Mjah ik moet eigenlijk gewoon een compleet maatpak, maar ik had nu haast. En aangezien ik van plan ben te groeien heb ik ook geen zin om er nu heel veel geld aan te besteden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat houd je met pakken. Vooral met de broek
Je kan ze ook niet een maat groter kopen, baggy suits
Zakelijk.quote:
Grijsquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah ik moet eigenlijk gewoon een compleet maatpak, maar ik had nu haast. En aangezien ik van plan ben te groeien heb ik ook geen zin om er nu heel veel geld aan te besteden.
[..]
Zakelijk.Grijs, ik draag er een bruine riem en schoenen bij, nu wit overhemd, zwarte das.
Vrijdag is ie al klaar, ze doen het extra snel omdat het moest, yay.
Mooi! Wij allemaal gratis Thai food bij vasjequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Nais, heb zojuist een baan aangeboden gekregen een Thais restaurant in de ferdinand bol
Bij dWc dus![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooi! Wij allemaal gratis Thai food bij vasjePlus Thaise massage met happy ending
Wait, wuuttt. Kom ik daar zeker een keer eten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Nais, heb zojuist een baan aangeboden gekregen een Thais restaurant in de ferdinand bol
Bij dWc dus![]()
Je deed je cam nooit meer aan hequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef tliciouz het volgende:
Waar zijn de leuke tinychat avondjes.
Wil nu me cam best aan doen, alleen nu is het dood.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je deed je cam nooit meer aan he
Wat krijgen jou kittehs eigenlijk te eten? De fokker gaf die van mij royal canin maar voor zo'n zak ben ik 70 euro kwijtquote:
Uhm, een of andere voordeelzak kattenbrokjes van 45 euro van de dierenwinkel. Maar daar vul je een heel vat mee, volgensmij zit er 25 of 30 liter in en je doet er zeker 7/8 maanden mee, jij nog langer wss. Dat krijgen ze 's ochtends en 's avonds natvoer van Felixquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat krijgen jou kittehs eigenlijk te eten? De fokker gaf die van mij royal canin maar voor zo'n zak ben ik 70 euro kwijt
Ah okequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uhm, een of andere voordeelzak kattenbrokjes van 45 euro van de dierenwinkel. Maar daar vul je een heel vat mee, volgensmij zit er 25 of 30 liter in en je doet er zeker 7/8 maanden mee, jij nog langer wss. Dat krijgen ze 's ochtends en 's avonds natvoer van Felix
Nah, ene dierenarts zegt weer ja alleen brokjes geven en de andere zegt weer dat brokjes juist slecht zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah okeMaar natvoer ja?
Is dat niet kei slecht als ze dat elke dag krijgen? Mij waarschuwde ze er voor dat liever niet te geven.
Toch maar eens meer gaan geven danquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah, ene dierenarts zegt weer ja alleen brokjes geven en de andere zegt weer dat brokjes juist slecht zijn.Vorige kat gaven we dus alleen brokjes maar die dronk echt ontiegelijk veel daardoor dat het echt niet gezond meer was. Dus nu gewoon allebei, houden ze niks aan over joh.
No probz, hoe heet ie eigenlijk?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toch maar eens meer gaan geven danDank je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |