Free your mindquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:58 schreef slacker_nl het volgende:
Ik snap dat helemaal, neemt niet weg dat werk en studie uiteindelijk voor de knaken zorgt die het sporten mogelijk maakt.
Dan zijn we dus met pro-sporten bezig, en dat is ook werk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Free your mindStop met dat hokjes denken.
Dit.quote:
ben jij een vrouw?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.
Je kan subdoelen stellen, zodat je een streven hebt. Maar een einddoel is niet verzadigend. Wat als je hem behaalt? Wat moet je dan de rest van je leven? Dan ben je toch 'klaar'? En denk je dat je over 5 jaar tevreden bent met een doel dat je nu stelt? Doelen moet je blijven bijstellen, uitdaging moet blijven bestaan. Er valt altijd iets te verbeteren.
Als je iets wil en dat als doel stelt dan focus je je daar op zonder werk/studie/whatever te verwaarlozen. Wat weissman zegt; 'niet in hokjes denken'. Waar een wil is is een weg. Misschien wordt de weg iets langer door werk of studie, maar zolang je gefocust blijft kom je er absoluut.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:00 schreef 16meter het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als je een universitaire studie volgt + redelijk wat uren werkt, dat het dan niet altijd makkelijk is om trainen/voeding/slaap altijd volgens het boekje te doen... maar daarbuiten is het gewoon bullshit dat het allemaal niet te bolwerken valt.
Goed verwoord.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je iets wil en dat als doel stelt dan focus je je daar op zonder werk/studie/whatever te verwaarlozen. Wat weissman zegt; 'niet in hokjes denken'. Waar een wil is is een weg. Misschien wordt de weg iets langer door werk of studie, maar zolang je gefocust blijft kom je er absoluut.
tja ik vind een rugriem niks, wanneer ik deze nodig heb is het een teken dat ik beter de core moet trainen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:32 schreef slacker_nl het volgende:
Vraagje, wanneer heb je zo'n rugriem nodig? En welke zijn daarvan de betere versies? De leren of volstaat de simpele van de Perry ook?
Dit dus. Tenzij je ruim 2x bw gaat squatten en deadliften heb je een riem hoogstwaarschijnlijk niet nodig. Enkel een teken van slechte vorm en slappe core.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
tja ik vind een rugriem niks, wanneer ik deze nodig heb is het een teken dat ik beter de core moet trainen.
Kan misschien handig voor zijn top niveau maar als amateur zie ik het voordeel niet.
Dat is voor cheaters die 60 kilo curlen en bewegen alsof ze lucht staan te neuken en elk moment om kunnen vallen.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is voor cheaters die 60 kilo curlen en bewegen alsof ze lucht staan te neuken en elk moment om kunnen vallen.
Ik heb 2 banen en een full-time universitaire studie, en ik vind nog tijd om te trainen en genoeg uren slaap te pakken. Je argument is derhalve verworpen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ooit van huiswerk/zelfstudie gehoord?
Oké, 'prioriteiten' zegt iedereen. Goed punt. Ik laat de trainingen bijvoorbeeld niet schieten voor de studie (alleen als ik echt de pineut ben met een tentamen), maar trainen én studeren samen zorgt er wel voor dat je later naar bed moet. Maar dan mag ik nog wel balen. Seam kan bijvoorbeeld niet eten door zijn werk. Moet hij nu ontslag nemen? Prioriteiten stellen betekent niet dat je al het andere maar moet laten schieten; over discipline gesproken. Niet tevreden zijn (=klagen) en naar een betere tijdsindeling streven is alleen maar goed.
72 kilo vetvrije massaquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, einddoel 80 kg 10% met een goede conditie vind ik al genoeg voor als einddoel.
Ach zo. Wat dat betreft is mn sportschool wel relaxed, ook geen vieze bende gelukkig, relaxte lui maar natuurlijk weinig compound-ers zoals de meeste sscholen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:33 schreef 16meter het volgende:
Niks. Maar in sommige sportscholen is schoeisel verplicht.
Ik ben 1.77.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:54 schreef Zith het volgende:
[..]
72 kilo vetvrije massaDe gemiddelde endo zit daar al boven man
ik wil geen vieze bodybuilder wordenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
en dan streef je op de lange termijn naar 80kg @ 10%?
Fitness topic misschien?
xx
10% is veel te veel man. Beter train je jezelf kurkdroog voor het zomerseizoen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ik wil geen vieze bodybuilder worden
Nah, grappen. Ik heb genoeg foto's gezien van 1.80, 80 kg en 8%. Vind ik erg mooi, maar vind 10% mooier. 85 kg 10% bij mijn lengte vind ik al heel wat.
Ligt er natuurlijk aan wat je studeert.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:49 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik heb 2 banen en een full-time universitaire studie, en ik vind nog tijd om te trainen en genoeg uren slaap te pakken. Je argument is derhalve verworpen.
Wat een kolder. Keuzes.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:07 schreef Levolution het volgende:
Ik haat het ook als studie/werk je training/voeding/slaap verpesten.
Kun je wel over discipline praten, maar soms wordt het je echt onmogelijk gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |