Ik ben goed bekend met clen hoor, maar wat Luchtkoker zei dus...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, het punt is me niet ontgaan. Je bedoelt mijn eerste post waarin ik een vreemd causaal verband lijk te leggen, toch?
Zaak is dat er weer mieren geneukt worden. Mijn punt was dat adrenerge bijwerkingen geen pretje zijn, niet dat je elke stof met een adrenerge werking moet vermijden. Dat punt ontging jullie(?) in de eerste instantie.
Ja sorry, er ging iets fout in m'n browserquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, het punt is me niet ontgaan. Je bedoelt mijn eerste post waarin ik een vreemd causaal verband lijk te leggen, toch?
Zaak is dat er weer mieren geneukt worden. Mijn punt was dat adrenerge bijwerkingen geen pretje zijn, niet dat je elke stof met een adrenerge werking moet vermijden. Dat punt ontging jullie(?) in de eerste instantie.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
En heb je ook de moeite genomen om de bijwerkingen van clenbuterol op te zoeken?
Binding/blokkering van verschillende adrenoceptoren op verschillende plaatsen kan verschillende effecten hebben. Bij clenbuterol ziet het er niet best uit. Het leek me alleen overbodig om te noemen, omdat iedereen de bijwerkingen al had genoemd.
Maar even serieus. Bedoel je het volgende:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja sorry, er ging iets fout in m'n browserMet punt ontgaan refereerde ik naar deze post:
[..]
Begrijpen wij elkaar nu iig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar even serieus. Bedoel je het volgende:
- ik zei eerst van 'niet ouwehoeren want adrenoceptor en hart';
- Diabox gaf een vergelijking om aan te tonen dat een adrenerge werking niet altijd negatief is;
- ik reageer daarop met de uitleg waarom dat in het geval van clenbuterol wel zo is.
Wat doe ik nu fout?
Ik ben niet bekend met clen, dus als je vindt/weet dat de bijwerkingen niet significant zijn, mag je dat best zeggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:09 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik ben goed bekend met clen hoor, maar wat Luchtkoker zei dus...
Ik begreep je sarcasme meteen al hoor, mijn punt werd alleen niet begrepen omdat mijn eerste zin krom was en een causaal verband leek te weergeven.quote:
Nu, niks. Je hebt het ons punt begrepen:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar even serieus. Bedoel je het volgende:
- ik zei eerst van 'niet ouwehoeren want adrenoceptor en hart';
- Diabox gaf een vergelijking om aan te tonen dat een adrenerge werking niet altijd negatief is;
- ik reageer daarop met de uitleg waarom dat in het geval van clenbuterol wel zo is.
Wat doe ik nu fout?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik begreep je sarcasme meteen al hoor, mijn punt werd alleen niet begrepen omdat mijn eerste zin krom was en een causaal verband leek te weergeven.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:30 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
and I did a lil' research on 50 cent and he said:
"When he wasn't doing the movie, he was doing the soundtrack".
And then I said: "50, when do you sleep 50"?
"Sleep?" he says, "Sleep? Sleep is for those people who are broke! I don't sleep..."
...
"Don't go to sleep untill you succeed!"
Oh nee, integendeel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met clen, dus als je vindt/weet dat de bijwerkingen niet significant zijn, mag je dat best zeggen.
Maar even inhoudelijk dan (vraag aan jou of Diabox): zijn die adrenerge bijwerkingen van clen significant? Of kan er met een goede dosering met weinig kwaad gebruikt worden?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nu, niks. Je hebt het ons punt begrepen:
[..]
Is natuurlijk moeilijk te zeggen, sowieso heb je bij clen al snel last van bijwerkingen die je direct merkt, maar onschadelijk zijn, dus dat zegt opzich niks. Andere bijwerkingen is natuurlijk moeilijker 'n vinger op te leggen, zelf geloof ik wel dat bij goed gebruik het goed te doen is, al ben ik zelf geen voorstander van clen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar even inhoudelijk dan (vraag aan jou of Diabox): zijn die adrenerge bijwerkingen van clen significant? Of kan er met een goede dosering met weinig kwaad gebruikt worden?
Ik denk dat het de boodschap was dat je je tijd niet verdoet. Figuurlijke betekenis, metaforen; zegt dat je wat ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ironisch, want bij deze sport moet je juist slapen.
Dat snap ik wel ja. Niet zo happen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat het de boodschap was dat je je tijd niet verdoet. Figuurlijke betekenis, metaforen; zegt dat je wat ?
Ben je ongesteld ofzo? Ik zie je alleen maar bitchen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat het de boodschap was dat je je tijd niet verdoet. Figuurlijke betekenis, metaforen; zegt dat je wat ?
Ja man, chronisch.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef fathank het volgende:
Ben je ongesteld ofzo? Ik zie je alleen maar bitchen.
Ik heb in deze reeks alleen nog maar gebitch gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo? Ik zie je alleen maar bitchen.
Valt wel mee volgens mij. Sommige bitchen alleen maar zonder wat toe te voegen. Maarja dat hou je altijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb in deze reeks alleen nog maar gebitch gezien.Is onderdeel van de sport, ga het zelf ook leren.
Dagboekposts alleen als ze van Panzermaus komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:17 schreef Weissman het volgende:
Sommige mensen lezen waarschijnlijk liever dagboekposts of verhalen over hun dinnetjes die ze te groot vinden worden
homoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:20 schreef 16meter het volgende:
Noxipro achter de kiezen... even in laten werken en dan richting gym. GET THE FUCK AT ME, ECTO'S!!!111
/dagboek
/panzermode
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:20 schreef 16meter het volgende:
Noxipro achter de kiezen... even in laten werken en dan richting gym. GET THE FUCK AT ME, ECTO'S!!!111
/dagboek
/panzermode
Sowieso; Diaboxquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:40 schreef 16meter het volgende:
Nee man, die football knakker is groter denk ik. In ieder geval sterker.
En Mr. J dwarft iedereen qua massa.
fixedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:49 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Sowieso; DiaboxMr. J.
mister_popcorn
ZetaOS
Demon_Hunter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |