Full moon ben ik nog geweest, maar die zou ik je niet aanraden, zit daar vol met dieven en drugsdealers/junks... Tent van mijn vrienden is helemaal leeggejat, probeerde ze mijn portemonnee te jatten en iedereen probeert je constant drugs aan te smerenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup, Full Moon en Indian Spirit bv bij onze Oosterburen.
Ja daarom pakken wij altijd een hotel in de buurt.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Full moon ben ik nog geweest, maar die zou ik je niet aanraden, zit daar vol met dieven en drugsdealers/junks... Tent van mijn vrienden is helemaal leeggejat, probeerde ze mijn portemonnee te jatten en iedereen probeert je constant drugs aan te smeren
Ach, je moet er iets voor over hebben. Een hoofddoekje op en Iran is een geweldige land.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Leuk sprookje
Dat hij getrouwd is, is niet echt het punt maar dat hij in Iran woont....
Dat klinkt best als een goed idee eigenlijk! Het festival zelf was heel vet en cheap. Dan kan je best wat geld overhouden voor een paar nachtjes hotel.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja daarom pakken wij altijd een hotel in de buurt.
Laat staan een hoofddoekje, moet helemaal bedekt.. aan de andere kant mag ook alles weer uit bij hem in de kamerquote:Op maandag 23 januari 2012 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, je moet er iets voor over hebben. Een hoofddoekje op en Iran is een geweldige land.
Ja en die festivals gaan vaak 24 uur door dus lig je te trillen van de bas in je tentje...quote:Op maandag 23 januari 2012 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat klinkt best als een goed idee eigenlijk! Het festival zelf was heel vet en cheap. Dan kan je best wat geld overhouden voor een paar nachtjes hotel.
Ok.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:48 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Laat staan een hoofddoekje, moet helemaal bedekt.. aan de andere kant mag ook alles weer uit bij hem in de kamer
Ja klopt, ik werd helemaal gek van de constante muziek.. Na 3 dagen trokken we door richting Berlijn maar we wouden eerst een week blijvenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja en die festivals gaan vaak 24 uur door dus lig je te trillen van de bas in je tentje...
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja klopt, ik werd helemaal gek van de constante muziek.. Na 3 dagen trokken we door richting Berlijn maar we wouden eerst een week blijven
Bovendien hebben die schooiers daar al mijn ondergoed gejat en liep ik dagen te zweten in mijn zwembroek
Dat is Kapitein Met De Kennis Van Nu.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer? Captain Obvious?
Captain hindsight van south park, die komt na een ramp altijd vertellen wat ze zouden moeten hebben gedaanquote:Op maandag 23 januari 2012 23:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer? Captain Obvious?
Hahahah ow ja Hindsight....quote:Op maandag 23 januari 2012 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Captain hindsight van south park, die komt na een ramp altijd vertellen wat ze zouden moeten hebben gedaan
Hier ben ik het wel mee eens, ze nodigen telkens iemand uit waar het politiek niet goed mee gaat en die moet zich dan een kwartier lang gaan lopen verantwoorden. Of door blijven hameren over een politieke misser zoals Cor Bosman laatst. Dat een tegen allen is een beetje irritant en laat weinig ruimte over voor de andere kant van de munt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:00 schreef pberends het volgende:
Wat een triestheid van P&W. Elke keer als er een politicus zit die het slecht doet in de peilingen, moet hij of zij zich 90% van de tijd verantwoorden waarom het zo slecht gaat met de peilingen. Slechts 10% gaat over de werkelijke politieke inhoud.P&W
.
Nou ja, dat incident van Cor Bosman was ook de reden waarom hij in P&W zat. Cohen komt om te praten over de koers en de inhoud van de PvdA en het kabinet, maar P&W lopen constant over slechte peilingen te mekkeren. Je kunt er wel 2 keer naar vragen, maar niet 100.000 keer en het hele interview verzieken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, ze nodigen telkens iemand uit waar het politiek niet goed mee gaat en die moet zich dan een kwartier lang gaan lopen verantwoorden. Of door blijven hameren over een politieke misser zoals Cor Bosman laatst. Dat een tegen allen is een beetje irritant en laat weinig ruimte over voor de andere kant van de munt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |