Is natuurlijk moeilijk te zeggen, sowieso heb je bij clen al snel last van bijwerkingen die je direct merkt, maar onschadelijk zijn, dus dat zegt opzich niks. Andere bijwerkingen is natuurlijk moeilijker 'n vinger op te leggen, zelf geloof ik wel dat bij goed gebruik het goed te doen is, al ben ik zelf geen voorstander van clen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar even inhoudelijk dan (vraag aan jou of Diabox): zijn die adrenerge bijwerkingen van clen significant? Of kan er met een goede dosering met weinig kwaad gebruikt worden?
Ik denk dat het de boodschap was dat je je tijd niet verdoet. Figuurlijke betekenis, metaforen; zegt dat je wat ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ironisch, want bij deze sport moet je juist slapen.
Dat snap ik wel ja. Niet zo happen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat het de boodschap was dat je je tijd niet verdoet. Figuurlijke betekenis, metaforen; zegt dat je wat ?
Ben je ongesteld ofzo? Ik zie je alleen maar bitchen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat het de boodschap was dat je je tijd niet verdoet. Figuurlijke betekenis, metaforen; zegt dat je wat ?
Ja man, chronisch.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef fathank het volgende:
Ben je ongesteld ofzo? Ik zie je alleen maar bitchen.
Ik heb in deze reeks alleen nog maar gebitch gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo? Ik zie je alleen maar bitchen.
Valt wel mee volgens mij. Sommige bitchen alleen maar zonder wat toe te voegen. Maarja dat hou je altijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb in deze reeks alleen nog maar gebitch gezien.Is onderdeel van de sport, ga het zelf ook leren.
Dagboekposts alleen als ze van Panzermaus komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:17 schreef Weissman het volgende:
Sommige mensen lezen waarschijnlijk liever dagboekposts of verhalen over hun dinnetjes die ze te groot vinden worden
homoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:20 schreef 16meter het volgende:
Noxipro achter de kiezen... even in laten werken en dan richting gym. GET THE FUCK AT ME, ECTO'S!!!111
/dagboek
/panzermode
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:20 schreef 16meter het volgende:
Noxipro achter de kiezen... even in laten werken en dan richting gym. GET THE FUCK AT ME, ECTO'S!!!111
/dagboek
/panzermode
Sowieso; Diaboxquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:40 schreef 16meter het volgende:
Nee man, die football knakker is groter denk ik. In ieder geval sterker.
En Mr. J dwarft iedereen qua massa.
fixedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:49 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Sowieso; DiaboxMr. J.
mister_popcorn
ZetaOS
Demon_Hunter
Bij een eca stack is het zo uitgewerkt, bij clen als je niet lkkr voelt Zit je er nog lang mee opgescheept.Ga voor ECA of beter helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:18 schreef Diabox het volgende:
[..]
Is natuurlijk moeilijk te zeggen, sowieso heb je bij clen al snel last van bijwerkingen die je direct merkt, maar onschadelijk zijn, dus dat zegt opzich niks. Andere bijwerkingen is natuurlijk moeilijker 'n vinger op te leggen, zelf geloof ik wel dat bij goed gebruik het goed te doen is, al ben ik zelf geen voorstander van clen...
Haten op de dagboekposts van Panzerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:17 schreef Weissman het volgende:
Sommige mensen lezen waarschijnlijk liever dagboekposts of verhalen over hun dinnetjes die ze te groot vinden worden
Valt wel mee, heb 'n tijd lang niet getraind en nu maanden lang eigenlijk af en toe.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:36 schreef Panzermaus het volgende:
Okay genoeg gescientist hier, Diabox ga voor de verandering wat nuttigs doen en post nog eens zo'n massive rugfoto + stats ofzo. Volgens mij ben jij op Demon_Hunter na het grootste beest hier. (maar dat is ook niet zo gek met zijn lengte)
No nuthug no homo. =$
[..]
homo
Sowieso Diaboxquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Valt wel mee, heb 'n tijd lang niet getraind en nu maanden lang eigenlijk af en toe.
laatste jaren door zo droog mogelijk, maar ben veel spiermassa verloren toen ik mijn hand brak geen BB training kon volgen de op cardio na.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:13 schreef 16meter het volgende:
Zeta, sta jij nou het hele jaar zo een beetje shredded of heb je ook gewoon flinke bulkperiodes?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
laatste jaren door zo droog mogelijk, maar ben veel spiermassa verloren toen ik mijn hand brak geen BB training kon volgen de op cardio na.
Die verloren massa wilde ik wel terug, duzzzzz bulk in.
Zit ik sinds Sept. dik in de bulk, denk dat ik nu 16% fatzig ben, maar dat is geen probleem, eind maart de cut in.
Trek, honger laat mij alleen maar harder trainen. Ik merk wanneer ik de cut in ga ik gewoon zware compound oefeningen moet doen om massa dan vast te houden.
Basic bulk whey van xxl does the trick voor mij. Prima te nassen. Heb alleen ervaring met de vanille smaak.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:49 schreef obsama het volgende:
Kan iemand mij een een goede eiwit whey aanbevelen ? Wil het graag gebruiken bovenop mijn huidige dieet. Eerst om te proberen en mocht het me bevallen er in te integreren. Heb gekeken in het OP en op diverse websites maar heb niet echt een antwoord kunnen vinden (behalve de standaard verkooppraatjes). Plus ben nogal benieuwd wat jullie gebruiken.
trouwens:
Sta ik dan met mijn 60kg, heel zielig weet ik. Maar je moet ergens beginnen
De beta mannetjes proberen steeds de alpha's hier te outshinen man. Denken dat ze hoger in de ladder kunnen komen zonder rippetoe's helpquote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:20 schreef Jajong het volgende:
Aan het gejank in dit topic zou je denken dat iemand jullie supps heeft gespiked met oestrogeen ofzo.
De meeste mannen hier zijn beta's. En dat is precies de reden waarom ze gaan liften.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:23 schreef Zith het volgende:
[..]
De beta mannetjes proberen steeds de alpha's hier te outshinen man. Denken dat ze hoger in de ladder kunnen komen zonder rippetoe's help
Zegt de man die zelf delta is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
De meeste mannen hier zijn beta's. En dat is precies de reden waarom ze gaan liften.
Alleen jullie gebruikelijke theekransje denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
De meeste mannen hier zijn beta's. En dat is precies de reden waarom ze gaan liften.
?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 07:07 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Alleen jullie gebruikelijke theekransje denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |