SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik ben een misgunner.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
There was a grizzly hunting for the lapoooooooThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Schaam je diep. En ga snel kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nooit gekeken, ben ik nu raar?Deathlift or Die.![]()
Ja, meneer.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Schaam je diep. En ga snel kijken.Omdat peer.![]()
Nee hoor Appeltje.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nooit gekeken, ben ik nu raar?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Een van jullie die ook films download met BitTorrent of Utorrent of een ander programma? M'n laptop crasht steeds als ik Bit en Utorrent gebruik en dit suckt deeeep want ik download altijd films![]()
![]()
Een vrouw die torrents snapt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Een van jullie die ook films download met BitTorrent of Utorrent of een ander programma? M'n laptop crasht steeds als ik Bit en Utorrent gebruik en dit suckt deeeep want ik download altijd films
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Het is toch ook geen hogere wiskunde?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een vrouw die torrents snapt.![]()
![]()
Daarom dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is toch ook geen hogere wiskunde?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Neen, nog nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En die laat je pc niet crashen zodra je het 1 minuut aanhebt?Omdat peer.![]()
Vasje, installeer het opnieuw?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
Ik wil een zak met goud vinden.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil een zak met wiet vinden.![]()
Van het geld wat je krijgt van dat goud kan je een zak wiet kopen.quote:
En meer.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik weet niet of je veel verdient met dat schipholgedoe maar er zijn vast wel betere baantjes te krijgen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van het geld wat je krijgt van dat goud kan je een zak wiet kopen.
En meer.![]()
Probleem is dat we sinds 5 januari een grote klant kwijt zijn waardoor ik dus nu shifts van 2 á 4 uurtjes werk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je veel verdient met dat schipholgedoe maar er zijn vast wel betere baantjes te krijgen?Terwijl ik in november en december nog 30 uur in de week werkte. Daarom ben ik gisteren ook langs een sneakerwinkel gegaan om mijn cv in te leveren en een praatje te maken.
Ook zit ik er serieus aan te denken om als bijbaantje iets met beveiliging te gaan doen. Lekker boos naar mensen staren enzulks.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik zou gek worden in een sneakerwinkel, schoenen schoenen schoenenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Probleem is dat we sinds 5 januari een grote klant kwijt zijn waardoor ik dus nu shifts van 2 á 4 uurtjes werk.Terwijl ik in november en december nog 30 uur in de week werkte. Daarom ben ik gisteren ook langs een sneakerwinkel gegaan om mijn cv in te leveren en een praatje te maken.
Ook zit ik er serieus aan te denken om als bijbaantje iets met beveiliging te gaan doen. Lekker boos naar mensen staren enzulks.
Haha ja whynot je hebt er de lengte wel voor en verdient volgensmij ook wel oke![]()
![]()
Blijf dan maar daar, wij willen je ook niet meerquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:35 schreef JackieBrown het volgende:
Fernandespopjesik wil niet meer terug naar Nederland
.
Grraaaapje, hoe is het? En wanneer zou je weer terugkomen dan?![]()
![]()
20% korting op schoenen als ik daar eventueel aan de bak kan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou gek worden in een sneakerwinkel, schoenen schoenen schoenen
Ik wist het Vasquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijf dan maar daar, wij willen je ook niet meer
Grraaaapje, hoe is het? En wanneer zou je weer terugkomen dan?![]()
ik kom speciaal voor jou terug tho.
Gaat goed hier, echter ben ik verbrand en voel ik dat elke dag erger worden. De mensen hier zijn wel bizar dik
.
Hoe is het bij jullie? Ik hoor dat het vriest?![]()
![]()
Hoe kan je dat niet snappenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een vrouw die torrents snapt.?
Ik gebruik trouwens BitTorrent, maar ik heb nergens last van.Topbaan dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
20% korting op schoenen als ik daar eventueel aan de bak kan.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
JBquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:03 schreef JackieBrown het volgende:
Hoe is het bij jullie? Ik hoor dat het vriest?! Was vannacht -2 hier
. Klaart komende dagen wel iets op though
.
2e Jaars zeker? Recht @ CE is wel te doen toch? Een deel common sense en een deel puur weten waar je het moet opzoeken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja de eerste. Echt wat een kankervak is dat. Waarom geven ze dat toch
Ging wel oke tho.![]()
![]()
utorrent hier.Weet verder ook geen oplossing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Te doen? Die hele opleiding is zo kaolo makkelijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
JB! Was vannacht -2 hier
. Klaart komende dagen wel iets op though
.
[..]
2e Jaars zeker? Recht @ CE is wel te doen toch? Een deel common sense en een deel puur weten waar je het moet opzoeken?
Deathlift or Die.![]()
Maakt niet uit. Ik zag trouwens laatst pas je invite voor MW3, maar je kan zeker in het weekend pas weer
?
Oh, omdat je een her hadquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Te doen? Die hele opleiding is zo kaolo makkelijk. Heb jij ook Spaans? Da's het enige wat ik afschuwelijk vind
! En die IBV dingen!
![]()
Ja was alleen dus dacht kunnen we even seks talk doen via de mic maar neequote:Op woensdag 18 januari 2012 15:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maakt niet uit. Ik zag trouwens laatst pas je invite voor MW3, maar je kan zeker in het weekend pas weer
?
[..]
Oh, omdat je een her had. Heb jij ook Spaans? Da's het enige wat ik afschuwelijk vind
! En die IBV dingen!
Maar dit weekend kunnen we wel weer een potje doen
All good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja was alleen dus dacht kunnen we even seks talk doen via de mic maar neeMaar dit weekend kunnen we wel weer een potje doen
![]()
![]()
Oh shit, sjekkie bruin.
Strandfoto's, waar blijven ze.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik lig niet daadwerkelijk op het strand. Ik flaneer er slechts langs.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Oh shit, sjekkie bruin.
Strandfoto's, waar blijven ze.
Hehe sextalk via de mic bij mw![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik lig niet daadwerkelijk op het strand. Ik flaneer er slechts langs.
quote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Toch film kunnen downloaden nu met Vuze, prima programma en 't laat mn laptop iig niet crashen. DriveWat een film
![]()
Zo, nieuw pak aangeschaft. Wat een gedoe, tig dingen laten vermaken. En dan kan ik er straks over een maand niet meer in, hendig.full stops and exclamation marks![]()
Dat houd je met pakken. Vooral met de broekquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:54 schreef krioro het volgende:
Zo, nieuw pak aangeschaft. Wat een gedoe, tig dingen laten vermaken. En dan kan ik er straks over een maand niet meer in, hendig.
Je kan ze ook niet een maat groter kopen, baggy suits
Deathlift or Die.![]()
Hoe ziet ie eruit?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:54 schreef krioro het volgende:
Zo, nieuw pak aangeschaft. Wat een gedoe, tig dingen laten vermaken. En dan kan ik er straks over een maand niet meer in, hendig.![]()
Bedoel je Piet Römer toevallig? Zo ja, fucking bizar, ik maakte die vergelijking dan gister ookquote:.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: