Ken je net zo goed teenslippers gaan, die bieden evenveel steun voor je voet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
Zoo nieuwe allstars binnen om op te trainen. Zo lekker pompen!
Nice, koop hem voor 200quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
www.getripped.com staat te koop voor minimaal $ 10.000,-.
coole gastquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FUUUAAAARK
http://www.worldstarhipho(...)wshh82ti09hfgqu50KzJ
Niet te hard in de stang knijpen. Heeft weinig met je coordinatie te maken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:58 schreef borstmelk het volgende:
[..]
bij ons zit ie vasthelemaal eruit lopen zie ik ook niet zitten.
Heeft iemand hier trouwens ook last van coordinatie tijdens bench pressen. Verloor net ineens alle kracht uit mijn linker arm.
Ik had een bod van ¤ 50,- gedaan maar KAN NIET BRO, minimaal $ 10.000,-.quote:
Johquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had een bod van ¤ 50,- gedaan maar KAN NIET BRO, minimaal $ 10.000,-.
Haha, skijt man. Gewoon proberen toch.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh50euro.. neger asjeblieft
zoals razor zou zeggen dat is een pareltje! En parels zijn niet goedkoop.
rippedinsixweeks.netquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, skijt man. Gewoon proberen toch.
Kan hij erfelijke aanleg voor gehad hebben. Gebeurt soms inderdaad, erg lullig wel. Maar geen reden om niet met je gezondheid bezig te zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat sportschool-medewerker (geen instructeur maar barman) hartaanval heeft gehad. Was (is) zeer ripped. Altijd met voeding bezig en trainen.
Hij deed zeker geen squats?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat sportschool-medewerker (geen instructeur maar barman) hartaanval heeft gehad. Was (is) zeer ripped. Altijd met voeding bezig en trainen.
Ga maar eens het dagelijks aantal mensen tellen met overgewicht wat een hartaanval krijgt. Dat ligt toch echt wat hoger hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
Squat genezen toch alleen kanker?quote:
Genezen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Ga maar eens het dagelijks aantal mensen tellen met overgewicht wat een hartaanval krijgt. Dat ligt toch echt wat hoger hoor
[..]
Squat genezen toch alleen kanker?
Nee man. Powerlifters raden deze shit aanquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Ken je net zo goed teenslippers gaan, die bieden evenveel steun voor je voet.
En maar goed ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:33 schreef 16meter het volgende:
Niks. Maar in sommige sportscholen is schoeisel verplicht.
Kon dat maar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
KITTY. Het mooie aan rug + biceps is dat je je he-le-maal af kunt matten, zeker als je lat pulldown + cable row machine tot je beschikking hebt. Form is gewoon goed te houden, het wordt gewoon heel zwaar. Eerst lekker pendlay rowen, dan CG chins en WG pullups, en dan afwisselend sets met afwisselende reps op cable row en lat pulldown.me huid schreeuwde door de opgepompte armen en lats xD En als je denkt dat je het allemaal gehad hebt nog 1x tot failure chinnen (CG), en dan nog geforceerde reps doen. En dan nog omhoog springen en zo lang mogelijk met aangespannen lats blijven hangen tot je moét loslaten.
Toen ik eenmaal de zaal uitliep was ik kotsmisselijk en kon mijn shirt met moeite uitkrijgen. (scheurde ook in trouwens, srs) Ja, dit zijn de betere sessies. Voor de afwisseling dan. Er zijn geen kittens bij verwond. Wel een enkele muis. Maar die moeten dan ook groot worden.
Zit nu aan een groot bord eten en ik ga uitslapen als een dier morgen, 10+ uur moet wel te doen zijn.
Post meer van deze verhalen man. Dit is toch gewoon briljant?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
KITTY. Het mooie aan rug + biceps is dat je je he-le-maal af kunt matten, zeker als je lat pulldown + cable row machine tot je beschikking hebt. Form is gewoon goed te houden, het wordt gewoon heel zwaar. Eerst lekker pendlay rowen, dan CG chins en WG pullups, en dan afwisselend sets met afwisselende reps op cable row en lat pulldown.me huid schreeuwde door de opgepompte armen en lats xD En als je denkt dat je het allemaal gehad hebt nog 1x tot failure chinnen (CG), en dan nog geforceerde reps doen. En dan nog omhoog springen en zo lang mogelijk met aangespannen lats blijven hangen tot je moét loslaten.
Toen ik eenmaal de zaal uitliep was ik kotsmisselijk en kon mijn shirt met moeite uitkrijgen. (scheurde ook in trouwens, srs) Ja, dit zijn de betere sessies. Voor de afwisseling dan. Er zijn geen kittens bij verwond. Wel een enkele muis. Maar die moeten dan ook groot worden.
Zit nu aan een groot bord eten en ik ga uitslapen als een dier morgen, 10+ uur moet wel te doen zijn.
Idd, ben benieuwd waar ie traint.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:55 schreef Levolution het volgende:
Haha, ik wil Panzermaus echt wel een keer zien knallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |