Jij hebt echt een half jaar onder een steen geleefd hè?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
OMG hans weer terug aan tafel? Dat kan weer leuke 'botsingen' opleveren
Das al wel een tijdjequote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
OMG hans weer terug aan tafel? Dat kan weer leuke 'botsingen' opleveren
Gevoel van vrijheidquote:
Ben druk bezig met afstuderen dus volg het nieuws niet zo ergquote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt een half jaar onder een steen geleefd hè?
Super mooi aangekleed en heerlijke vibe. Wij hebben een paar soort gelijke in Europa waarvan BOOM! in Portugal de mooiste is qua aankleding, zeer psychedelisch! En maar eens in de 2 jaar!quote:
Constant twitter en facebook noemen op TV om modern over te komen in het algemeen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Patsen met het aantal facebookvrienden van zijn vrouw.
Amsterdam was ook aanwezig in 2010 met een enorme tent in de vorm van een UFO!quote:Op maandag 23 januari 2012 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Super mooi aangekleed en heerlijke vibe. Wij hebben een paar soort gelijke in Europa waarvan BOOM! in Portugal de mooiste is qua aankleding, zeer psychedelisch! En maar eens in de 2 jaar!
http://boomfestival.org/boom2012/
[ afbeelding ]
Ziet er wel vet uit ja..quote:Op maandag 23 januari 2012 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Super mooi aangekleed en heerlijke vibe. Wij hebben een paar soort gelijke in Europa waarvan BOOM! in Portugal de mooiste is qua aankleding, zeer psychedelisch! En maar eens in de 2 jaar!
http://boomfestival.org/boom2012/
[ afbeelding ]
Is echt een aanrader mocht je zin en tijd hebben. Raad wel aan om een hotel in Castello Branco te boeken want overdag zweet je op het terrein de pan uit! Vaak +35 graden, windstil en nergens schaduw!quote:
Yup, Full Moon en Indian Spirit bv bij onze Oosterburen. Ow en Antaris natuurlijk op dat oude Russische vliegveld in voormalig Oost Duitsland.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zijn veel kleine goa festivals in europa die een gigantische psychedelische aankleding hebben hoor!!
Full moon ben ik nog geweest, maar die zou ik je niet aanraden, zit daar vol met dieven en drugsdealers/junks... Tent van mijn vrienden is helemaal leeggejat, probeerde ze mijn portemonnee te jatten en iedereen probeert je constant drugs aan te smerenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup, Full Moon en Indian Spirit bv bij onze Oosterburen.
Ja daarom pakken wij altijd een hotel in de buurt.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Full moon ben ik nog geweest, maar die zou ik je niet aanraden, zit daar vol met dieven en drugsdealers/junks... Tent van mijn vrienden is helemaal leeggejat, probeerde ze mijn portemonnee te jatten en iedereen probeert je constant drugs aan te smeren
Ach, je moet er iets voor over hebben. Een hoofddoekje op en Iran is een geweldige land.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Leuk sprookje
Dat hij getrouwd is, is niet echt het punt maar dat hij in Iran woont....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |