Een rood kruis?quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
had ik vroeger ook
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:18 schreef Etcetera het volgende:
De helf is BINNEN! Groen licht van partij 1 om mij aan te nemen!!!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:18 schreef Etcetera het volgende:
De helft is BINNEN! Groen licht van partij 1 om mij aan te nemen!!!
Leg de champagne maar vast koud!quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:21 schreef Etcetera het volgende:
er moet nog worden afgestemd met m'n leidinggevende, maar dat moet toch lukken nu
Al in China gekeken? Gratis verzendkosten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ophelia, ik heb ze inderdaad gezien bij Halfords maar ik wilde eigenlijk andere kleurtjes.En die kleurtjes die ik leuk vind, is met een bloem aan het handvat. Nu nog op zoek naar een blauwe bel van Mickey Mouse, die zijn er genoeg op internet... maar verzendkosten zijn best hoog.
Appeltaart voor mij aub.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:29 schreef Etcetera het volgende:
Als ik vandaag ook nog iets hoor van partij 2 dan ga ik gebak scoren
Dat is vast niet voor volgende week binnen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al in China gekeken? Gratis verzendkosten.
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is vast niet voor volgende week binnen.
Nee, dat komt niet op tijd dan... nou ja dan maar kleurtjes die ik minder mooi vind...quote:
Oh, dan heb je dus tijd zat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet op tijd dan... nou ja dan maar kleurtjes die ik minder mooi vind...Lennon zal het niet zoveel uitmaken.
Hij wil trouwens niet jarig zijn.![]()
Klachten bij de MEN mod aub.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:47 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik protesteer! Mattís heeft één keer gepost en hij wordt gelijk in de OP opgenomen! Waar is mijn UI!
Als ik coolere tegenkom post ik ze, ik ben nu toch onderdelen aan het shoppenquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet op tijd dan... nou ja dan maar kleurtjes die ik minder mooi vind...Lennon zal het niet zoveel uitmaken.
Hij wil trouwens niet jarig zijn.![]()
Dat klinkt best positiefquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:21 schreef Etcetera het volgende:
er moet nog worden afgestemd met m'n leidinggevende, maar dat moet toch lukken nu
Okayquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ik coolere tegenkom post ik ze, ik ben nu toch onderdelen aan het shoppen![]()
Waarom wil hij niet jarig zijn?
Hoor net dat er hier al een 'noodscenario' was bedachtquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoor net dat er hier al een 'noodscenario' was bedacht
Jongens, dit gaat goedkomen![]()
Alles zonder warme vruchten dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
Hazelnootgebakje alsjeblieft. Of anders een advocaatvlaaipunt. Of tiramisusmaak.
Met dooiemussensmaakquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:19 schreef Etcetera het volgende:
Eerst volledige duidelijkheidga toch geen halve gebakjes uitdelen
Gebak met warme vruchten lijkt me sowieso goorquote:
Nu een halve toezegging krijgen, dat vet vieren en dan níet worden aangenomen. Da's een dooie musquote:
Geen warme appeltaart voor jou dus?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gebak met warme vruchten lijkt me sowieso goor
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nu een halve toezegging krijgen, dat vet vieren en dan níet worden aangenomen. Da's een dooie mus
Nee, het liefst koudquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen warme appeltaart voor jou dus?
Ik heb het idee dat ik dit al eerder gevraagd heb.quote:
En volgens mij heb ik het ook vrij vaak verkondigdquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik dit al eerder gevraagd heb.
Déjŕ vu'tje inderdaadquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik dit al eerder gevraagd heb.
Heul niet!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
Wow, Etc. Dat gaat echt wel goedkomen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heul niet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
Ik doe de secret PM-actie hier wel voor een bos bloemen als het zover is...quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:21 schreef Etcetera het volgende:
Fles whisky, die hij dan op zijn 18e mag openen? Of verkopen, als die fles in de tussentijd een vermogen waard is geworden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:09 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het knap dat ze het zo in het geheim allemaal geregeld heeft. Lijkt me lastig, via PM. Oja, z'n beginkapitaalgaan we uitgeven natuurlijk.
Aan iets heel tofs, gaan we goed over nadenken.
De komende tijd zal je nog wel vaker op de 2e/3e plaats gaan komen achter kind en vrouw vrees ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:47 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik protesteer! Mattís heeft één keer gepost en hij wordt gelijk in de OP opgenomen! Waar is mijn UI!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe de secret PM-actie hier wel voor een bos bloemen als het zover is...
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:47 schreef Wiebelkont het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Als we maar wel foto's van de ontvangst te zien krijgen.
Ekdom!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen...
Etcie.......!?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Dat laatste heb ik uiteraard niet in de hand...
Onderschriftcompetitie starten?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Als we maar wel foto's van de ontvangst te zien krijgen.
quote:
Nou, dat is eerder gebeurd hoor denk ik. Geloof niet dat 'ie nu nog besmettelijk isquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:23 schreef MaJo het volgende:
Meuning
En ja hoor, keelpijnfijn dat G. het op de laatste dag toch nog aan me heeft overgedragen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:23 schreef MaJo het volgende:
Meuning
En ja hoor, keelpijnfijn dat G. het op de laatste dag toch nog aan me heeft overgedragen
Ook weer waarquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat is eerder gebeurd hoor denk ik. Geloof niet dat 'ie nu nog besmettelijk is
Als het alleen keelpijn is vind ik had niet het ergste maar het gaat vaak gepaard met een hoofd vol wattenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:31 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Hopelijk is het zo over. Keelpijn vind ik altijd het meest vervelend.
Ik heb de topics bijgelezen.
Tot ze door hebben dat je de helft van de dag op fok zit natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoor net dat er hier al een 'noodscenario' was bedacht
Jongens, dit gaat goedkomen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tot ze door hebben dat je de helft van de dag op fok zit natuurlijk
Maar hopelijk gaat het door~!
Komt maar langs met bloemen hoorquote:
Laatst toevallig een beetje over gehad. Zolang ik m'n werk goed blijf doen, afspraken nakom, is er niks aan de handquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tot ze door hebben dat je de helft van de dag op fok zit natuurlijk
Maar hopelijk gaat het door~!
Die van mij zit gelukkig in mijn mondhoek waardoor het niet zo opvalt. Heb ook wel eens een boven mijn lip gehad, dat ziet er goor uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik googlede net op koortslip plaatjes, kom je mooie exemplaren tegen
Ook dat! Maar we zijn allebei ziek dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef Etcetera het volgende:
Koortslippen zijn stom, kun je niet zoenen
Da's niet het ergste dat je niet kan doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef Etcetera het volgende:
Koortslippen zijn stom, kun je niet zoenen
En koordslip?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik googlede net op koortslip plaatjes, kom je mooie exemplaren tegen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's niet het ergste dat je niet kan doen.
Gelukkig ben ik immuun dus ik kan wel gewoon zoenen.
Mijn vrouw heeft er ook wel eens last van, geen moeite mee om haar te zoenen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Maar de vraag is of je ook iemand wil zoenen met een koortslip?
Jij / jullie kunnen hier wel crashen. 2 minuten lopen naar perron 5a en vervolgens 12 minuten met de trein naar schipholquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Iemand hoteltips voor op Schiphol? Wil zo makkelijk mogelijk er kunnen komen, er vanuitgaand dat ik met de trein naar Schiphol ga en daar ergens overnacht, 's ochtends vliegen
Ik ga naar Engeland, en moet om 7u op Schiphol zijn. Bedankt voor het aanbod maar dat kan ik je niet aandoenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij / jullie kunnen hier wel crashen. 2 minuten lopen naar perron 5a en vervolgens 12 minuten met de trein naar schiphol
Edit: ik overdrijf, treinreis is 15 minuten
Waar is de reis naartoe?
dan Citizizen M, loopafstand van de terminalquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga naar Engeland, en moet om 7u op Schiphol zijn. Bedankt voor het aanbod maar dat kan ik je niet aandoen(besides, hotel overnachtingen op kosten van de baas bevallen me goed
)
Collega raadde Ibis aan.
Ik laat het regelen, hoef er zelf niet achteraan oid.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef Bart het volgende:
Op kosten van de baas? Zou ik voor het Amstel hotel gaan in Amsterdam. Zit je zo op Schiphol.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan Citizizen M, loopafstand van de terminal
Dan kan je nog beter in Leiden crashen, vanuit het centrum van Amsterdam naar Schiphol in de nacht is vrijwel alleen per taxi te doen. Tenzij de baas dat ook betaald...quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef Bart het volgende:
Op kosten van de baas? Zou ik voor het Amstel hotel gaan in Amsterdam. Zit je zo op Schiphol.
Denk dat je de taxi wel op de hotelrekening kan krijgen daar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter in Leiden crashen, vanuit het centrum van Amsterdam naar Schiphol in de nacht is vrijwel alleen per taxi te doen. Tenzij de baas dat ook betaald...
Geen mogelijkheid om hotelkosten in je zak te steken en stiekem toch hier te crashen zeker ?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga naar Engeland, en moet om 7u op Schiphol zijn. Bedankt voor het aanbod maar dat kan ik je niet aandoen(besides, hotel overnachtingen op kosten van de baas bevallen me goed
)
Collega raadde Ibis aan.
Ik laat het regelen, hoef er zelf niet achteraan oid.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om hotelkosten in je zak te steken en stiekem toch hier te crashen zeker ?
Hmz, mij te veel werk om er speciaal een BV voor op te zettenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee
Er wordt voor me geboekt enzo
Dan hebben ze toch ook wel ervaring met geschikte hotels in de buurt?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee
Er wordt voor me geboekt enzo
quote:Donkey Punch 19213 up, 9968 down
The Donkey Punch is when your engaged in anal sex and when your about to ejaculate you punch the poor little lady in the back of the head so her anal cavity tightens making the orgasm all that more better (for you ofcourse).
I donkey punched Meredith last night, and It was awesome
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:03 schreef Whiteguy het volgende:
Flink genaaid dat de presentator dat fout rekende..
En voor wie niet urban dictionary leest:
[..]
Die blijft fantastischquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dat vereist natuurlijk een re-post:
Nee, hij zei What is a donkey? en dat is niet goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:03 schreef Whiteguy het volgende:
Flink genaaid dat de presentator dat fout rekende..
En dat vind ik dus wel meevallenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:12 schreef Soempie het volgende:
@ MaJo, moest even goed nadenken, maar thanks.Mag ook wel, want de afgelopen weken/ maanden was ik behoorlijk in m'n eigen wereldje.
Sterkte! Controle of enge dingen?quote:
Primaquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Red, hoe is het bij de bank?
Dat zou wel leuk zijn natuurlijk. Maar ik vind dat knipperende hartje nog steeds zo lief.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Soempie, ga je nu een nieuwe avatar nemen, eentje met "gewone" buik en dan een mini-poppetje in de armen of zo?
Controle met een complete gebitsreiniging was het + foto's.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sterkte! Controle of enge dingen?
Ik ga zo nog even tukken
Dat zekerquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn natuurlijk. Maar ik vind dat knipperende hartje nog steeds zo lief.
Waren ze vast blij meequote:
En, gaatjes?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Controle met een complete gebitsreiniging was het + foto's.
En een bakje koffie vooraf...
Ik krijg altijd koffie van de tandartsassistente, dus vooral ik was er blij mee met dit gure hondenweer...quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Waren ze vast blij mee![]()
Neen, wel weer ontstoken tandvlees en tandsteen, ondanks dat ik me kapot poets, tandenstokert en flos...quote:
Doe je dat dan niet te hard? Verkeerde tandenborstel?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neen, wel weer ontstoken tandvlees en tandsteen, ondanks dat ik me kapot poets, tandenstokert en flos...
Het is the story of my life.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe je dat dan niet te hard? Verkeerde tandenborstel?
WTF denkt ze dan, dat je dat kind kan afschepen met een lollie en een zak knikkers ?!quote:Een vrouw uit Hendrik-Ido-Ambacht heeft samen met haar vriend twee jaar lang haar dochter (8) als seksspeeltje gebruikt voor het uitleven van sado-masochistisch fantasieën. Dat bleek gisteren in de Dordtse rechtbank. Het koppel runde een gastouderbureau voor kinderopvang.
Tegen Louise D. (42) uit Hendrik-Ido-Ambacht, die volgens justitie haar dochter twee jaar lang seksueel misbruikte, is gisteren in de Dordtse rechtbank 8 jaar geëist. De moeder heeft grotendeels bekend. Na onderzoek is gebleken dat de kinderen uit de opvang niet misbruikt zijn.
Zelfgemaakte filmpjes
De vrouw stuurde vele tientallen zelfgemaakte foto's en filmpjes van het misbruik naar haar vriend, Siegbert van C. (44) uit De Bilt, met wie ze een SM-relatie heeft. Ook hij hoorde 8 jaar cel tegen zich eisen.
Bondages
De twee hielden zich bezig met bondages. Ze hadden een kist met seksspeeltjes, waarmee ze het kind lieten spelen. Het meisje moest ook getuige zijn van seks tussen de twee. Louise was in de relatie de slaaf en Siegbert de meester. 'Ik ben me ervan bewust dat mijn gedachten absurd zijn en schaam mij diep', zei de man tijdens de rechtszaak. Hij vroeg de voorlopige hechtenis te schorsen. 'Zodat ik in vrijheid kan herstellen.' De officier noemde Siegbert van C. 'een koelbloedige egoďst'.
Smartegeld
Voor de misbruikte dochter wordt 12.500 euro smartegeld gevraagd. De moeder schrok zichtbaar van het bedrag. 'Hoe kan een kind bedenken dat ze zoveel geld wil hebben?'
De uitspraak is over dertien dagen.
Gloeiend neuk, wtf?quote:Hij vroeg de voorlopige hechtenis te schorsen. 'Zodat ik in vrijheid kan herstellen.'
Slecht weer? Ik ben al de hele dag binnen aan het prutsenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg altijd koffie van de tandartsassistente, dus vooral ik was er blij mee met dit gure hondenweer...
Dat bedrag mag van mij wel 10x zo hoog zijn.... Haar eigen dochter!!! WTF indeedquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
WTF denkt ze dan, dat je dat kind kan afschepen met een lollie en een zak knikkers ?!![]()
Klinkt als een formaliteit?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:06 schreef Etcetera het volgende:
Had telefoon van werk naar huis: er moet bij partij 1 nog 1 iemand officieel toestemming geven of ik mag worden aangenomen, dat moet bij alle mogelijke personeels verwervingen, en mijn collega wist dat dus niet.
Och, die uitkering krijg je straks toch niet meer met je baan, dus hup, samenwonen die hapquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:35 schreef Etcetera het volgende:
En het allerdomste: ik kan op dit moment (dus met uitkering) beter bij m'n ouders blijven wonen dan gaan samenwonen met E.Financieel gezien dan
Bron: Urbandictionaryquote:1. Knox Goggles 19 up, 4 down
The syndrome that affect males when they attend Knox College. Symptoms include thinking a standard 4 is a 8 when in reality they are not. Also hooking up with a 3 and then getting high-fived for it later when you are recounting the tale to your other male friends. Side-affects include shame, depression, alcoholism, and repeat encounters with said 3.
Male 1: Damn, that girl if fine. She is a solid 8.
Male 2: What the fuck man. She looks like Muhammad Ali.
Male 1: Damn Knox Goggles!!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:03 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net een afwijzing binnen als webredacteur bij een pensioenverzekeringAls ik daar zelfs al afgewezen word dan vind ik dus nooit een baan
Te weinig relevante werkervaringquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Wat gaven ze aan als reden? Misschien vinden ze je juist te goed voor de baan. Zo ben ik ook eerder afgewezen voor een baan.
Daar ga je niet heen toch?quote:
Dat lijkt me geen relevant argument voor afwijzing. Of is inhoudelijke kennis van pensioenverzekeringen van belang?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Te weinig relevante werkervaringHet enige aan mijn werkervaring wat niet relevant is is dat ik nooit bij een pensioenverzekeraar heb gewerkt
Wat zij zegt.quote:
Kan ik me niet voorstellen, het gaat met name om teksten redigeren en schrijven (met name interviews en persberichten). Kan me niet voorstellen dat je daar nou heel veel vakinhoudelijke kennis voor moet hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen relevant argument voor afwijzing. Of is inhoudelijke kennis van pensioenverzekeringen van belang?
[..]
Wat zij zegt.
Net besloten van wel.quote:
Serieusquote:
Nouja, m'n nichtje werkt bij een pensioenverzekeraar en daar is echt niks aan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Te weinig relevante werkervaringHet enige aan mijn werkervaring wat niet relevant is is dat ik nooit bij een pensioenverzekeraar heb gewerkt
Kruisje?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoop niet dat dit bij jou is Soemp
[ afbeelding ]
Het probleem is dat er tientallen mensen reageren waarvan er altijd wel iemand is met meer werkervaring, ze hebben het gewoon voor het kiezen. Ik maak dus geen schijn van kansquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, m'n nichtje werkt bij een pensioenverzekeraar en daar is echt niks aan.! Pik je zo op.
Rare reden...
Maar je komt echt wel ergens anders aan het werk hoor. En dan niet bij zo'n stomme pensioenverzekeraar.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan de link maar
http://www.dumpert.nl/med(...)/gefeliciteerd_.html
't Is m'n laatste tentamen. Ik ga gewoon een poging doen en anders voor de her. Sven kan ook prima voor Mattís zorgen, gelukkig.quote:
Mja waarom ook niet eigenlijk, je kunt het gewoon proberen inderdaadquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is m'n laatste tentamen. Ik ga gewoon een poging doen en anders voor de her. Sven kan ook prima voor Mattís zorgen, gelukkig.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan de link maar
http://www.dumpert.nl/med(...)/gefeliciteerd_.html
Een vriend van mij kreeg ook afwijzing op afwijzing, maar uiteindelijk is dat ook meer dan goed gekomen. En zo ken ik nog wel meer mensen. Denk dat het voor vrijwel iedereen op dit moment heel moeilijk is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het probleem is dat er tientallen mensen reageren waarvan er altijd wel iemand is met meer werkervaring, ze hebben het gewoon voor het kiezen. Ik maak dus geen schijn van kansIk hoop echt dat je gelijk hebt maar ik zie het heel erg somber in
Data-analyse. Vorig jaar de ene helft vrijwel foutloos gemaakt en het deel over het andere boek heel erg verpest.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja waarom ook niet eigenlijk, je kunt het gewoon proberen inderdaadWat voor tentamen is het?
Dat ga ik de komende dagen doen. Mattís slaapt steeds 3 uur, heel stipt, dus op zich heb ik wel tijd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heb je je nog ergens voor kunnen bereiden?
Ja, precies en daar houd ik ook helemaal niet van.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat lijkt me net zo'n beroep als leerkracht op een basisschool wat cadeautjes betreft. Als je niet oplet heb je zo een enorme berg met frutjes, zeepjes en dingen waar je niets mee doet![]()
M.a.w ik zou gaan voor iets eetbaars o.i.d., iets wat lekker is maar ook weer op gaat zeg maar.
Goed zo! Nu voel ik me beter over de kerstspullen in huis en de ramen die nog onder de sneeuwfiguurtjes zitten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb de plaksneeuwvlokken nog op de ramen zitten
Ik ben blij dat we niet de enigen zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, precies en daar houd ik ook helemaal niet van.Maargoed, denk dat ze ook wel elke keer iets van chocolade ofzo krijgt.
Ik ga er nog even goed over nadenken...
@ MaJo, ik dacht even dat je tegen mij zei dat we de kerstboom op moeten ruimen.Dat is dus ook zo, gaat Sven morgen doen.
Maar jij hebt een excuus... Dat wil ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed zo! Nu voel ik me beter over de kerstspullen in huis en de ramen die nog onder de sneeuwfiguurtjes zitten.
Preciesquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar jij hebt een excuus... Dat wil ik ook
Wat is dat? Ben niet zo bekend met de terminologiequote:
in uit in? en dat dan repeteren?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat? Ben niet zo bekend met de terminologie
Ik zou je adviseren meer te liegen en te bluffen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het probleem is dat er tientallen mensen reageren waarvan er altijd wel iemand is met meer werkervaring, ze hebben het gewoon voor het kiezen. Ik maak dus geen schijn van kansIk hoop echt dat je gelijk hebt maar ik zie het heel erg somber in
Dat is in ieder geval goed nieuwsquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wij zijn bezig met IUI![]()
En aangezien de vorige ronde in ieder geval heel kort raak is (wel zwangerschapshormoon bij bloedtest maar te weinig voor doorgaande zwangerschap) geweest heb ik goede hoop dat IVF niet nodig gaat zijn.
Kort samengevat:quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat? Ben niet zo bekend met de terminologie
Ik heb daar ook over na zitten denken, ik ben gewoon veel te eerlijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou je adviseren meer te liegen en te bluffen.
Het klinkt wanhopig, maar af en toe moet je je tegenstanders van het veld spelen om een voetbalwedstrijd te winnen.
Er is nog e.e.a. onderweg toch?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval goed nieuwsZou mooi zijn als er nog een AKQ baby bijkomt, plus van LB
Dat hoop ik natuurlijk ook voor Ophelia en LB, maar stomme grappen mag ik hier toch wel maken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval goed nieuwsZou mooi zijn als er nog een AKQ baby bijkomt, plus van LB
Aha, duidelijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kort samengevat:
Het is een vorm van kunstmatige inseminatie
Hormoonstimulatie voor mij om een stuk of drie eicellen te laten rijpen (want meer kansen)
Echos om de groei in de gaten te houden
Ander hormoon om de eisprong precies te timen
Vriend mag op de dag van de inseminatie een bekertje vullen, dat wordt bewerkt zodat alleen de echt goede zaadcellen overblijven en dat wordt rechtstreeks in de baarmoeder ingespoten.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
in uit in? en dat dan repeteren?
Van Mark en Red inderdaadquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er is nog e.e.a. onderweg toch?
Ik kan niet voor LB spreken maar ik ben pro flauwe grappenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat hoop ik natuurlijk ook voor Ophelia en LB, maar stomme grappen mag ik hier toch wel maken?
Ik ben sinds vorige week weer aan het spuiten, ik ga uit van een inseminatie eind volgende week.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aha, duidelijkWanneer gaat dit plaatsvinden? Lijkt me wel spannend hoor!
Een vriendin van me is zwanger geraakt via IVF, dat was steeds behoorlijk stressvolMaar uiteindelijk wel gelukt
Van mij wel hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat hoop ik natuurlijk ook voor Ophelia en LB, maar stomme grappen mag ik hier toch wel maken?
top, want ik maak ze zonder er bij na te denkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan niet voor LB spreken maar ik ben pro flauwe grappen
Oh dat is al best snelquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan niet voor LB spreken maar ik ben pro flauwe grappen
[..]
Ik ben sinds vorige week weer aan het spuiten, ik ga uit van een inseminatie eind volgende week.
Ik lever alleen maar twaalf vragen voor de quiz.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb daar ook over na zitten denken, ik ben gewoon veel te eerlijkMisschien toch maar eens mijn CV eens opleuken
En zag ik nou dat je naar de meet gaatIk dacht dat je niet zo van meeten was
Zou je mij irl eens moeten horenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
top, want ik maak ze zonder er bij na te denken
Twee weken later o.i.d., in het ziekenhuis hier doen ze sowieso een bloedtest, of na twee weken of zodra menstruatie. Eigenlijk is het hetzelfde als normaal maar met een beetje extra hulp.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is al best snelEn hoe snel kun je dan zeggen of het aanslaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:35 schreef Whiteguy het volgende:
Nu op RTL4: Dikke kinderen.
Nicolette van Dam heeft echter ook wel een pens
Chazia Mourali had makkelijk 'Dikke Kinderen' kunnen presenteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resteert mij de vraag: had Nicolette van Dam zich letterlijk omhooggeneukt bij RTL4?
Ah vandaarquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik lever alleen maar twaalf vragen voor de quiz.
Ik zal deze van de week sturen, tot die tijd ben ik bezig allerlei software te ontwikkelen. Mijn eerste testprogramma heeft de tests zo goed als zeker doorstaan, nu kan ik mijn succesrit starten.
Succes dan maarquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zou je mij irl eens moeten horen
[..]
Twee weken later o.i.d., in het ziekenhuis hier doen ze sowieso een bloedtest, of na twee weken of zodra menstruatie. Eigenlijk is het hetzelfde als normaal maar met een beetje extra hulp.
Geen idee, ik werk niet bij RTL en met m'n vriendin zal ze het niet gedaan hebben, anders had ze me dat wel verteld, toch?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Resteert mij de vraag: had Nicolette van Dam zich letterlijk omhooggeneukt bij RTL4?
Werkt je vriendin bij RTL? Kan ze me niet even een baan bezorgen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk niet bij RTL en met m'n vriendin zal ze het niet gedaan hebben, anders had ze me dat wel verteld, toch?
Voorlopig wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah vandaarDus dan blijf ik de enige die je irl gezien heeft?
![]()
Werkte, maar als je een PM stuurt met wat je zoekt kan ik wel even vragen of ze nog contacten heeft die kunnen helpenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Werkt je vriendin bij RTL? Kan ze me niet even een baan bezorgen?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Succes dan maarAls we nou allemaal voor je duimen, zou dat werken?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk niet bij RTL en met m'n vriendin zal ze het niet gedaan hebben, anders had ze me dat wel verteld, toch?
Het verhaal kan twee kanten uit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zou je ook niet een keer met MM gaan meeten bij Starbucks?quote:
Ze heeft geneukt, dat weten we i.i.g.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het verhaal kan twee kanten uit.
Of ik zit te trollen, of het verhaal klopt. We hebben alleen geen bewijs...
PM komt eraanquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Werkte, maar als je een PM stuurt met wat je zoekt kan ik wel even vragen of ze nog contacten heeft die kunnen helpen
Een uitnodiging had in dat geval zeker op zn plaats geweestquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
herinner me vrijdag/zaterdag even als je nog geen antwoord hebt, want dan zie ik haar weerquote:
Zouden we doen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou je ook niet een keer met MM gaan meeten bij Starbucks?
Werkenbijrtl.nl in de gaten houden. Eventueel ook solliciteren voor een andere functie die niet direct is wat je zoekt. Zitten wat tijdelijke contracten tussen, dan kan je bewijzen dat je een waardevolle medewerker bent en maak je bij een volgende sollicitatie misschien meer kansquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Werkt je vriendin bij RTL? Kan ze me niet even een baan bezorgen?
Doe ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
herinner me vrijdag/zaterdag even als je nog geen antwoord hebt, want dan zie ik haar weer
Hou ik al in de gatenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Werkenbijrtl.nl in de gaten houden. Eventueel ook solliciteren voor een andere functie die niet direct is wat je zoekt. Zitten wat tijdelijke contracten tussen, dan kan je bewijzen dat je een waardevolle medewerker bent en maak je bij een volgende sollicitatie misschien meer kans
RTL is altijd onpersoonlijk geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hou ik al in de gatenOok al een paar keer gereageerd maar nooit een reactie gehad
Wel vreemd want tot nu toe krijg ik altijd wel netjes afwijzingen behalve dan bij RTL
Slechte zaak vind ik dat! Bij nu.nl en Sp!ts moesten we ook alle mailtjes persoonlijk beantwoordenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
RTL is altijd onpersoonlijk geweest.
Als je NOS of SBS mailt, schrijven beide bedrijven keurig terug. RTL zwijgt in alle mogelijke talen ter wereld...
Tenminste veel beter automatisch opgestelde e-mailberichten gestuurd vanuit noreply@[insertCustomAddress].com. Met zulke adressen jaag je klanten echt weg.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Slechte zaak vind ik dat! Bij nu.nl en Sp!ts moesten we ook alle mailtjes persoonlijk beantwoorden
Dat gaat verwarring scheppen t.o.v. je normale onnavolgbare reactiesquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tenminste veel beter automatisch opgestelde e-mailberichten gestuurd vanuit noreply@[insertCustomAddress].com. Met zulke adressen jaag je klanten echt weg.
Ik zelf zit te kijken hoe ik mijn e-mails automatisch kan genereren, zonder dat het lijkt dat een robot mij waarneemt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat gaat verwarring scheppen t.o.v. je normale onnavolgbare reacties
Speedreaden lijkt me een goede. Evenals mindmappen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
Ik zit naar cursussen te kijken waardoor ze bij een sollicitatie denken 'wow, die moeten we echt hebben!'. Tips?
In jouw geval, strak truitje, laag decolleté.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
Ik zit naar cursussen te kijken waardoor ze bij een sollicitatie denken 'wow, die moeten we echt hebben!'. Tips?
Speedreaden kan ik al best goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Speedreaden lijkt me een goede. Evenals mindmappen.
Het probleem is dat ik niet eens uitgenodigd wordt voor gesprekken dus dat heeft weinig zinquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In jouw geval, strak truitje, laag decolleté.
kort rokjequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In jouw geval, strak truitje, laag decolleté.
Ook code-technisch? Misschien kan ik dat geval uitkomst bieden...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Speedreaden kan ik al best goedEn mindmappen is zo'n term waar ik me verre van wil houden
Zit nu te kijken naar iets als grafisch ontwerpen, zodat ik ook voor een internetredactie in aanmerking kom
Heb ik alquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:30 schreef Etcetera het volgende:
Een keer een foto bij je CV doen? Kán helpen
Ik volg het even niet?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook code-technisch? Misschien kan ik dat geval uitkomst bieden...
ik?quote:
Foto op FB met jouw mattiequote:
Ahsoquote:
quote:
Hier niksquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is er met facebook aan de hand?
niks?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is er met facebook aan de hand?
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
AhsoJa die foto is van vijf minuten geleden
Graag gedaanquote:
CSS. Cascade Style Scripting.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik al
[..]
Ik volg het even niet?
mwah het is eigenlijk een beetje viezigquote:
Daar ben ik me momenteel al in het verdiepenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
CSS. Cascade Style Scripting.
Daarmee kun je een webpagina meer kleur en vorm geven.
Ik was m'n haar niet zo heel vaak, 3x per week ongeveer. Als ik het dan niet was wordt het echt vies vettig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mwah het is eigenlijk een beetje viezig![]()
sinds ik het van de kapster nog maar één keer per week mag wassen zit het beter. En talkpoeder. Dus dat dus. weet wat je te doen staat
Fixed itquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was m'n haar niet zo heel vaak, 3x per week ongeveer. Als ik het dan niet was wordt het echt vies vettig.
En dan nog krijg ik niet wat jij hebtSlag
en schitterend blond
Dat van mij is stijl steil en donkerblond
Ik had mijn haar vanochtend in een knotje... maar mijn pa heeft woeste krullen. volgens de kapster als ik mijn haar kort zou doen zou ik het ook hebben maar nu is het veels te zwaar. talkpoeder is tegen het vettig uitzien!! helptquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was m'n haar niet zo heel vaak, 3x per week ongeveer. Als ik het dan niet was wordt het echt vies vettig.
En dan nog krijg ik niet wat jij hebtSlag
en schitterend blond
Dat van mij is stijl en donkerblond
Ik blijf die fout doen, thanksquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fixed it
En join you...... hier een bijzonder saaie haarkleur, ik zou wel zo blond als PS of zo rood als MaJo willen zijn
Thanksquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fixed it
En join you...... hier een bijzonder saaie haarkleur, ik zou wel zo blond als PS of zo rood als MaJo willen zijn
Dat krijg je van kort haar! god straft onmiddelijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik blijf die fout doen, thanks
Ik was vroeger witblond, zoals PS. Haar eraf, weg mooi kleurtje
Ik heb een soort talkpoeder van de lushquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had mijn haar vanochtend in een knotje... maar mijn pa heeft woeste krullen. volgens de kapster als ik mijn haar kort zou doen zou ik het ook hebben maar nu is het veels te zwaar. talkpoeder is tegen het vettig uitzien!! helptEn je haar 'went' aan wassen, dus als je het minder doet dan wen je er vanzelf aan. je meot er even doorheen
Die nieuwe droogshampoo?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een soort talkpoeder van de lush![]()
Maar je haar (ofwel, je hoofdhuid) moet inderdaad even wennen aan niet regelmatig wassen.
Ik heb een collega die altijd, maar dan ook áltijd vettige sliertjes heeftquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:42 schreef Etcetera het volgende:
Hmm misschien een keer in de vakantie proberen. Lijkt me niet echt een optie voor tijdens een werkweek
Persoonlijk je CV brengen is natuurlijk niet altijd een optie.. Maar je kan natuurlijk wel een paar USB sticks in je jaszak doen met je CV en een powerpoint/prezi presentatie over jezelf er op, mocht je toevallig een keer iemand tegenkomen waar je graag bij zou willen solliciteren heb je wel iets heel speciaals...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niet eens uitgenodigd wordt voor gesprekken dus dat heeft weinig zin
Et ken net...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
en het is tijd om te gaan slapen
En kan die grafreclame van die friese carglasslosers niet heel snel van de buis af?
Bevalt die verder goed? Lekker geurtje enzo?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Helpt niet tegen echt vet haar waarschijnlijk, maar wel om het nog 1 dagje te rekken.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
Echt zo raar dat jullie het over een product van Lush hebben die dat ik gewoon niet kenWist wel dat het eraan zou komen (al toen ik er nog werkte) maar ken het verder niet
Ook geen probleem, ik ben dol op die luchtjesquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
talkpoeder werkt precies hetzelfde maar dan ruik je dus wel naar baby
En is goedkoper natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
talkpoeder werkt precies hetzelfde maar dan ruik je dus wel naar baby
Dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef wyccie het volgende:
Dat talkpoeder is zeker geen goed idee bij donker haar?![]()
Hier is ook geen Lushquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Ik was mijn haar om de dag of om de twee dagen.
Lush is hier in de stad volgens mij niet te krijgen![]()
Waar woon je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Ik was mijn haar om de dag of om de twee dagen.
Lush is hier in de stad volgens mij niet te krijgen![]()
Ik hoop voor je dat ze nooit 7 kg gaat wegen. Als de mijne op je keel gaat liggen (en dat doet hij graag) ben je niet blijquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef MaJo het volgende:
Noa ligt als een sjaal om mijn keel heen, best fijn bij keelpijn
Ik denk het nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze nooit 7 kg gaat wegen. Als de mijne op je keel gaat liggen (en dat doet hij graag) ben je niet blij
Mooi en puur is waar ik aan denk bij een jong vogeltje o.i.d. dit is voor mij meer familie Knots zeg maarquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Even dit spammen, voor velen hier van (ver) voor hun geboorte:
Maar zo mooi en puur...
Je hebt heel wat gemist dan...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mooi en puur is waar ik aan denk bij een jong vogeltje o.i.d. dit is voor mij meer familie Knots zeg maar
preciesquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is een lief gewicht, dat kan in je nek liggen en dan zit je nog gewoon rechtop
Die man van de Italiaanse kustwacht klonk ook not amusedquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe volgens mij is 'ie boos
http://www.vkmag.com/maga(...)kt_4_rackets_op_rij/
He, ja. Terug naar je boot!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die man van de Italiaanse kustwacht klonk ook not amused
my life yoquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:27 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik heb een nieuwe formule ontwikkeld:
Lengte baby in centimeters X dagen dat deze baby niet gepoept heeft + het aantal milliliters olie dat hij ter laxatie heeft ontvangen = de diameter van het vangscherm dat je achter de verschoontafel moet ophangen om te zorgen dat je kledingkast, hoogpolig tapijt, racebaan, gordijnen en autostoeltje schoon blijven.
Ná de volle luier riep Soempie "ik ga wel verschonen, hij zal nu wel klaar zijn". Tíjdens het verschonen besloot hij de nieuwe lading maar op de tafel te laten vallen omdat de schone luier te lang op zich liet vallen. Toen ik verontwaardigd mijn handen in de lucht gooide besloot hij dat de tafel vol was en duwde de rest met een grote boog de slaapkamer in.
Mijn eerstvolgende investering morgenochtend is een grote kurk.
Vervelend gevalletje shartingquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:27 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik heb een nieuwe formule ontwikkeld:
Lengte baby in centimeters X dagen dat deze baby niet gepoept heeft + het aantal milliliters olie dat hij ter laxatie heeft ontvangen = de diameter van het vangscherm dat je achter de verschoontafel moet ophangen om te zorgen dat je kledingkast, hoogpolig tapijt, racebaan, gordijnen en autostoeltje schoon blijven.
Ná de volle luier riep Soempie "ik ga wel verschonen, hij zal nu wel klaar zijn". Tíjdens het verschonen besloot hij de nieuwe lading maar op de tafel te laten vallen omdat de schone luier te lang op zich liet vallen. Toen ik verontwaardigd mijn handen in de lucht gooide besloot hij dat de tafel vol was en duwde de rest met een grote boog de slaapkamer in.
Mijn eerstvolgende investering morgenochtend is een grote kurk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |