SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik ben een misgunner.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
There was a grizzly hunting for the lapoooooooThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Schaam je diep. En ga snel kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nooit gekeken, ben ik nu raar?Deathlift or Die.![]()
Ja, meneer.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Schaam je diep. En ga snel kijken.Omdat peer.![]()
Nee hoor Appeltje.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nooit gekeken, ben ik nu raar?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Een van jullie die ook films download met BitTorrent of Utorrent of een ander programma? M'n laptop crasht steeds als ik Bit en Utorrent gebruik en dit suckt deeeep want ik download altijd films![]()
![]()
Een vrouw die torrents snapt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Een van jullie die ook films download met BitTorrent of Utorrent of een ander programma? M'n laptop crasht steeds als ik Bit en Utorrent gebruik en dit suckt deeeep want ik download altijd films
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Het is toch ook geen hogere wiskunde?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een vrouw die torrents snapt.![]()
![]()
Daarom dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is toch ook geen hogere wiskunde?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Neen, nog nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En die laat je pc niet crashen zodra je het 1 minuut aanhebt?Omdat peer.![]()
Vasje, installeer het opnieuw?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
Ik wil een zak met goud vinden.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil een zak met wiet vinden.![]()
Van het geld wat je krijgt van dat goud kan je een zak wiet kopen.quote:
En meer.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik weet niet of je veel verdient met dat schipholgedoe maar er zijn vast wel betere baantjes te krijgen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van het geld wat je krijgt van dat goud kan je een zak wiet kopen.
En meer.![]()
Probleem is dat we sinds 5 januari een grote klant kwijt zijn waardoor ik dus nu shifts van 2 á 4 uurtjes werk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je veel verdient met dat schipholgedoe maar er zijn vast wel betere baantjes te krijgen?Terwijl ik in november en december nog 30 uur in de week werkte. Daarom ben ik gisteren ook langs een sneakerwinkel gegaan om mijn cv in te leveren en een praatje te maken.
Ook zit ik er serieus aan te denken om als bijbaantje iets met beveiliging te gaan doen. Lekker boos naar mensen staren enzulks.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik zou gek worden in een sneakerwinkel, schoenen schoenen schoenenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Probleem is dat we sinds 5 januari een grote klant kwijt zijn waardoor ik dus nu shifts van 2 á 4 uurtjes werk.Terwijl ik in november en december nog 30 uur in de week werkte. Daarom ben ik gisteren ook langs een sneakerwinkel gegaan om mijn cv in te leveren en een praatje te maken.
Ook zit ik er serieus aan te denken om als bijbaantje iets met beveiliging te gaan doen. Lekker boos naar mensen staren enzulks.
Haha ja whynot je hebt er de lengte wel voor en verdient volgensmij ook wel oke![]()
![]()
Blijf dan maar daar, wij willen je ook niet meerquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:35 schreef JackieBrown het volgende:
Fernandespopjesik wil niet meer terug naar Nederland
.
Grraaaapje, hoe is het? En wanneer zou je weer terugkomen dan?![]()
![]()
20% korting op schoenen als ik daar eventueel aan de bak kan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou gek worden in een sneakerwinkel, schoenen schoenen schoenen
Ik wist het Vasquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijf dan maar daar, wij willen je ook niet meer
Grraaaapje, hoe is het? En wanneer zou je weer terugkomen dan?![]()
ik kom speciaal voor jou terug tho.
Gaat goed hier, echter ben ik verbrand en voel ik dat elke dag erger worden. De mensen hier zijn wel bizar dik
.
Hoe is het bij jullie? Ik hoor dat het vriest?![]()
![]()
Hoe kan je dat niet snappenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een vrouw die torrents snapt.?
Ik gebruik trouwens BitTorrent, maar ik heb nergens last van.Topbaan dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
20% korting op schoenen als ik daar eventueel aan de bak kan.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
JBquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:03 schreef JackieBrown het volgende:
Hoe is het bij jullie? Ik hoor dat het vriest?! Was vannacht -2 hier
. Klaart komende dagen wel iets op though
.
2e Jaars zeker? Recht @ CE is wel te doen toch? Een deel common sense en een deel puur weten waar je het moet opzoeken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja de eerste. Echt wat een kankervak is dat. Waarom geven ze dat toch
Ging wel oke tho.![]()
![]()
utorrent hier.Weet verder ook geen oplossing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Te doen? Die hele opleiding is zo kaolo makkelijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
JB! Was vannacht -2 hier
. Klaart komende dagen wel iets op though
.
[..]
2e Jaars zeker? Recht @ CE is wel te doen toch? Een deel common sense en een deel puur weten waar je het moet opzoeken?
Deathlift or Die.![]()
Maakt niet uit. Ik zag trouwens laatst pas je invite voor MW3, maar je kan zeker in het weekend pas weer
?
Oh, omdat je een her hadquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Te doen? Die hele opleiding is zo kaolo makkelijk. Heb jij ook Spaans? Da's het enige wat ik afschuwelijk vind
! En die IBV dingen!
![]()
Ja was alleen dus dacht kunnen we even seks talk doen via de mic maar neequote:Op woensdag 18 januari 2012 15:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maakt niet uit. Ik zag trouwens laatst pas je invite voor MW3, maar je kan zeker in het weekend pas weer
?
[..]
Oh, omdat je een her had. Heb jij ook Spaans? Da's het enige wat ik afschuwelijk vind
! En die IBV dingen!
Maar dit weekend kunnen we wel weer een potje doen
All good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja was alleen dus dacht kunnen we even seks talk doen via de mic maar neeMaar dit weekend kunnen we wel weer een potje doen
![]()
![]()
Oh shit, sjekkie bruin.
Strandfoto's, waar blijven ze.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik lig niet daadwerkelijk op het strand. Ik flaneer er slechts langs.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Oh shit, sjekkie bruin.
Strandfoto's, waar blijven ze.
Hehe sextalk via de mic bij mw![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik lig niet daadwerkelijk op het strand. Ik flaneer er slechts langs.
quote:
C'est la vie
Toch film kunnen downloaden nu met Vuze, prima programma en 't laat mn laptop iig niet crashen. DriveWat een film
![]()
Zo, nieuw pak aangeschaft. Wat een gedoe, tig dingen laten vermaken. En dan kan ik er straks over een maand niet meer in, hendig.full stops and exclamation marks![]()
Dat houd je met pakken. Vooral met de broekquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:54 schreef krioro het volgende:
Zo, nieuw pak aangeschaft. Wat een gedoe, tig dingen laten vermaken. En dan kan ik er straks over een maand niet meer in, hendig.
Je kan ze ook niet een maat groter kopen, baggy suits
Deathlift or Die.![]()
Hoe ziet ie eruit?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:54 schreef krioro het volgende:
Zo, nieuw pak aangeschaft. Wat een gedoe, tig dingen laten vermaken. En dan kan ik er straks over een maand niet meer in, hendig.![]()
Bedoel je Piet Römer toevallig? Zo ja, fucking bizar, ik maakte die vergelijking dan gister ookquote:.
![]()
![]()
Mjah ik moet eigenlijk gewoon een compleet maatpak, maar ik had nu haast. En aangezien ik van plan ben te groeien heb ik ook geen zin om er nu heel veel geld aan te besteden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat houd je met pakken. Vooral met de broek
Je kan ze ook niet een maat groter kopen, baggy suitsZakelijk.quote:Grijs, ik draag er een bruine riem en schoenen bij, nu wit overhemd, zwarte das.
Vrijdag is ie al klaar, ze doen het extra snel omdat het moest, yay.full stops and exclamation marks![]()
Grijsquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah ik moet eigenlijk gewoon een compleet maatpak, maar ik had nu haast. En aangezien ik van plan ben te groeien heb ik ook geen zin om er nu heel veel geld aan te besteden.
[..]
Zakelijk.Grijs, ik draag er een bruine riem en schoenen bij, nu wit overhemd, zwarte das.
Vrijdag is ie al klaar, ze doen het extra snel omdat het moest, yay.
Bruin
Wit.
Mooi! Wij allemaal gratis Thai food bij vasjequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Nais, heb zojuist een baan aangeboden gekregen een Thais restaurant in de ferdinand bol
Bij dWc dus![]()
Plus Thaise massage met happy ending
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooi! Wij allemaal gratis Thai food bij vasjePlus Thaise massage met happy ending
Ik stuur het wel met de post op naar Brabant!
![]()
Wait, wuuttt. Kom ik daar zeker een keer eten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Nais, heb zojuist een baan aangeboden gekregen een Thais restaurant in de ferdinand bol
Bij dWc dus
Deathlift or Die.![]()
Je deed je cam nooit meer aan hequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef tliciouz het volgende:
Waar zijn de leuke tinychat avondjes.
Deathlift or Die.![]()
Wil nu me cam best aan doen, alleen nu is het dood.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je deed je cam nooit meer aan he
Wat krijgen jou kittehs eigenlijk te eten? De fokker gaf die van mij royal canin maar voor zo'n zak ben ik 70 euro kwijtquote:
Uhm, een of andere voordeelzak kattenbrokjes van 45 euro van de dierenwinkel. Maar daar vul je een heel vat mee, volgensmij zit er 25 of 30 liter in en je doet er zeker 7/8 maanden mee, jij nog langer wss. Dat krijgen ze 's ochtends en 's avonds natvoer van Felixquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat krijgen jou kittehs eigenlijk te eten? De fokker gaf die van mij royal canin maar voor zo'n zak ben ik 70 euro kwijt![]()
![]()
Ah okequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uhm, een of andere voordeelzak kattenbrokjes van 45 euro van de dierenwinkel. Maar daar vul je een heel vat mee, volgensmij zit er 25 of 30 liter in en je doet er zeker 7/8 maanden mee, jij nog langer wss. Dat krijgen ze 's ochtends en 's avonds natvoer van FelixMaar natvoer ja?
Is dat niet kei slecht als ze dat elke dag krijgen? Mij waarschuwde ze er voor dat liever niet te geven.
Nah, ene dierenarts zegt weer ja alleen brokjes geven en de andere zegt weer dat brokjes juist slecht zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah okeMaar natvoer ja?
Is dat niet kei slecht als ze dat elke dag krijgen? Mij waarschuwde ze er voor dat liever niet te geven.
Vorige kat gaven we dus alleen brokjes maar die dronk echt ontiegelijk veel daardoor dat het echt niet gezond meer was. Dus nu gewoon allebei, houden ze niks aan over joh.
![]()
Toch maar eens meer gaan geven danquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah, ene dierenarts zegt weer ja alleen brokjes geven en de andere zegt weer dat brokjes juist slecht zijn.Vorige kat gaven we dus alleen brokjes maar die dronk echt ontiegelijk veel daardoor dat het echt niet gezond meer was. Dus nu gewoon allebei, houden ze niks aan over joh.
Dank je.
No probz, hoe heet ie eigenlijk?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toch maar eens meer gaan geven danDank je.
![]()
Reiko. Dat is de naam die de cattery hem gegeven heeft, heb wel aan een andere naam zitten denken maar laat het maar bij deze. Geef hem toch 20 verschillende koosnaampjesquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
No probz, hoe heet ie eigenlijk?
Hey y'all.
Ik heb net uren MW3 dropzone zitten spelen.
Dat Riotshield
Le fuuu net nu ik er niet was. En riotshields zijn gay.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb net uren MW3 dropzone zitten spelen.
Dat RiotshieldDropzone met een striker.
Ik speel op PS3. En riotshields zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Le fuuu net nu ik er niet was. En riotshields zijn gay.Dropzone met een striker.
Ik snap niet waarom daar geen goud met diamanten ingelegd skin voor is.
Lol.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik speel op PS3. En riotshields zijnIk snap niet waarom daar geen goud met diamanten ingelegd skin voor is.
Maar dropzone is te chaotisch. S&D en FFA![]()
Hey psst, join de tinychat eens!
Dat duurde lang
[ Bericht 48% gewijzigd door Maisnon op 18-01-2012 23:05:25 ]![]()
Duurde te langquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom de kanker zit er niemand in die tinychat dan? stelletje dooien
Deathlift or Die.![]()
Oke, maak jij even een channel dan voor prive chatsquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat goedNormaal word het hier druk 's avonds joh
Deathlift or Die.![]()
Ik zit in TC.
Twee vensters met TC open inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon foreveralone tegen jezelf te typen en te antwoorden?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Een Blackberry waarmee je niet naar onder en boven kunt scrollen is als bier zonder alcohol, neuken met condoom, vleesvervangers en Oh Oh Cherso zonder Matsoe Matsoe.
Net niet gewoon.
[ Bericht 1% gewijzigd door Chocolatebear op 19-01-2012 01:33:47 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
........quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:42 schreef Chocolatebear het volgende:
neuken zonder condoom
Net niet gewoon.
Met....natuurlijk.quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door Chocolatebear op 19-01-2012 02:09:18 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Doe maar wel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:00 schreef esperanza93 het volgende:
Ik doe mee met deze SC alleen ik plaats geen foto heur.
Deathlift or Die.![]()
Sex is bad mmkay?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met....natuurlijk.
[ afbeelding ]![]()
Bril kapot, heerlijk begin van de dag.
C'est la vie
Oculus reparoquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:15 schreef heloef het volgende:
Bril kapot, heerlijk begin van de dag.
Voel me nu trouwens echt een harry potter fankid dat ik gelijk hieraan denk![]()
![]()
Toen Harry Potter nog tof was.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oculus reparo
[ afbeelding ]
Voel me nu trouwens echt een harry potter fankid dat ik gelijk hieraan denk
C'est la vie
Zo jammer dat die truien gephotoshopt zijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:31 schreef Juminelle het volgende:
Deze trui
http://sexy-sweaters.com/post/15353706272zou best werk van gemaakt kunnen worden
![]()
Ja, kloptquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo jammer dat die truien gephotoshopt zijnzou best werk van gemaakt kunnen worden
Zitten zoveel toffe dingen tussen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, kloptZitten zoveel toffe dingen tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik digg deze![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dag lekkerding, nog wezen stappen vannacht?
[..]ik hield het aardig rustig. Vanaf vanavond weer
. Jij nog wilde plannen?
Nog maar 6 daagjes tli![]()
![]()
![]()
Ja ben wel van plan vanavond even wat te doen, ja!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]ik hield het aardig rustig. Vanaf vanavond weer
. Jij nog wilde plannen?
Nog maar 6 daagjes tli![]()
Ben niet van je gewend dat je het rustig aan doet?
Deathlift or Die.![]()
quote:
Well what the hell did I do with that thing?
Tevens goedemorgenmiddag.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wie heeft er leuke inspiratie met betrekking tot foto's laten afdrukken? ik heb superveel leuke foto's die ik eens wil laten afdrukken. maar om ze dan vervolgens in een mapje te stoppen is ook niet leuk en ik kan ook niet alles op canvas laten afdrukken![]()
![]()
Op een trui/shirt/top/whatever laten drukken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:27 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft er leuke inspiratie met betrekking tot foto's laten afdrukken? ik heb superveel leuke foto's die ik eens wil laten afdrukken. maar om ze dan vervolgens in een mapje te stoppen is ook niet leuk en ik kan ook niet alles op canvas laten afdrukkenfull stops and exclamation marks![]()
Dat bedoelde ze volgensmij ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Op een trui/shirt/top/whatever laten drukken.![]()
Tatsquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:27 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft er leuke inspiratie met betrekking tot foto's laten afdrukken? ik heb superveel leuke foto's die ik eens wil laten afdrukken. maar om ze dan vervolgens in een mapje te stoppen is ook niet leuk en ik kan ook niet alles op canvas laten afdrukken![]()
koffiemokken, buttons en petjes uiteraard.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Alles behalve gewoon normaal laten afdrukken is kkduur. Ik doe wel 1 canvas en daarnaast maak ik wel een ordinair foto muurtje ofzo.
Maar thanks voor de tips hoor.
![]()
Waar ga je op canvas doen? heb ook iets wat ik graag op canvas gedrukt wil hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:47 schreef Allure_ het volgende:
Alles behalve gewoon normaal laten afdrukken is kkduur. Ik doe wel 1 canvas en daarnaast maak ik wel een ordinair foto muurtje ofzo.
Maar thanks voor de tips hoor.
![]()
Wat preciesquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Oja, en uiteraard hier in dit topic plaatsen Ally?
Ik weet dat je bij hema kunt doen, maar ik ga even prijzen vergelijken. Dan laat ik het mijn arabiertje wetenquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waar ga je op canvas doen? heb ook iets wat ik graag op canvas gedrukt wil hebben![]()
![]()
Foto van mamsie en papsiequote:Op donderdag 19 januari 2012 13:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik moet ook iets moois gaan regelen voor aan de muur als ik in mijn nieuwe casa trek.![]()
Nice doe jij het speurwerk alvast mijn blanke slavinnetje van mequote:Op donderdag 19 januari 2012 13:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat precies?
[..]
Ik weet dat je bij hema kunt doen, maar ik ga even prijzen vergelijken. Dan laat ik het mijn arabiertje weten![]()
![]()
In die kamer hangt trouwens een klok met van het merk "ALLURE" =$. No joke.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:56 schreef Allure_ het volgende:
nu weet ik waarom ik dit soort dingen steeds uitstel
fucking veel werknu al geen zin meer =$
![]()
kom dan vechtenquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:57 schreef Sala-adin het volgende:
EN IK BEN GODVERDOMME GEEN ARABIER!!!!
ik beat je ass vuile pakistaanheb je altijd allure in je kamerquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
In die kamer hangt trouwens een klok met van het merk "ALLURE" =$. No joke.![]()
![]()
Pakistaanquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kom dan vechten
ik beat je ass vuile pakistaan
Dan ben ik nog liever een arabier![]()
![]()
weet neit of ik kan leven met die gedachte =$quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kom dan vechten
ik beat je ass vuile pakistaan
[..]
heb je altijd allure in je kamer![]()
Koerd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Pakistaan
Dan ben ik nog liever een arabier![]()
Link.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef Sala-adin het volgende:
Zit ik porn te kijken en die meid die uitgewoond wordt lijkt keiveel op ally.full stops and exclamation marks![]()
dat vind je leuk hequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef Sala-adin het volgende:
Zit ik porn te kijken en die meid die uitgewoond wordt lijkt keiveel op ally.Wat danquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
weet neit of ik kan leven met die gedachte =$![]()
![]()
Dude.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef Sala-adin het volgende:
Zit ik porn te kijken en die meid die uitgewoond wordt lijkt keiveel op ally.![]()
Ben je dat nog niet danquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Straks word ik nog verliefd op je omdat ik dan altijd aan je moet denken.
.
Wat denk je wel niet van mijquote:.
![]()
Eigenlijk wel, jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben je dat nog niet dan.
[..]
Wat denk je wel niet van mij.
.
![]()
Geen schaamte hier.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nog veel vieze mennekes met erecties tijdens het wassen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:12 schreef tliciouz het volgende:
Nice, werkdagje er al weer op zitten![]()
Gelukkig heb ik een mapje met filmpjes waar de echte ally uitgewoond word.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef Sala-adin het volgende:
Zit ik porn te kijken en die meid die uitgewoond wordt lijkt keiveel op ally.All good things are wild and free.![]()
Dude ik zit te eten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog veel vieze mennekes met erecties tijdens het wassen?All good things are wild and free.![]()
Kende ik nog niet, ging 'm opzoeken en nu heb ik al een half uur #swag filmpjes zitten kijkenquote:.
![]()
wat ben jij voor negerquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, ging 'm opzoeken en nu heb ik al een half uur #swag filmpjes zitten kijken.
heb je de moves ook al onder de knie?![]()
Een schilderij op een of andere beurs.
Naam van schilderij: Mo, Mo en Mo.
Nickelson jacka allesquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Naam van schilderij: Mo, Mo en Mo.![]()
Het is dwc!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Naam van schilderij: Mo, Mo en Mo.
En nog een toetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet door vertellen he.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:49 schreef Chocolatebear het volgende:
En nog een toetje.Wat een leuke.... kettingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet door vertellen he.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat ben jij voor neger
heb je de moves ook al onder de knie?![]()
![]()
Ik ga zo hard stuk om dit omdat ik dit dagelijks mag aanschouwenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Naam van schilderij: Mo, Mo en Mo.3 marokkanen op een vespa
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is precies dezelfde simpele redenering als haten op Burberry.
.
![]()
Vas, er is een nieuwe talentenshow genaamd Ink Master. Best dope als je into tattoo's bent. Maybe iets voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:54 schreef Sinji het volgende:
Vas, er is een nieuwe talentenshow genaamd Ink Master. Best dope als je into tattoo's bent. Maybe iets voor jouOh shit, wanneer komt dar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:54 schreef Sinji het volgende:
Vas, er is een nieuwe talentenshow genaamd Ink Master. Best dope als je into tattoo's bent. Maybe iets voor jouWelke zender?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Torrentlink nodig?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt toch eigenlijk geen flikker uit, ze wordt er niet minder lekker van, ook al was dat ding van aluminiumfoliequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Al vind ik goud snel fout/ordinair bij meiden
Only persian chicks can pull that off.
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Torrentlink nodig?Wat nou loempiavouwerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bwehe, aluminiumfolie, close enoughquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maakt toch eigenlijk geen flikker uit, ze wordt er niet minder lekker van, ook al was dat ding van aluminiumfolie.
![]()
Daar heb ik veel aanquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:00 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
Show is net gestart in de VS, volgens mij eergister.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maakt toch eigenlijk geen flikker uit, ze wordt er niet minder lekker van, ook al was dat ding van aluminiumfolie.
![]()
![]()
Over Persian chicks gesprokenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bwehe, aluminiumfolie, close enough. Mi mang
.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Over Persian chicks gesproken. Mi mang
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Die 2e gaat nog.![]()
"Oeh, ze draagt een gouden sieraad, nou associeer ik dat meteen met pauper en/of wansmaak"quote:.
Deze manquote:.
![]()
Deze manquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Oeh, ze draagt een gouden sieraad, nou associeer ik dat meteen met pauper en/of wansmaak".
[..]
Deze man.
Kan het niet hebben als iemand een andere mening heeft
![]()
Alsof het zo raar is dat ik dat denk. er zijn weinig tot geen mensen die dat wel kunnen pullen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Oeh, ze draagt een gouden sieraad, nou associeer ik dat meteen met pauper en/of wansmaak".
[..]
Deze man.
![]()
Heb hem nu ook gedownload, ben benieuwd.Zit er aan te denken om mijn tat te laten coveren met een ander.
KULAARRR OVER!quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
je weet niet wat je wilt hequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:20 schreef tliciouz het volgende:
Heb hem nu ook gedownload, ben benieuwd.Zit er aan te denken om mijn tat te laten coveren met een ander.
Elke week is het weer iets anders. Begrijpelijk wel
zoveel dingen die je kan doen, dramatisch soms
![]()
Ik snap deze reactie even niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je weet niet wat je wilt heElke week is het weer iets anders. Begrijpelijk wel
zoveel dingen die je kan doen, dramatisch soms
Ik heb het over een andere tat gehad die ik graag wou. En die komt er ook. Maar ik heb er al een waar ik helaas slechte herinneringen aan heb (long story) en die wil ik graag laten coveren.
Oooh op die manier. Nee nu snap ik hemquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik snap deze reactie even niet?Ik heb het over een andere tat gehad die ik graag wou. En die komt er ook. Maar ik heb er al een waar ik helaas slechte herinneringen aan heb (long story) en die wil ik graag laten coveren.
![]()
![]()
Krushquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:25 schreef Sinji het volgende:
Leren. Ik haat het. Al helpt angry concentration music wel
Goedzo vasje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oooh op die manier. Nee nu snap ik hem
Zeker SlappePoes hequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik snap deze reactie even niet?Ik heb het over een andere tat gehad die ik graag wou. En die komt er ook. Maar ik heb er al een waar ik helaas slechte herinneringen aan heb (long story) en die wil ik graag laten coveren.
?
![]()
Ken je deze al?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:33 schreef Allure_ het volgende:
ik heb echt even zin om te hardstylen
Kwam ik laatst tegen.
![]()
Zullen we een keer samen naar goed feestje gaanquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:33 schreef Allure_ het volgende:
ik heb echt even zin om te hardstylen
+1 voor jouquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:33 schreef Allure_ het volgende:
ik heb echt even zin om te hardstylenmensen die hardstyle niet waarderen
![]()
Ik hoorde dat Jajong nog 1,2 feestjes in z'n skinnyjeans heeftquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen naar goed feestje gaan![]()
.
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Jajong nog 1,2 feestjes in z'n skinnyjeans heeft![]()
.
Daar geef ik echt geen geld meer aan uitquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen naar goed feestje gaanAlleen misschien naar solar
Nee, ben geen hardstyle kenner maar sounds good =$quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ken je deze al?
Kwam ik laatst tegen.
![]()
Jij bent lekker op dreef vandaag.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Wat slecht
zit nu even op m'n oude laptop en daar staat wat hardstyle op, maar als ik er hardcore op had staan had ik dat geluisterd als een echte raveteefquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
+1 voor joumensen die hardstyle niet waarderen
![]()
![]()
doe je dan ook je haar in een staart en airmax aan xDquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
zit nu even op m'n oude laptop en daar staat wat hardstyle op, maar als ik er hardcore op had staan had ik dat geluisterd als een echte raveteef![]()
Raveteefquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
zit nu even op m'n oude laptop en daar staat wat hardstyle op, maar als ik er hardcore op had staan had ik dat geluisterd als een echte raveteef
Iksdeee!quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
doe je dan ook je haar in een staart en airmax aan xD![]()
Cavello pakje aan, haren weggeschoren aan de onderkant en gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
doe je dan ook je haar in een staart en airmax aan xDAll good things are wild and free.![]()
lolll so prototype ;pquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
doe je dan ook je haar in een staart en airmax aan xD![]()
Wowquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:40 schreef tliciouz het volgende:
Holy shit, dwc dit is gewoon een chickWel gare shit altijd vind ik, die snipers. Dat speelt toch totaal niet chill
.
Proto- of sterotype?quote:![]()
Ik kan het ook echt niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WowWel gare shit altijd vind ik, die snipers. Dat speelt toch totaal niet chill
.
Moet voor een challenge nog zoveel sniper kills halen, maar dan moet ik echt stil ergens zitten en me helemaal concentreren anders lukt het niet.
Whehe, echt hèquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan het ook echt niet.Moet voor een challenge nog zoveel sniper kills halen, maar dan moet ik echt stil ergens zitten en me helemaal concentreren anders lukt het niet.
. Nog helemaal moeite met je ademhaling enzo
.
![]()
Nee ik droomde dat ik op een markt was en kk veel fruit ging jatten terwijl ik op een excursie was met school, the fuck.quote:![]()
Hehe precies.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, echt hè. Nog helemaal moeite met je ademhaling enzo
.
Moet overigens een nieuwe controller, ik druk zo hard op die stick om te rennen dat ik gewoon een blaar op mijn duim krijg. Er zit ook een hele duik in.
was die andere leuker =$quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik droomde dat ik op een markt was en kk veel fruit ging jatten terwijl ik op een excursie was met school, the fuck.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Hij leeft nog in 2006, geeft niks verder.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
dWc jij loopt zeker altijd in van die baggy jeans.
He dushibabyquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Whehe serieus?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe precies.Moet overigens een nieuwe controller, ik druk zo hard op die stick om te rennen dat ik gewoon een blaar op mijn duim krijg. Er zit ook een hele duik in.
Hardcore gamer chick
.
Ik rock nog liever deze tattoo dan dat ik jouw skinny jeans draag.quote:Nooit. Gewoon 'normale' jeans, met genoeg ruimte voor mijn, nouja, mannelijke versie van wat jij tussen je benen hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
dWc jij loopt zeker altijd in van die baggy jeans.
![]()
![]()
Modequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij leeft nog in 2006, geeft niks verder.
haha omg hoe kan ik die fouten maken XDquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga jij met je prototype ipv stereotype en 'naberhood' ipv neighborhood.
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zieke shitquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:10 schreef tliciouz het volgende:
Leuk voor in huis Dwc.
[ afbeelding ]![]()
.
quote:! *opslaat
![]()
Watsdeze.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat wij normaal zijn.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.![]()
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat wij normaal zijn.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Eyy, dat is lang geleden krullenmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How you do?![]()
goede ninjaquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Volgens mij raakte ze even uit d'r typetje.
![]()
Heyhallo schoenenmeneer! Lang geleden, indeed!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Eyy, dat is lang geleden krullenmeisje
How you do?
Gaat wel goed, met u?Omdat peer.![]()
All he knows.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef Allure_ het volgende:
dwc kom anders eens met harde argumenten ipv die kaolo plaatjes. zo lame dit[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Lekker lekker. Net kip gemarineerd in honing en een heel scala aan zooi. Hopen dat het werkt (lees: goddelijk wordt)quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heyhallo schoenenmeneer! Lang geleden, indeed!
Gaat wel goed, met u?![]()
![]()
Kip met honing? Nog nooit geprobeerd, maar klinkt interessant. Ik hoop voor je dat het een beetje te eten is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lekker lekker. Net kip gemarineerd in honing en een heel scala aan zooi. Hopen dat het werkt (lees: goddelijk wordt)
Omdat peer.![]()
Kippenbout met een klein laagje honing ja, mijn doel is een zoete edoch krokante ontwikkeling. We zullen zienquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kip met honing? Nog nooit geprobeerd, maar klinkt interessant. Ik hoop voor je dat het een beetje te eten is.![]()
Alsof jij van de rede en rationaliteit bentquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef Allure_ het volgende:
dwc kom anders eens met harde argumenten ipv die kaolo plaatjes. zo lame dit![]()
.
![]()
![]()
Geef maar een stukje mee aan mijn postduif. Hij is er over 15 minuten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kippenbout met een klein laagje honing ja, mijn doel is een zoete edoch krokante ontwikkeling. We zullen zienOmdat peer.![]()
Gevogelte opsturen naar een aziaat en verwachten dat het terugkomtquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geef maar een stukje mee aan mijn postduif. Hij is er over 15 minuten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gevogelte opsturen naar een aziaat en verwachten dat het terugkomt
Omdat peer.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gevogelte opsturen naar een aziaat en verwachten dat het terugkomtmi lobi joe
![]()
Wat een binnenkomer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Anyway though,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
2 en 3quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:48 schreef tliciouz het volgende:
Alleen de 1e zou ik doen de rest is
Deathlift or Die.![]()
Iemand die toevallig weet wat je moet doen als je telkens "Internet explorer has stopped working" in beeld krijgt zodra je internet op wil starten?
Via google zeggen ze dat ik dan firefox moet installeren blabla, maaaar ik kan dus niet op internet
topic openen in DIGquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:35 schreef Juminelle het volgende:
Iemand die toevallig weet wat je moet doen als je telkens "Internet explorer has stopped working" in beeld krijgt zodra je internet op wil starten?
Via google zeggen ze dat ik dan firefox moet installeren blabla, maaaar ik kan dus niet op internet
srsly, je wordt daar snel geholpen als je het duidelijk uitlegt![]()
![]()
Firefox via een USB-stick erop gooien?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:35 schreef Juminelle het volgende:
Via google zeggen ze dat ik dan firefox moet installeren blabla, maaaar ik kan dus niet op internetDit schijnt ook te werken btw:
quote:Try resetting Internet Explorer settings, Open Control Panel > Internet
Options > Advanced (tab) > under " Reset Internet Explorer settings, click
"Reset".
Start > Help > Type in " Reinstall Internet Explorer " (without the quotes)
You'll get 60 results - start with the first - Repair Internet Explorer.
There doesn't seem to be a way, anymore, to reinstall just IE7 in Vista -
you'd have to reinstall the OS - but asking for it doubles the Help hits.
It's probably an Add-on/Plug-in causing your grief. Start it with Add on's
disabled and see what you come up with.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
topic openen in DIG
srsly, je wordt daar snel geholpen als je het duidelijk uitlegt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werd vandaag bij fitness in gedeeld met een andere gast.
Die deed alles wat ik deed 15 kilo zwaarder, 10x makkelijker.
C'est la vie
xdquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
Ik werd vandaag bij fitness in gedeeld met een andere gast.
Die deed alles wat ik deed 15 kilo zwaarder, 10x makkelijker.
194 103 5% 120bp
gr![]()
Wat?quote:
C'est la vie
Dat tweede heb ik al geprobeerd en dat werkt nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Firefox via een USB-stick erop gooien?Dit schijnt ook te werken btw:
[..]Via USB-stick kan ik nog wel problemen ja.
Anders inderdaad even een topic in DIG openen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nee, alleen in Amerika.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:26 schreef Allure_ het volgende:
is seizoen 5 van jersey al op mtv bezig? toch niet?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Gaan jullie me haten als ik vertel dat ik afgelopen weekend als 25plusser een meid van net 17 kk hard heb geboeld?![]()
![]()
Alleen als je Great Teacher Onizuka bent mag dat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:42 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Gaan jullie me haten als ik vertel dat ik afgelopen weekend als 25plusser een meid van net 17 kk hard heb geboeld?![]()
beat zyn assquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo'n bijdehand joch zegt dat seizoen 5 hier al op mtv is, en nu was ik helemaal door de waroh wacht ik las het verkeerdquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:42 schreef Ron.Jeremy het volgende:
![]()
Smack 'm.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo'n bijdehand joch zegt dat seizoen 5 hier al op mtv is, en nu was ik helemaal door de war
Je kan het wel op internet kijken tho, maar seizoen 5 valt tot nu toe wel tegen
traanfoto.jpgquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:47 schreef Allure_ het volgende:
omg vinny eruit ik moest huilen
neehehehehe![]()
Pics ter bewijsvoering.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:42 schreef Ron.Jeremy het volgende:
hij blijft maar zeggen nee hoor is seizoen 5 nu op tvkk
dan kijk ik om half 10 wel even voor de zekerheid =$![]()
Even serieus hè, waar komt die belabberde schrijfstijl zo nu en dan vandaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:53 schreef Allure_ het volgende:
hij blijft maar zeggen nee hoor is seizoen 5 nu op tvkk
dan kijk ik om half 10 wel even voor de zekerheid =$Is het een gimmick/meme ofzo?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even serieus hè, waar komt die belabberde schrijfstijl zo nu en dan vandaan?Is het een gimmick of meme ofzo?
.
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef Allure_ het volgende:
Ally kom anders eens met harde argumenten ipv die kaolo plaatjes. zo lame dit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: