Maakt toch eigenlijk geen flikker uit, ze wordt er niet minder lekker van, ook al was dat ding van aluminiumfoliequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Al vind ik goud snel fout/ordinair bij meiden
Only persian chicks can pull that off
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Torrentlink nodig?Wat nou loempiavouwerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bwehe, aluminiumfolie, close enoughquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maakt toch eigenlijk geen flikker uit, ze wordt er niet minder lekker van, ook al was dat ding van aluminiumfolie.
Daar heb ik veel aanquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:00 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
Show is net gestart in de VS, volgens mij eergister.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maakt toch eigenlijk geen flikker uit, ze wordt er niet minder lekker van, ook al was dat ding van aluminiumfolie.
Over Persian chicks gesprokenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bwehe, aluminiumfolie, close enough
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Over Persian chicks gesproken. Mi mang
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Oeh, ze draagt een gouden sieraad, nou associeer ik dat meteen met pauper en/of wansmaak"quote:
Deze manquote:
Deze manquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Oeh, ze draagt een gouden sieraad, nou associeer ik dat meteen met pauper en/of wansmaak".
[..]
Deze man.
Alsof het zo raar is dat ik dat denk. er zijn weinig tot geen mensen die dat wel kunnen pullen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Oeh, ze draagt een gouden sieraad, nou associeer ik dat meteen met pauper en/of wansmaak".
[..]
Deze man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |