SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
![]()
Mijn PR met de dumbell bp was ook 8x40... Toen ging m'n schouder naar de klote
Nu weer beetje opbouwen met de barbell. Maar betwijfel of het ooit weer hetzelfde wordt.
Wellicht press met de kabels proberen. Doe ik eigenlijk nooit
Is dat een aanrader? Lijkt me wel beter voor de schouders als geheel. Denk er al een tijdje aan, doe er nooit wat mee.
Niet op letten verder, dat is hoe het gaat hier.'Cos boys don't cry.![]()
Nooo gestalled op BP met SS. Ik kon er maar 4,4 en 3 reps uitpersen. Feelsbadman.jpegOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
I know that feel maatje, ik heb zelfs een periode gehad waarin ik achteruit ging qua gewicht, toch bleef doorbeuken en mijn tricepsaanhechting ook nog verneukte.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nooo gestalled op BP met SS. Ik kon er maar 4,4 en 3 reps uitpersen. Feelsbadman.jpegBen toen teruggegaan naar 65 kg (bp), meer gaan slapen en zit nu op 74.
Was ook een erg mentale kwestie, meer sprongen van 1 kg werken voor mij beter dan minder sprongen van 2 kg.
Kwam afgelopen maandag schijfjes tekort trouwens, ze hadden bijna alle 0.5 - 2 kg schijfjes naar die bodypumpzaal gebracht.Heb toen wat rare stoffen gevulde dingen (~ 1 kg per stuk) aan de bar geknoopt, en na afloop nog lekker rammen met dumbbells en barbell inclinen zonder rack op een bankje. Want incline barbell kan hier alleen in de smith.
voor zover je dat barbell kan noemen
Daarnaast ben ik vandaag ontslagen bij mijn stage, 2.5 week eerder vrij zonder consequenties, problemen met de sfeer. Ga dus deze week en anders volgende week eens bij de ACLO kijken, als je daar een shirtless ecto ziet met striae op zijn armen dan weet je het wel.![]()
![]()
Bij ons squatrek zit zon beveiliging waar de barbell op valt als je te diep gaat. Wanneer ik squat kom ik dus steeds tegen die dingen aan. Lopen jullie altijd helemaal uit t squat rek zodat jullie niet tegen die dingen aan komen?![]()
Vaak kun je die gewoon lager instellen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:13 schreef borstmelk het volgende:
Bij ons squatrek zit zon beveiliging waar de barbell op valt als je te diep gaat. Wanneer ik squat kom ik dus steeds tegen die dingen aan. Lopen jullie altijd helemaal uit t squat rek zodat jullie niet tegen die dingen aan komen?This isn't even my final form.![]()
Mijn PR op dumbell press is 34 kg en dan 6x ,duurt echt lang voordat de kracht in mijn borst sterker wordt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
bij ons zit ie vastquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vaak kun je die gewoon lager instellen.helemaal eruit lopen zie ik ook niet zitten.
Heeft iemand hier trouwens ook last van coordinatie tijdens bench pressen. Verloor net ineens alle kracht uit mijn linker arm.![]()
Dat heb ik ook. Beetje frustrerend soms...quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef spierbal het volgende:
Mijn PR op dumbell press is 34 kg en dan 6x ,duurt echt lang voordat de kracht in mijn borst sterker wordt.![]()
Zeker frustrerend terwijl de andere spiergroepen wel lekker gaan, maar bij borst blijf ik altijd op zo'n grens hangen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Beetje frustrerend soms...-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
hier ook. Maar qua massa niets te klagen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef spierbal het volgende:
Mijn PR op dumbell press is 34 kg en dan 6x ,duurt echt lang voordat de kracht in mijn borst sterker wordt.![]()
bedoel je dan een enkele dumbell van 34 kg, of 2 van 17?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef spierbal het volgende:
2 keer 34 mag ik dan toch hopen hèquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:46 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
bedoel je dan een enkele dumbell van 34 kg, of 2 van 17?![]()
![]()
2x 17quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:46 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
bedoel je dan een enkele dumbell van 34 kg, of 2 van 17?![]()
Nee 2x 34
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Ehhh... Echt van compleet verslappen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:58 schreef borstmelk het volgende:
[..]
bij ons zit ie vasthelemaal eruit lopen zie ik ook niet zitten.
Heeft iemand hier trouwens ook last van coordinatie tijdens bench pressen. Verloor net ineens alle kracht uit mijn linker arm.
Dat is namelijk bad news.Beetje meer gaan afwisselen met oefeningen en reps kan helpen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef spierbal het volgende:
Mijn PR op dumbell press is 34 kg en dan 6x ,duurt echt lang voordat de kracht in mijn borst sterker wordt.
Niet forceren. Deed ik ook en dat heeft me dus een licht verneukte schouder opgeleverd. Met dumbells is het volgens mij nog belangrijker dat je technische uitvoering klopt. Beter licht gewicht dan te zwaar
'Cos boys don't cry.![]()
Tering zeg, heeft die boom zijn familie uitgemoord ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FUUUAAAARK
http://www.worldstarhipho(...)wshh82ti09hfgqu50KzJThis isn't even my final form.![]()
Nee jonge, hij regeert over de bossen. Net zoals Kim van N-K. Weetjeniet?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tering zeg, heeft die boom zijn familie uitgemoord ofzo?If not now, then when.![]()
Ken je net zo goed teenslippers gaan, die bieden evenveel steun voor je voet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
Zoo nieuwe allstars binnen om op te trainen. Zo lekker pompen!Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nice, koop hem voor 200quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
www.getripped.com staat te koop voor minimaal $ 10.000,-.![]()
coole gastquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FUUUAAAARK
http://www.worldstarhipho(...)wshh82ti09hfgqu50KzJ![]()
Niet te hard in de stang knijpen. Heeft weinig met je coordinatie te maken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:58 schreef borstmelk het volgende:
[..]
bij ons zit ie vasthelemaal eruit lopen zie ik ook niet zitten.
Heeft iemand hier trouwens ook last van coordinatie tijdens bench pressen. Verloor net ineens alle kracht uit mijn linker arm.![]()
Ik had een bod van ¤ 50,- gedaan maar KAN NIET BRO, minimaal $ 10.000,-.quote:If not now, then when.![]()
Johquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had een bod van ¤ 50,- gedaan maar KAN NIET BRO, minimaal $ 10.000,-.50euro.. neger asjeblieft
zoals razor zou zeggen dat is een pareltje! En parels zijn niet goedkoop.
![]()
Haha, skijt man. Gewoon proberen toch.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh50euro.. neger asjeblieft
zoals razor zou zeggen dat is een pareltje! En parels zijn niet goedkoop.
If not now, then when.![]()
rippedinsixweeks.netquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, skijt man. Gewoon proberen toch.
rippedineightweeks.com
zijn nog vrijniet geweldig maar alternatief, maargoed is geen DIG/NET hier
![]()
![]()
Vandaag te horen gekregen dat sportschool-medewerker (geen instructeur maar barman) hartaanval heeft gehad. Was (is) zeer ripped. Altijd met voeding bezig en trainen.![]()
Kan hij erfelijke aanleg voor gehad hebben. Gebeurt soms inderdaad, erg lullig wel. Maar geen reden om niet met je gezondheid bezig te zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat sportschool-medewerker (geen instructeur maar barman) hartaanval heeft gehad. Was (is) zeer ripped. Altijd met voeding bezig en trainen.This isn't even my final form.![]()
Hij deed zeker geen squats?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat sportschool-medewerker (geen instructeur maar barman) hartaanval heeft gehad. Was (is) zeer ripped. Altijd met voeding bezig en trainen.![]()
![]()
Ga maar eens het dagelijks aantal mensen tellen met overgewicht wat een hartaanval krijgt. Dat ligt toch echt wat hoger hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat sportschool-medewerker (geen instructeur maar barman) hartaanval heeft gehad. Was (is) zeer ripped. Altijd met voeding bezig en trainen.Squat genezen toch alleen kanker?quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Genezen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Ga maar eens het dagelijks aantal mensen tellen met overgewicht wat een hartaanval krijgt. Dat ligt toch echt wat hoger hoor
[..]
Squat genezen toch alleen kanker?
Als je squat krijg je niet eens kanker.This isn't even my final form.![]()
Nee man. Powerlifters raden deze shit aanquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Ken je net zo goed teenslippers gaan, die bieden evenveel steun voor je voet.![]()
Allstars zijn natuurlijk uitstekend om op te deadliften/squatten. Neppe allstars natuurlijk ook, voor een fractie van het geld.
Op benen dag altijd sneakers met platte zool, zonder profiel.![]()
Ik heb ook gelezen dat Allstars goed zijn om mee te squatten. Door de platte zool.
Maar ze ondersteunen ook je enkels. Heeft als keerzijde wel dat je minder diep kan (hoewel dat met die zachte stof wel mee zal vallen).This isn't even my final form.![]()
En maar goed ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:33 schreef 16meter het volgende:
Niks. Maar in sommige sportscholen is schoeisel verplicht.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
KITTY. Het mooie aan rug + biceps is dat je je he-le-maal af kunt matten, zeker als je lat pulldown + cable row machine tot je beschikking hebt. Form is gewoon goed te houden, het wordt gewoon heel zwaar. Eerst lekker pendlay rowen, dan CG chins en WG pullups, en dan afwisselend sets met afwisselende reps op cable row en lat pulldown.me huid schreeuwde door de opgepompte armen en lats xD En als je denkt dat je het allemaal gehad hebt nog 1x tot failure chinnen (CG), en dan nog geforceerde reps doen. En dan nog omhoog springen en zo lang mogelijk met aangespannen lats blijven hangen tot je moét loslaten.
Toen ik eenmaal de zaal uitliep was ik kotsmisselijk en kon mijn shirt met moeite uitkrijgen. (scheurde ook in trouwens, srs) Ja, dit zijn de betere sessies. Voor de afwisseling dan. Er zijn geen kittens bij verwond. Wel een enkele muis. Maar die moeten dan ook groot worden.
Zit nu aan een groot bord eten en ik ga uitslapen als een dier morgen, 10+ uur moet wel te doen zijn.![]()
![]()
Kon dat maar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
KITTY. Het mooie aan rug + biceps is dat je je he-le-maal af kunt matten, zeker als je lat pulldown + cable row machine tot je beschikking hebt. Form is gewoon goed te houden, het wordt gewoon heel zwaar. Eerst lekker pendlay rowen, dan CG chins en WG pullups, en dan afwisselend sets met afwisselende reps op cable row en lat pulldown.me huid schreeuwde door de opgepompte armen en lats xD En als je denkt dat je het allemaal gehad hebt nog 1x tot failure chinnen (CG), en dan nog geforceerde reps doen. En dan nog omhoog springen en zo lang mogelijk met aangespannen lats blijven hangen tot je moét loslaten.
Toen ik eenmaal de zaal uitliep was ik kotsmisselijk en kon mijn shirt met moeite uitkrijgen. (scheurde ook in trouwens, srs) Ja, dit zijn de betere sessies. Voor de afwisseling dan. Er zijn geen kittens bij verwond. Wel een enkele muis. Maar die moeten dan ook groot worden.
Zit nu aan een groot bord eten en ik ga uitslapen als een dier morgen, 10+ uur moet wel te doen zijn.Ik eet goed en train ook elke keer goed maar ik kom echt niet aan mijn slaap wat ik wel duidelijk merk ook. Ik heb iets van 8 uur nodig maar ik haal ternauwernood 6.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Post meer van deze verhalen man. Dit is toch gewoon briljant?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
Zit nu aan een groot bord eten en ik ga uitslapen als een dier morgen, 10+ uur moet wel te doen zijn.![]()
Idd, ben benieuwd waar ie traint.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:55 schreef Levolution het volgende:
Haha, ik wil Panzermaus echt wel een keer zien knallen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: