Reiko. Dat is de naam die de cattery hem gegeven heeft, heb wel aan een andere naam zitten denken maar laat het maar bij deze. Geef hem toch 20 verschillende koosnaampjesquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
No probz, hoe heet ie eigenlijk?
Le fuuu net nu ik er niet was. En riotshields zijn gay.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb net uren MW3 dropzone zitten spelen.
Dat Riotshield
Ik speel op PS3. En riotshields zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Le fuuu net nu ik er niet was. En riotshields zijn gay.Dropzone met een striker.
Lol.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik speel op PS3. En riotshields zijnIk snap niet waarom daar geen goud met diamanten ingelegd skin voor is.
Duurde te langquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom de kanker zit er niemand in die tinychat dan? stelletje dooien
Oke, maak jij even een channel dan voor prive chatsquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat goedNormaal word het hier druk 's avonds joh
Twee vensters met TC open inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon foreveralone tegen jezelf te typen en te antwoorden?
........quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:42 schreef Chocolatebear het volgende:
neuken zonder condoom
Net niet gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |