Dus niet op Fok! Zittenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Thanks Krio voor die YouTube, is muziek waar ik me wel mee kan concentreren als ik met serieuze dingen bezig moet.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe ik allemaal zelf. Al overweeg ik de brows te gaan laten doen, zo'n kutwerk is dat.
Iets dwingt mij om af en toe even op FOK! te kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus niet op Fok! Zitten
[..]
[ afbeelding ]
Neem dit, dat is kenkah smooth
Mooi dat het je bevalt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Thanks Krio voor die YouTube, is muziek waar ik me wel mee kan concentreren als ik met serieuze dingen bezig moet.
Downloadlink voor die mixtape staat eronder hè.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neem dit, dat is kenkah smooth
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
Godver, iemand stuurt me net een naaktfoto van een meisje die ik in d'r luiers heb meegemaakt
14 jaar, wat doet dat kind toch.
Ah, weer zo'n naief kindje. Ik snap dat niet joh, je word toch voorgelicht of watquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
Godver, iemand stuurt me net een naaktfoto van een meisje die ik in d'r luiers heb meegemaakt
14 jaar, wat doet dat kind toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
Hoevaak ben je gekomen Mais?negatief oneindigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gekomen, ik ben vooral heel snel weggegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Phantomesse op 18-01-2012 00:09:31 ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:03 schreef Phantomesse het volgende:
Hoi schatjes.
Ik zou gaan sporten maar eindstand heb ik alleen maar gezellig in de sauna gelegen en gezwommen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat peer.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:03 schreef Phantomesse het volgende:
Hoi schatjes.
Ik zou gaan sporten maar eindstand heb ik alleen maar gezellig in de sauna gelegen en gezwommen.Gezamelijke douche. Zo kut als het oude mensen zijn die je niet naakt wilt zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt helikopteren met z'n allenquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ik geniet daar altijd van. Lekker met je 140 cm opgepompte bicepsen zwaaien in die doucheruimte.
Freedom of speech zeggen ze danquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:21 schreef Sinji het volgende:
SOPA, wtf..
Dus als iemand op het FOKforum een link post met een verwijzing naar copyright materiaal kan heel FOK gesloten worden?
Really america?
Biologie kan je thuis ook doen, denk ik altijd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Scheisse, ik heb maar 2 uurtjes biologie maar totaal geen zin. Skippen of..?
True, ik blijf gewoon hierquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Biologie kan je thuis ook doen, denk ik altijd.
Je had vandaag recht toch?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:58 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker uurtje wachten voor een extra collegeFML.
Ja de eerste. Echt wat een kankervak is dat. Waarom geven ze dat tochquote:
En je deed welke opleiding ookalweer?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja de eerste. Echt wat een kankervak is dat. Waarom geven ze dat toch
Ging wel oke tho.
CE, HES Bijlmer.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je deed welke opleiding ookalweer?
Altijd fijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:58 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker uurtje wachten voor een extra collegeFML.
Commerciele Economie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neenee niet welke school je zit alleen de opleiding. Wat is CE?
Ik ben niet lui, ik heb gewoon een andere levensstijl.quote:
Die smoes zou ik ook gebruikenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben niet lui, ik heb gewoon een andere levensstijl.![]()
Volgens mijn biologische klok niet.quote:
Maandag: Half 7 's avonds.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die smoes zou ik ook gebruikenWelke dagen heb je eigenlijk school? (m.a.w. die paar uurtjes bio)
Wrijf het er nog even inquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarbij kan ik me wel voorstellen dat je recht hebt tho
Dit is niet de instelling die wij zoeken, jongeman.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef heloef het volgende:
School is wel een feest, een beetje series kijken tot half 6.
Chille tijden hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Maandag: Half 7 's avonds.
Vrijdag: Half 11 's ochtends.
Vind je ja? M'n vriendin doet toerisme aan inholland diemen en dát is pas een pretopleiding ik zeg 't jequote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even in
't Is echt een pretopleiding
Ligt eraan welke series.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef heloef het volgende:
School is wel een feest, een beetje series kijken tot half 6.
Ik moest eerst de avond daarvoor altijd werken tot 1 uur, eer ik thuis was en in mijn bed lag was het dan 3/4 uur. Shit werkte niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chille tijden hoorDat ene dagje dat je voor 12 uur je bed uit moet.
Er zijn presentaties, een mens moet wat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit is niet de instelling die wij zoeken, jongeman.
quote:
Nooit gekeken, ben ik nu raar?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Blue Mountain State
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |