Amen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:08 schreef penny-wise het volgende:
Kan er maar 1 zijn.
[ afbeelding ]
Ja idd, die ook!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:08 schreef penny-wise het volgende:
Kan er maar 1 zijn.
[ afbeelding ]
Zet er ook even bij wat voor auto het is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik altijd een tijdloos model gevonden. Ik vind ze nog steeds mooi
=edit=
Ow verrek, dat is mijn eigen auto geweest
Ik dacht al die lijkt heel veel op die wat ik destijds had, maar nu zie ik dat die foto vanuit mijn ouderlijk huis genomen is![]()
Het is een Mazda 626 2.5L V6 24v Xerxesquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:16 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Zet er ook even bij wat voor auto het is.
Die drinkt wel wat litertjes weg..quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is een Mazda 626 2.5L V6 24v Xerxes
Eigenlijk vind ik het een grijze muis auto. Hij is niet lelijk, maar ook weer niet heel mooi.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
Je ziet veel autos rijden maar eigenlijk is dit model voor mij wat 13 jaar gelden en nu een mooi model blijft.
[ afbeelding ]
Wat is jou meest tijdloze model auto?
Ik zag laatst zijn luxe broertje rijden. De Xedos, nog steeds mooie auto'squote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik altijd een tijdloos model gevonden. Ik vind ze nog steeds mooi
=edit=
Ow verrek, dat is mijn eigen auto geweest
Ik dacht al die lijkt heel veel op die wat ik destijds had, maar nu zie ik dat die foto vanuit mijn ouderlijk huis genomen is![]()
Die wilde ik laatst nog kopen, maar die was net weg die ik wilde hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik zag laatst zijn luxe broertje rijden. De Xedos, nog steeds mooie auto's
Die zag ik vanmorgen nog langs de weg staan, met de motorkap open, stoom uit de voorkant een oliespoor erachterquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Die wilde ik laatst nog kopen, maar die was net weg die ik wilde hebben
Daarna heb ik een Lybra gekocht, 2 liter 5 pitter
Ik was het niet; ik stond pas om half 1 op vandaagquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
Die zag ik vanmorgen nog langs de weg staan, met de motorkap open, stoom uit de voorkant een oliespoor erachter
Ik had al zo'n vermoeden, hij had namelijk een Duits kentekenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was het niet; ik stond pas om half 1 op vandaag
hoe tijdloos ie is?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
Je ziet veel autos rijden maar eigenlijk is dit model voor mij wat 13 jaar gelden en nu een mooi model blijft.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')
Tijdloos, als in auto's die door de jaren heen nog steeds 'kunnen'. 'Door de jaren heen' is waar een 156 het laat afwetenquote:
Qua design is het zeker geen lelijke auto. Weet niet precies wat je bedoelt met 'kunnen'.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:46 schreef error_404 het volgende:
[..]
Tijdloos, als in auto's die door de jaren heen nog steeds 'kunnen'. 'Door de jaren heen' is waar een 156 het laat afweten
Is wat jij zei over "fiat pinda (penis)" de mop van 2012 of mijn post?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:10 schreef allesbeterweter het volgende:
Fiat pinda (penis) hahahahahhhaa dit is de mop van 2012!!!!
13 jaar geleden zijn ze nou net gestopt met het maken van mooie autos, allemaal van die windtunnel modellenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Had je hier in 2002 ook al geen topic over?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
13 jaar geleden zijn ze nou net gestopt met het maken van mooie autos, allemaal van die windtunnel modellen
Vraag aan een kind om een auto te tekenen, dan tekenen ze dit
[ afbeelding ]
Tijdloos
zou goed kunnenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:46 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Had je hier in 2002 ook al geen topic over?
Moet daar geen je weet wel wat kar achter?quote:
een ontlastingskar !!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Moet daar geen je weet wel wat kar achter?
quote:
Over welke heb je het nu?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:34 schreef zuipuzuipu het volgende:
Mooi modelleke, goeie voorbumpers, mooie vormen, lekkere koplampe
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |