noem je eigen op mooi....quote:
is dat een flavorwave of zo een frituur ding zonder vet?quote:
een combi volgens mijquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is dat een flavorwave of zo een frituur ding zonder vet?
Ik zie haar voor het eerst.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:22 schreef Frag_adder het volgende:
meisjes het prinsessensyndroom aanpraten
Leuk toch, boksenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:22 schreef tong80 het volgende:
'Dokter ik wil afvallen.'
'Al aan boksen gedacht Herman ?'
Dat heb ik gemist in mijn leven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:22 schreef Frag_adder het volgende:
meisjes het prinsessensyndroom aanpraten
quote:
je bent er vast een beter mens door geworden! :quote:
van tokkie naar manquote:
Gezakt voor de inburgeringscursusquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:24 schreef Klaploper het volgende:
jezus ik denken allemaal vliegen daar un hun huis maar gewoon allemaal vlekken op mijn tv zijn
En Rose!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, in het begin zag hij eruit als Onslow (uit de Engelse comedy)
patatquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:27 schreef roos85 het volgende:
Voor de OP (let vooral op de tekst in het hartje)
[ afbeelding ]
6 kilo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:27 schreef snoopy het volgende:
Hoeveel is ze nou afgevallen? Dat miste ik even
Die gaat natuurlijk meequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef tong80 het volgende:
Ze gaan drie dagen naar de Efteling.
Lekker gezond eten.
Ja want de patat in de Efteling wordt ook gebakken met de actifry.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef tong80 het volgende:
Ze gaan drie dagen naar de Efteling.
Lekker gezond eten.
Soms wil ik ook Vincent Bijlo zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:29 schreef computergirl het volgende:
Volgende week geen moeder met overgewicht zo te zien
hijs wel duur iigquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja want de patat in de Efteling wordt ook gebakken met de actifry.
In de OP!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:27 schreef roos85 het volgende:
[ afbeelding ]
Efteling ligt in Kaatsheuvel. Brabant.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja want de patat in de Efteling wordt ook gebakken met de actifry.
Ja lijkt me ook wel vet eigenlijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Viel jullie ook op hoe echt extreem blij die bokster keek toe zij even mocht huppen op die kangeroe laarsjes?
Het is alleen minder belastend voor gewrichten en pezen etc. Bekend issue bij beginnende (te zware) sportersquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar zou je daar nou echt meer mee verbranden dan gewoon rennen? Die veren doen ook al wat werk voor je.
TOT 50% minder vet. Dus kan ook 0% minder vet zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:27 schreef roos85 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarmee had ze de klas niet onder controle?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ha, die Danny.... 3,9 kg aftrekken voor kleding en laarzen om de psychologische grens van 100 te halen
Geweldig, die man... hij zou alle obesitas-gerelateerde programma's moeten doen![]()
Die juf faalt wel driedubbel keihard dat ze d'r klas niet onder controle heeft... ik zou me de ogen uit de kop schamen.
25 kilo aangekomen in 1 jaar toch?! Nog triester.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:56 schreef Karina het volgende:
Ik zag gisteren een voorstukje, 25 kilo te zwaar
Misschien door medicatie?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
25 kilo aangekomen in 1 jaar toch?! Nog triester.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:44 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
TOT 50% minder vet. Dus kan ook 0% minder vet zijn.
Vast en zekerquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:51 schreef Frag_adder het volgende:
zo straks maar weer eens kijken of ze weer die hippe spring dingen krijgen
Zolang de sponsor maar laptquote:
Ik heb ze wel eens gekocht, niet echt bijzonder, dan liever braeburnquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zolang de sponsor maar lapt
Die appels heb ik nog nooit geprobeert, een beetje te duus... 1,50 voor een kilo, dan koop ik wel Elstar appels.
dan moet je dus echt tering veel eten om zoveel in 1 jaar aan te komenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:33 schreef Frag_adder het volgende:
hoe kom je in een jaar 25 kilo aan? WTF eet je dan ineens?
Heel veel, vooral heel veelquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:33 schreef Frag_adder het volgende:
25 kilo per jaar = een halve kilo per week = 350 calorieën per dag = 100 gram suikergoed per dagquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:33 schreef Frag_adder het volgende:
10 jaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:35 schreef Frag_adder het volgende:
hoe oud is hij eigenlijk? en waarom heeft hij een oorbel
Dat kan heel makkelijk hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
dan moet je dus echt tering veel eten om zoveel in 1 jaar aan te komen
10 jaar en hij is homoquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:35 schreef Frag_adder het volgende:
hoe oud is hij eigenlijk? en waarom heeft hij een oorbel
niet elke calorie die je extra eet komt er meteen blijvend aanquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
25 kilo per jaar = een halve kilo per week = 350 calorieën per dag = 100 gram suikergoed per dag
Als ik maar een klein beetje snoep kom ik al aan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
niet elke calorie die je extra eet komt er meteen blijvend aanals je meer eet moet je ook meer blijven eten om op gewicht te blijven
Strafkampquote:
als ze willen snoepen komen ze er toch aan...quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:39 schreef Mandamo het volgende:
Geen troep in huis halen, doos Zo simpel is het.
en gewoon zorgen dat je kooktquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
bah, wat een verwend opgeblazen pestkind
met zn: ik wil wat lekkers!
en moeder is dom met dr: ik weet niet wat ik er aan moet doen.
wat dacht je van geen patat meer bakken en wat minder troostvoer?
klopt, en bij de hoeveelheid die je maakt gewoon goed op de porties letten!quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Sla is simpel klaar te maken. Met een tartaartje.
idd. kan ook in de actifryquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Sla is simpel klaar te maken. Met een tartaartje.
Ach, ik at vroeger ook geen groente. Maar ik was dan ook graatmagerquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:40 schreef Pannenkoeken het volgende:
Er is geen groente die gemakkelijk klaar te maken is...
Het tartaartje dan he? De sla denk ik niet. Alhoewel, dat ding is zooo geweldig, kan vast ook sla in.quote:
Gewoon alles tegelijk erin.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Het tartaartje dan he? De sla denk ik niet. Alhoewel, dat ding is zooo geweldig, kan vast ook sla in.
heb jij zo'n ding?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alle kan in de Actifry...mijn frikandellen liggen er nu ook in te pruttelen.
Echt hè?!quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
Ze verstopt het, wat dacht je van niet kopen?
Beetje evilquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:42 schreef Day het volgende:
Gewoon een verwend jong. Je ziet het al aan z'n verontwaardige kop.
ja maar je krijgt wel echt zin in van alles en nog wat!quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
Elke week krijg ik weer trek als ik die tafel met voer zie. Kan ik wel een paar weken mee doen
mooi hoe alles dan toch op zijn plek valt en alle vooroordelen toch uit komenquote:
Deze tafel vind ik er niet zo lekker uitzien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
Elke week krijg ik weer trek als ik die tafel met voer zie. Kan ik wel een paar weken mee doen
Ja vreselijk dit programma.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja maar je krijgt wel echt zin in van alles en nog wat!
Ik moet ook een beetje aan Joran v.d. Sloot denken als ik hem zie.quote:
Het is net zo een buffet bij vd Valk, van alles door elkaar op je bord gooien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja maar je krijgt wel echt zin in van alles en nog wat!
normaal zou ik van zo veel eten afknappen maar bij dit programma gewoon nietquote:
Ik heb al bijna een hele zak chips naar binnen zitten werkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
Was zwanger toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:44 schreef -Willempie- het volgende:
Wel een beetje hypocriet dat Nicolette dit programma presenteert, zij is de laatste tijd ook erg veel aangekomen.
Ik wil patat/friet zien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
dr liggen best lekkere dingen bij anders
ik zag bruine broodjes en eitjes
Ik ben zo iemand die het gewoon niet koopt, als het er ligt moet het op, net als wijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een hele zak chips naar binnen zitten werken
haha ik een halve bus pringlesquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een hele zak chips naar binnen zitten werken
Hier gaan de zakken chips soms zelfs over datum.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die het gewoon niet koopt, als het er ligt moet het op, net als wijn
boterkoek hierquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
haha ik een halve bus pringles
maar goed, zij doen dat elke dag. ik een keer in de week.
Echt?! Dat kreeg ik niet eens mee. Dan zou zij juist beter moeten weten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:42 schreef Aspergermeisje het volgende:
Nu komt de aap uit de mouw: maagband!
Alsof die binnen 20 jaar vergaanquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier gaan de zakken chips soms zelfs over datum.
Oe lekker, koop ik ook weleens (geen idee hoe je dat zelf moet maken, ik heb niet eens bakvormen).quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
boterkoek hierwel zelfgebakken
dat moet ik ook eens gaan doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die het gewoon niet koopt, als het er ligt moet het op, net als wijn
Ik ben sowieso niet zo een snoeper, dat scheelt. Een doos bonbons zal ik nooit kopen, vind ik helemaal niet lekker.quote:
Ik heb andere slechte gewoontes, roken bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:49 schreef Frag_adder het volgende:
hmmm dit programma wordt wel met reden gekekenkan hier uberhaupt iemand maat houden?
Ja, ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:49 schreef Frag_adder het volgende:
hmmm dit programma wordt wel met reden gekekenkan hier uberhaupt iemand maat houden?
Wat heeft dansen hiermee te makenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:49 schreef Frag_adder het volgende:
Schijnt wel goed voor de lijn te zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb andere slechte gewoontes, roken bijvoorbeeld
Of gewoon helemaal geen chips, Sietze snaait buiten huis ook genoeg...quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:52 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik begrijp niet dat de moeder hem niet tegen denkt te kunnen houden omdat ze een maagband heeft. Juist met die ervaring moet ze max 1 zak chips per week in huis halen.
ik ook niet echt, maar als ik iets lekkers in huis heb, is het zo opquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo een snoeper, dat scheelt. Een doos bonbons zal ik nooit kopen, vind ik helemaal niet lekker.
Nul zakkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:52 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik begrijp niet dat de moeder hem niet tegen denkt te kunnen houden omdat ze een maagband heeft. Juist met die ervaring moet ze max 1 zak chips per week in huis halen.
je bent net even snel naar de friettent/snackbar geweest?quote:
Nee, hij at net patat/friet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je bent net even snel naar de friettent/snackbar geweest?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:55 schreef Buitendam het volgende:
80 kilo. Nieuw RTL format; help, mijn moeder vermoordt me.
hij weegt gewoon meer dan ik, en ik ben 1.85...quote:
Ik wel. Maar vooral in de zomervakantie komen er kilo's bij omdat ik dan niet zoveel meer sport maar wel even grote porties blijf eten.quote:
Nog altijd een gemis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
helaas is De C-O-C-K er niet meer
ze heeft zelf vast wel ervaring met niet afvallen terwijl ze dik wasquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:57 schreef Arnold_fan het volgende:
32 kilo overgewicht, maar zijn moeder vindt 8 kilo in een paar maanden erg pittig......
Leuk zo'n instelling, daar zal hij flink steun aan hebben.
zonder overdramatisering is het niet leuk man!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:00 schreef Buitendam het volgende:
Maar wat ik niet begrijp is dat ze doen alsof ze van Sietze binnen 3 maanden een kernfysicus moeten maken.
Hoe moeilijk kan het nou zijn om al die zooi niet te kopen, water te drinken en te bewegen? Of hij afvalt is een tweede, maar gewoon een plan opzetten; dat is toch binnen een uur gedaan?
Omdat dat zielig is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:00 schreef Buitendam het volgende:
Maar wat ik niet begrijp is dat ze doen alsof ze van Sietze binnen 3 maanden een kernfysicus moeten maken.
Hoe moeilijk kan het nou zijn om al die zooi niet te kopen, water te drinken en te bewegen? Of hij afvalt is een tweede, maar gewoon een plan opzetten; dat is toch binnen een uur gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Maar die kids hebben geen Kangroo Jumpsquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:00 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik snap eigenlijk niet hoe zo'n jongen af gaat vallen door 2*30 mins bewegen per dag. Dit wordt geadviseerd aan gezonde kinderen met een gezond gewicht.
Ik word op school niet voor niets doodgegooid met gedragscounseling. Er zijn wel honderden barrières te verzinnen waarom het niet lukt. Wij zien dat als onzin, maar voor hen blijft dat moeilijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:00 schreef Buitendam het volgende:
2*30 minuten = 500 calorieën...dat helpt zeker.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:00 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik snap eigenlijk niet hoe zo'n jongen af gaat vallen door 2*30 mins bewegen per dag. Dit wordt geadviseerd aan gezonde kinderen met een gezond gewicht.
Nee, dat is het hele eieren eten. Ik moet gewoon worden vermaakt door een dik, zwetend kind met een grote bek wat kanker krijgt als ie niet vlug afvalt...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zonder overdramatisering is het niet leuk man!
In combinatie met een juiste caloriën inname die past bij een gezond gewicht val je dan zeker wel af. Meer sporten zal het een en ander uiteraard wel versnellen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:00 schreef Pannenkoeken het volgende:
Het is ook fruit frietquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:04 schreef Frag_adder het volgende:
ziet er harststikke leuk uit>? Nee het ziet er uit als friet!
Ik ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik krijg altijd honger nadat ik een appel heb gegeten.
Ik ook, eet dan liever een peer of een sinaasappelquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik krijg altijd honger nadat ik een appel heb gegeten.
maar dan stimuleer je toch nog steeds het idee dat je friet wilt eten? of is het juist andersom in dit gevalquote:
Zal wel een positieve stimulans zijn ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar dan stimuleer je toch nog steeds het idee dat je friet wilt eten? of is het juist andersom in dit geval
En die kwark maakt het af, dat is net mayo dan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar dan stimuleer je toch nog steeds het idee dat je friet wilt eten? of is het juist andersom in dit geval
daaromquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
En die kwark maakt het af, dat is net mayo dan.
Buikomvang meten is daarom een veel betere indicator.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:05 schreef Frag_adder het volgende:
4 kilo, gewoon de eerste weging jezelf helemaal vol proppen en drinken en dan voor deze weging naar het toilet
Mijn moeder maakte weleens schorseneren, dat ziet er ook uit als patat, maar vies dat het wasquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
daarommaar ja als het niet op patat/friet lijkt eten ze het zeker niet
Als zij het niet koopt wordt het voor hem een stuk lastiger.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:07 schreef roos85 het volgende:
Gek he, dat een kind stiekem gaat snoepen... je kan niet eens met alles stoppen
Sporten kent nog veel meer voordelen en is zeker wel nodig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:07 schreef tong80 het volgende:
Weten ze wel hoeveel suiker er in een appel zit ?
Laat zo'n jind gezond eten hoeft ie niet eens te sporten om af te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |