lange minuten dat dit forum eruit lag:

Van Plerikna (Mamaloe) kun je april maken, je houdt drie letters over > 3 april > geboortedatum van Anne-Marie.
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:24:07 #50
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107041617
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:16 schreef MrManiak het volgende:
Over vijftien minuten gaat de special online. Alvast een sneak preview naar de meest belachelijke theorie van de week:

De meest belachelijke theorie: Week 3

De theorie van deze week komt van het forum van WieIsDeMol.com, met dank aan Jane voor het crossposten op FOK!:

Voor de Anne-Marie liefhebbers heb ik de volgende theorie in de aanbieding, ergens anders gevonden tijdens de lange minuten dat dit forum eruit lag:

Van Plerikna (Mamaloe) kun je april maken, je houdt drie letters over > 3 april > geboortedatum van Anne-Marie.
Vind ik op zich nog logisch hoor. :P
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:33:24 #51
128056 MrManiak
pi_107042074
http://frontpage.fok.nl/s(...)12-aflevering-3.html

Nogmaals bedankt voor de inzendingen!
Mijn (inte)r(e)views!
pi_107059644
nvm
  zaterdag 21 januari 2012 @ 12:29:30 #53
364324 Gnieperd
Knipperlichtje
pi_107062763
Verdorie. Een special waar ik niets aan heb toegevoegd. Toch maar weer wat actiever worden qua WIDM :P
I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
pi_107066005
In aflevering 3 is weer een cv te zien.. (op 24:31) het is weer een één-frame plaatje..

Wie staat er op het cv? Ik neig naar William, maar ik vind het moeilijk te zien..

[ Bericht 12% gewijzigd door Nostalgist op 21-01-2012 14:42:41 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 21 januari 2012 @ 14:40:48 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107066151
William is donkerder, ik denk dat het Tim is... die zie ik ook wel een roze shirtje dragen (hoewel het ook een van de dames met kort haar zou kunnen zijn).

Wat ik echter interessanter vind is die pluk haar in de rechterbovenhoek.
Is het het haar van de Mol die de CV's van de kandidaten bekijkt?
Dan is het het meest voor de hand liggende dat het de donkerblonde krullen van William zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 14:54:42 #56
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_107066541
Ok, ik heb even wat lopen spelen met de leader (van dit seizoen en vorige seizoenen, van de BN´er seizoenen voor de duidelijkheid) en dit zijn een aantal statistieken die ik ben tegengekomen:

- Alleen in de seizoenen met Art is het afwisselend man/vrouw in de leader geweest.

- Als je de 6de kandidaat in de leader bent dan lig je er waarschijnlijk snel uit (enige uitzonderingen zijn Miloushka en Vivienne, alle andere seizoenen inclusief het huidige seizoen was de 6de kandidaat uiterlijk na de 3de executie naar huis toe).

- De 5de kandidaat in de leader is in het verleden de meest succesvolle geweest (4 finale plaatsen in de vorm van Marc-Marie, Paul, Dennis, Patrick). Wel is het zo dat buiten die finale plaatsen er geen ereplaatsen in zitten. Kan Hadewych de eerste vrouwelijke finalist worden? De statistieken spreken het tegen (nog nooit gebeurd en meteen na Patrick is het onwaarschijnlijk, al is dat laatste vaker voorgekomen).

- Het is nog nooit voorgekomen dat er 4 kandidaten achter elkaar in de leader naar huis gaan (de finale even niet meegerekend, anders zou seizoen 8 meetellen). Dus de 5de kandidaat lijkt veilig.

- De combinatie van Tim, Anne-Marie en Frits in de finale lijkt het meest onwaarschijnlijk op basis van het verleden (2 van de 3 zou nog kunnen).

- De mol heeft nog nooit als eerste of als laatste in de leader gezeten (tevens is het zo dat alleen Eva en Renate, in hetzelfde seizoen, de finale hebben gehaald op die positie, allebei verloren ze overigens!).

Dit is pure theorie, maar ik ben benieuwd hoeveel hiervan overeind blijft staan aan het einde van het seizoen (of dat opeens Liesbeth, mijn mol, of Frits de mol blijk te zijn bijvoorbeeld).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_107066713
"Kan Hadewych de eerste vrouwelijke finalist worden?" Wat?

Verder wonnen Marc-Marie en Paul de finale dus dat lijkt me een ereplaats? Of wat bedoel je?

Daarnaast, lijkt me dat zo'n leader ook gewoon at random wordt opgesteld. De enige keer dat er een hint in zat, was namelijk nog met onbekende Nederlanders, toen was het gewoon de volgorde (mol, winnaar, verliezer etc).
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:04:20 #58
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107066835
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 14:40 schreef Leandra het volgende:
William is donkerder, ik denk dat het Tim is... die zie ik ook wel een roze shirtje dragen (hoewel het ook een van de dames met kort haar zou kunnen zijn).

Wat ik echter interessanter vind is die pluk haar in de rechterbovenhoek.
Is het het haar van de Mol die de CV's van de kandidaten bekijkt?
Dan is het het meest voor de hand liggende dat het de donkerblonde krullen van William zijn.
Dus we zien de cv's van mensen die niet de mol zijn?
Dan zijn Frits en Marit sowieso niet de mol.
pi_107066873
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 14:40 schreef Leandra het volgende:
Of hij heeft een pet op.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:08:20 #60
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107066962
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 14:35 schreef Nostalgist het volgende:
In aflevering 3 is weer een cv te zien.. (op 24:31) het is weer een één-frame plaatje..

[ afbeelding ]

Wie staat er op het cv? Ik neig naar William, maar ik vind het moeilijk te zien..
Er zijn veel meer flitsen, kan zeker wel iets op de mol wijzen. Even bekijken allemaal.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:13:37 #61
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107067108
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:08 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Er zijn veel meer flitsen, kan zeker wel iets op de mol wijzen. Even bekijken allemaal.
Niet te doen door gewoon hele tijd op pauze klikken. :')
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:16:02 #62
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107067168
Is het niet Dio trouwens?
  One tough cookie zaterdag 21 januari 2012 @ 15:17:51 #63
169210 liesje1979
pi_107067215
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:05 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Of hij heeft een pet op.
Dat denk ik ook te zien. En qua gezicht lijkt het me William. Mooi gevonden trouwens!
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:19:15 #64
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107067258
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:17 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook te zien. En qua gezicht lijkt het me William. Mooi gevonden trouwens!
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:17 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Moet Dio wel zijn hoor. :')
  One tough cookie zaterdag 21 januari 2012 @ 15:22:28 #65
169210 liesje1979
pi_107067348
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:19 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

[..]

Moet Dio wel zijn hoor. :')
Dio is toch veel donkerder?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:24:15 #66
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107067399
Het is Dio. Bewijs:

Die foto staat daar.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:25:04 #67
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107067424
De cv's zijn dus niet van de mol denk ik.
Marit en Frits vallen af? :P
pi_107067446
Het blijkt idd Dio te zijn... Thanks !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:25:42 #69
302853 themole
graaft totaal door.
pi_107067447
Maarten was mijn mol. :'(

Zit me nu meer te verdiepen in de andere kandidaten en neig naar Liesbeth, Tim en Hadewych. Een van die drie ga ik me op focussen. :)
Niet altijd serieus
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:26:17 #70
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107067466
Dus tot nu toe 3 cv's. Dio, Marit en Frits.
pi_107067500
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Dus tot nu toe 3 cv's. Dio, Marit en Frits.
Yep... Heb geen idee wat het zou kunnen betekenen.... -O-
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:28:20 #72
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_107067529
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef Jabberwocky het volgende:
"Kan Hadewych de eerste vrouwelijke finalist worden?" Wat?

Verder wonnen Marc-Marie en Paul de finale dus dat lijkt me een ereplaats? Of wat bedoel je?

Daarnaast, lijkt me dat zo'n leader ook gewoon at random wordt opgesteld. De enige keer dat er een hint in zat, was namelijk nog met onbekende Nederlanders, toen was het gewoon de volgorde (mol, winnaar, verliezer etc).
Hadewych kan de eerste vrouw zijn die via een 5de plaats in de leader een finaleplaats afdwingt (toegegeven, er zijn maar 2 vrouwen hiervoor geweest die op die plek in de leader zaten).

Denk ook niet dat de leader een hint is voor dit seizoen, maar voor mij is het wel duidelijk dat de samensteller ervan zo zijn/haar voorkeuren heeft (nooit beginnen of eindigen met de mol) en aan de hand daarvan kun je toch al zien wat de mogelijkheden zijn dit seizoen.

Nogmaals, pas op het einde van het seizoen kunnen we zien wat hiervan nog overeind staat. Zelf heb ik al vanaf aflevering 1 Liesbeth als de mol, dus hopelijk klopt dit van geen kant. Probeer het gewoon even op de Maarten manier aan te pakken.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:28:31 #73
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107067531
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:27 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Yep... Heb geen idee wat het zou kunnen betekenen.... -O-
Die foto van Dio zie je dat plukje haar dus. De mol bekijkt de cv's van anderen.
  One tough cookie zaterdag 21 januari 2012 @ 15:29:34 #74
169210 liesje1979
pi_107067562
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Het is Dio. Bewijs:
[ afbeelding ]
Die foto staat daar.
Waar? In het Dio-topic?
Maar dan hebben we er inderdaad misschien niet zoveel aan.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:30:18 #75
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107067592
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:29 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Waar? In het Dio-topic?
Maar dan hebben we er inderdaad misschien niet zoveel aan.
Nee op zijn CV.
  One tough cookie zaterdag 21 januari 2012 @ 15:30:39 #76
169210 liesje1979
pi_107067604
Toen ik op invoeren drukte zag ik een link in je post, even kijken dan.
Ik zie de link namelijk in het topic niet.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:30:41 #77
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107067607
Wtf alles begint er op te wijzen dat Liesbeth de mol is. :')
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:34:49 #78
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_107067739
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:13 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Niet te doen door gewoon hele tijd op pauze klikken. :')
Opnemen en vertraagd afspelen is handiger ;)
The best firms advertise the least...
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:34:55 #79
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107067742
Liesbeth was niet op tijd bij het vliegtuig.
Tot nu toe geen geld gepakt.
Pakte jokers.
Ze deed alles goed bij de rooksignalen opdracht.
pi_107067759
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Wtf alles begint er op te wijzen dat Liesbeth de mol is. :')
Inderdaad. Ook op 4.15 van afgelopen aflevering zegt ze letterlijk "Ik ben de mol".
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:36:27 #81
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107067786
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:35 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:

[..]

Inderdaad. Ook op 4.15 van afgelopen aflevering zegt ze letterlijk "Ik ben de mol".
Inderdaad. :o
Meer als een grapje, maar het zou op de volgende hint kunnen slaan.
Titel van die aflevering: geen toneel. Liesbeth zegt letterlijk: ik ben de mol. Als dit geen toneel is, is ze het dus werkelijk.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:40:47 #82
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107067932
Ook is ze de enige die pim-pam-pet zegt geloof ik.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:43:40 #83
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107068013
En natuurlijk kiest ze voor de letter m bij de bootopdracht.
(Frits ook maar we doen nu net of Liesbeth de mol is). :P
  One tough cookie zaterdag 21 januari 2012 @ 15:43:57 #84
169210 liesje1979
pi_107068021
Ik vatte het ook als grapje van Liesbeth op, maar ja niets is wat het lijkt. Ze is wel vanaf het begin één van mijn hoofdverdachten, alleen ben ik geswitched en terugswitchen is niet zo makkelijk. Ik zit nu in de Timtunnel. :')
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:44:40 #85
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107068047
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vatte het ook als grapje van Liesbeth op, maar ja niets is wat het lijkt. Ze is wel vanaf het begin één van mijn hoofdverdachten, alleen ben ik geswitched en terugswitchen is niet zo makkelijk. Ik zit nu in de Timtunnel. :')
Ik had de hele tijd zoiets van: Liesbeth is niet de mol. Maar nu veranderd dat een beetje. :')
pi_107068722
Ik zit al vanaf aflevering 1 op Liesbeth en ze heeft nog niets gedaan om me van gedachten te doen veranderen.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 16:08:16 #87
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_107068765
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:44 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Ik had de hele tijd zoiets van: Liesbeth is niet de mol. Maar nu veranderd dat een beetje. :')
Er zijn erg veel aanwijzigingen, waaruit je kunt concluderen, dat Liesbeth de mol kan zijn, maar het wordt zo sterk geprofileerd door de regie, dat het te duidellijk lijkt. Echter heeft ze vaak de beste positie voor een mol en niks bijgedragen aan de pot.

Na bepaalde fragmenten nog eens beter bekeken te hebben vind ik Anne-Marie echter ook steeds verdachter: Zij neemt ook vaak sleutelposities in en haar behulpzaamheid is toch niet zo effectief (of ze weet, dat de opdracht al mislukt is of die op een onopvallende manier kan verzieken).
  zaterdag 21 januari 2012 @ 16:13:29 #88
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107068938
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 16:08 schreef edcetera het volgende:

[..]

Er zijn erg veel aanwijzigingen, waaruit je kunt concluderen, dat Liesbeth de mol kan zijn, maar het wordt zo sterk geprofileerd door de regie, dat het te duidellijk lijkt. Echter heeft ze vaak de beste positie voor een mol en niks bijgedragen aan de pot.

Na bepaalde fragmenten nog eens beter bekeken te hebben vind ik Anne-Marie echter ook steeds verdachter: Zij neemt ook vaak sleutelposities in en haar behulpzaamheid is toch niet zo effectief (of ze weet, dat de opdracht al mislukt is of die op een onopvallende manier kan verzieken).
Maar ze deed goed mee tijden de boot opdracht en schreeuwde nee toen Tim en William de toren in wouden.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 16:33:20 #89
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_107069537
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Maar ze deed goed mee tijden de boot opdracht en schreeuwde nee toen Tim en William de toren in wouden.
Wat ik al eerder ergens vermeld heb, is die pim-pam-pet-opdracht een uitgesproken kans voor de mol om goed je best te doen aangezien je voor ieder woord maar 50¤ verdient.

Bij die toren, kon ze niks anders doen, dan William/Tim te weerhouden omdat Frits er ook bij stond en het te verdacht zou zijn als ze niets zou zeggen. De opdracht was eigenlijk al vrijwel gelukt.

Wat Liesbeth betreft: Zij mocht de groepen uitkiezen voor de opdracht en kiest voor Marit en Maarten, is de eerste bij het envelop/joker-spel, is voorop bij het trappenspel. Veder is ze de eerste kandidaat in de leader. Dat "eerste" komt wel vaak bij haar terug. Dus ehh..

Wat een schijtprogramma is het ook :(
  zaterdag 21 januari 2012 @ 16:35:29 #90
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107069605
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef edcetera het volgende:

[..]

Wat ik al eerder ergens vermeld heb, is die pim-pam-pet-opdracht een uitgesproken kans voor de mol om goed je best te doen aangezien je voor ieder woord maar 50¤ verdient.

Bij die toren, kon ze niks anders doen, dan William/Tim te weerhouden omdat Frits er ook bij stond en het te verdacht zou zijn als ze niets zou zeggen. De opdracht was eigenlijk al vrijwel gelukt.

Wat Liesbeth betreft: Zij mocht de groepen uitkiezen voor de opdracht en kiest voor Marit en Maarten, is de eerste bij het envelop/joker-spel, is voorop bij het trappenspel. Dat "eerste" komt wel vaak bij haar terug. Dus ehh..

Wat een schijtprogramma is het ook :(
Moet je juist van genieten man. :P
  zaterdag 21 januari 2012 @ 16:36:48 #91
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107069638
Als Liesbeth niet de mol is is ze de beste niet-mol. :P
  zaterdag 21 januari 2012 @ 16:38:02 #92
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_107069666
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 16:35 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Moet je juist van genieten man. :P
Jazeker, maar het houdt je teveel bezig. Zat er zelfs gisteren in bed over na te denken ;(
  One tough cookie zaterdag 21 januari 2012 @ 16:38:57 #93
169210 liesje1979
  zaterdag 21 januari 2012 @ 16:39:19 #94
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107069700
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 16:38 schreef edcetera het volgende:

[..]

Jazeker, maar het houdt je teveel bezig. Zat er zelfs gisteren in bed over na te denken ;(
Heb ik altijd na de aflevering. :')
pi_107070785
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 14:35 schreef Nostalgist het volgende:

[ afbeelding ]

Is dit niet gewoon Maarten?
Koel en donker bewaren
  zaterdag 21 januari 2012 @ 17:31:34 #96
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107071097
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Is dit niet gewoon Maarten?
Nee, Dio.

Of je leest het topic even door...
pi_107073850
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:31 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Nee, Dio.
[ afbeelding ]
Of je leest het topic even door...
Sorry....
Koel en donker bewaren
  zaterdag 21 januari 2012 @ 19:48:32 #98
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107074681
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:21 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Sorry....
Volgende week geen wie is de mol voor jou.
  zondag 22 januari 2012 @ 15:02:10 #99
302853 themole
graaft totaal door.
pi_107097646
quote:
Er zit iets opvallends in de openingsteksten van Art: hij eindigt steevast met 'de mol'. Ter vergelijking: bij Pieter Jan was dit niet altijd zo.

Aflevering 1: “...Het geld gaat uiteindelijk naar degene die het antwoord weet op die ene vraag: wie is de mol?
Aflevering 2: "...Tot groot genoegen van de mol.
Aflevering 3: “...Er is er maar één die tevreden kan zijn: de mol”.

Direct daarna volgt het mollogo - en Liesbeth. Zij is de eerste in de leader. Kondigt Art hier elke week de mol aan?
bron

Het valt idd wel heel erg op als je er op gaat letten. :)
Niet altijd serieus
pi_107104454
Zojuist de aflevering 3 vanaf usenet bekeken, deze foto? komt die iemand bekend voor?
In een flits op het einde van aflevering 3:

Even een screencap gemaakt:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')