Wat? Zullen we eerst eens kijken wie er in aflevering 2 afvalt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:38 schreef TLC het volgende:
De afvaller van aflevering 3 doet nog even mee aan een oud Hollands spelletje in Reykjavik en schijnbaar helpen zijn / haar jokers niet meer
Staat op de site van WIDMquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Zullen we eerst eens kijken wie er in aflevering 2 afvalt?.
Er is ergens een linkje te vinden naar Aflevering 3, daar staat deze beschrijving onder. Waar ik het linkje heb gevonden weet ik niet meer. Volgens mij op het forum van www.wieisdemol.comquote:
klopt, maar lijkt me echt te obvious op Hadewych wijzen... wel vreemd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:57 schreef Zocalo het volgende:
nou, kom maar op.
Mij viel op dat de titel 'in de Min' was, met hoofdletter dus.
Zou niet echt een leuke hint zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:13 schreef Ireth het volgende:
Een reactie op het dagboek van afl. 2 van De Mol
4263 slaat op maarten denk ik. ik las op zijn web site dit
De 4: Na vier chemokuren en een
stamceltransplantatie werd hij genezen verklaard
de 2 en de 6: Hij verbleef een half
jaar in het ziekenhuis en onderging twee jaar lang een behandeling
de 3: in maart kreeg hij te horen dat hij ziek was
quote:We moesten ons verzamelen bij het oude vliegtuig, maar ik heb eens even goed om me heen gekeken
En wat doet Maarten op 5:00 in de eerste aflevering.
bron
Mooie theorie, maar is het niet iets te luguber en te beladen om daar een theorie omheen te verzinnen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:13 schreef Ireth het volgende:
Een reactie op het dagboek van afl. 2 van De Mol
4263 slaat op maarten denk ik. ik las op zijn web site dit
De 4: Na vier chemokuren en een
stamceltransplantatie werd hij genezen verklaard
de 2 en de 6: Hij verbleef een half
jaar in het ziekenhuis en onderging twee jaar lang een behandeling
de 3: in maart kreeg hij te horen dat hij ziek was
Mjah, ik kopieer het ook maar naar hieroquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mooie theorie, maar is het niet iets te luguber en te beladen om daar een theorie omheen te verzinnen?
Daarnaast verdenkt niemand hem nu meer door deze actie. Ze zijn veel te euphorisch doordat ze uberhaupt geld hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef Zocalo het volgende:
Overigens zegt het niet zo veel dat Maarten geld heeft binnen gehaald. Zeggen dat ze het wel zouden halen had te opvallend geweest in zijn positie.
Voor iemand die zo berekenend speelt (de kans is imho veel groter dat ze het niet halen dan wel) in de situatie dat de groep alles al verkloot had, had hij het niet kunnen maken om in die positie te mollen.
Camerateam?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef themole het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je in de linkerhoek van Maarten zijn zonnebril iets wits. Dakota?
Het is een wit oppervlak, hoe kan een camerateam een wit vlak zijn.quote:
Dat zou kunnen, maar ik zit momenteel een beetje te switchen van tunnels.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Zo'n reflectiebord misschien waarmee cameramensen werken?
Slechts een getal dat vaak voor komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:29 schreef MrManiak het volgende:
Weinig theorieen hier...
Kan iemand mij de 15-theorie uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |